Germanicus
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- *HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Anteeksi, kun tulen teidän ketjuunne kirjoittamaan, mutta nyt on pakko. Vituttaa ja hämmentää nuo eiliset tiedot, joista tänään infotaan lisää. PERKELE, rakas vihollisemme ja naapurimme menossa KHL:ään pelaamaan. Ystäväpiirissäni on monia Jokeri-faneja joiden kanssa on ollut helvetin hienoa keskustella, provoilla ja vittuilla peleistä ja kaikesta muusta siihen liittyvästä. Nyt tämä kaikki on jäämässä historiaan, perseestä, sanon minä.
Jokerien mahdollinen poistuminen jättäisi vitunmoisen loven liigaamme. Oma mielenkiintoni ainakin hiipuisi, koska tärkein vastus olisi poissa. Ymmärrän Hjalliksen taloudelliset realiteetit, mutta kaikkea ei voi vittu mitata rahalla. Jokerit on kuin pikkuveli, jonka kanssa on tappeluja ja kaikenlaista muutakin vääntöä, mutta silti sitä riiviötä vaan diggaa.
Narri-broidikin oli melko hiljaista poikaa, eilen yritti omia kavaviaan pitkin saada lisää tietoa tuosta casesta, mutta hiljaista oli, vaikka niitä kontakteja on paljon.
Paskamainen tilanne, olen pahoillani puolestanne Jokeri-fanit!
Jokerien mahdollinen poistuminen jättäisi vitunmoisen loven liigaamme. Oma mielenkiintoni ainakin hiipuisi, koska tärkein vastus olisi poissa. Ymmärrän Hjalliksen taloudelliset realiteetit, mutta kaikkea ei voi vittu mitata rahalla. Jokerit on kuin pikkuveli, jonka kanssa on tappeluja ja kaikenlaista muutakin vääntöä, mutta silti sitä riiviötä vaan diggaa.
Narri-broidikin oli melko hiljaista poikaa, eilen yritti omia kavaviaan pitkin saada lisää tietoa tuosta casesta, mutta hiljaista oli, vaikka niitä kontakteja on paljon.
Paskamainen tilanne, olen pahoillani puolestanne Jokeri-fanit!