Nyt vituttaa!

  • 3 014 749
  • 11 368

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Eipä yllätä miltä taholta taas tulee paskaa 10 viestin tuntivauhdilla, kun on siihen "paikka". Ilari lähti joukkueesta muutama tunti sitten ja nyt jo voidaan kertoa miten häntä ei saada korvattua, jos edes yritetään korvata...

Jopa naapuri on omassa tuskassaan nähnyt jotain positiivista meidän seurassamme, mutta meidän vakioitkijät eivät näe kuin pelkkää paskaa...

Heh joo, kyllä mä tässä kans olen viime vuosien aikana huomannu, että Jokereiden nega-osasto näköjään päihittää jopa meidän vastaavan (johon itsekin liian usein kuulun), ja välillä mietin, että tulisiko överiksi menevästä negailusta loppua edes menestyksen jälkeen... Ei taida tulla.

Jokereilla on mun mielestä joukkue hyvällä mallilla nyt, ja jos pientä vertailua tekee naapurien välillä, niin teillä on selkeä ja hyvä 1.veskari. Meillä ei ole. Jos ei Kilpeläinen "riitä", niin lähettäkää tänne Nordikselle. Ottaisin vastaan kyllä! Lunkka hioo mahd. epäkohdat kuntoon.

Hjallikselle terveisiä. Typerä idea tarjota mottipäistä summaa Jerestä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers
Edes Filppulan lähtö ei vituta yhtäpaljoa kuin tämä yksi Jatkoajan Jokeri osion täyttävä velliperse jolla on taas hiekkaa fjoosassa yhden sorakuopallisen verran.

Sent from my RM-821_eu_finland_207 using Board Express

Juuri olin tulossa samaa kirjoittamaan, naurettavaa itkemistä. Ehkä se joukkue nyt on hieman repleinen, kun ajankohta on kesäkuun alku...

Eipä sillä, kyllä Ilarin lähtö harmittaa, eikä ommalla kohdalla vitutustasot ole vielä edes normalisoituneet pleijjareista. Ehkä se sitten laantuu, kun laatta tippuu tikkurilassa jäähän...

Jokereilla on mun mielestä joukkue hyvällä mallilla nyt, ja jos pientä vertailua tekee naapurien välillä, niin teillä on selkeä ja hyvä 1.veskari. Meillä ei ole. Jos ei Kilpeläinen "riitä", niin lähettäkää tänne Nordikselle. Ottaisin vastaan kyllä! Lunkka hioo mahd. epäkohdat kuntoon.

Vähän rupesi hymyilyttämään tuo "hyvä 1.veskari". Tulkaa hakemaan pois, saatte vaikka vuoden pölypussit kaupanpäälle.
 
Viimeksi muokattu:

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Vituttaa, kun täällä ollaan luovutettu jo 3kk ennen kauden alkua. Lienee joku uusi ennätys?

Ennätyksestä en tiedä, mutta eipä tämä itseäni vituta. Pikemminkin tämä naurattaa, varsinkin kun vertaa monena kesänä havaittuun "kesämestaruuteen".

Vaikka menetykset eivät ole helpoimmasta päästä, niin mistään kauhean poikkeuksellisesta seikasta ei ole kyse. Tapparalta lähti kapteeni, naapurilta todennäköisesti ykkösveskari+korvaaja, Ässistä katosi vaikka ketä ja mitä näitä nyt tänäkin vuonna oli. Meillä on runko pysynyt helvetin hyvin kasassa, puutteita ei ole ajankohtaan nähden erityisen paljon ja aikaa kauden alkuun on kunnolla. Sisään on vieläpä tullut kovan luokan pakki, ykkössentterin lähdön osilta mentiin ennalta tiedettyjen (selkeä pykälä sopparissa) realiteettien mukaisesti ja täällä osa vetää ranteita auki. Kyllähän se Filppulan lähtö vituttaa itseänikin, mutta tässä vaiheessa ja tilanteessa en näe asiaa minään katastrofina.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ennätyksestä en tiedä, mutta eipä tämä itseäni vituta. Pikemminkin tämä naurattaa, varsinkin kun vertaa monena kesänä havaittuun "kesämestaruuteen".

Vaikka menetykset eivät ole helpoimmasta päästä, niin mistään kauhean poikkeuksellisesta seikasta ei ole kyse. Tapparalta lähti kapteeni, naapurilta todennäköisesti ykkösveskari+korvaaja.

Tapparan pakisto kestää Mäntylän lähdön, katso ja vertaa sitä vaikka nimi nimeltä meidän pakistoon. Meidänkin pakisto kestää kenen vaan lähdön, siellä kun on laatua joka pariin. Jos ei osannut aavistaa Raannan poistumista liigasta niin on joko tyhmä tai ei seuraa jääkiekkoa. Meillä ei ole edes 2.sentteriä niin totta helvetissä 1.sentterin poistuminen vituttaa ja pistää aikamoiset vaatimukset mitä tyhjiltä markkinoilta pitää löytää.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ilarin poistuminen vituttaa.
Ilarille ei saada korvaajaa mikä vituttaa.
Meillä ei ole ykkössentteriä ensi kaudella ja se vituttaa.
Teräväinen tai Eaves ei riitä kakkossentteriksi; vituttaa.
Ei ole kakkossentteriä, eli vituttaa.
Hahl menee rikki, mikä tarkoittaa, ettei meillä ole koko ensi kautena kolmossentteriä. Se vituttaa.
Tyrväinen oli viime kaudella aivan helvetin paska sentteri ja floppaa ensi kaudella nelosessa. Tämä takaa vitutuksen.
Eero ei ole ikinä pelannut yhtäkään hyvää ottelua, varsinkaan paineen alla, mikä kyllä azevedottaa niin maan perkeleesti. (azevedotus-ketju)
Jokerit hankkii joukkueeseen pelkästään puukäsikohdeltajia eikä vitutukselta säästytä tässäkään.
Vittumaista kyllä, näistäkin maksetaan varmasti aivan liikaa.
Kaikista eniten näissä vituttaa se, että hankintojen nimet on kuitenkin jotain Jarkkoja ja Jerejä, hyi!
Joukkue on pullollaan pelipaikkansa top 1-5 miehiä Suomessa, mutta se menee ihan hukkaan, koska hävitään kuitenkin. Vähänkö tällanen pistää vituttamaan.

Jokereiden ensi vuoden pelipaita on liila ja siinä on hipsterimäisen laaja kaula-aukko, mikä on oikeastaan ihan sama koska vituttaa niin paljon se ettei voiteta ensi kaudella edes SaiPaa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vähän rupesi hymyilyttämään tuo "hyvä 1.veskari". Tulkaa hakemaan pois, saatte vaikka vuoden pölypussit kaupanpäälle.

Vehanen vetäisi lumipesut Kilpeläiselle viime keväänä, mutta kyllä mä sanoisin, että Kilpeläinen on sellanen veskari kuitenkin, joka voi teille jopa mestaruuden tuoda. En tiedä mitä muut IFK-fanit on mieltä (eikä se tähän ketjuun edes kuulu), mutta kyllä mä olisin valmis ottamaan Kilpeläisen Lunkan kouluun menestystä hakemaan.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh joo, kyllä mä tässä kans olen viime vuosien aikana huomannu, että Jokereiden nega-osasto näköjään päihittää jopa meidän vastaavan (johon itsekin liian usein kuulun), ja välillä mietin, että tulisiko överiksi menevästä negailusta loppua edes menestyksen jälkeen... Ei taida tulla.

Kyllähän tuo meikäläisten kärki tällä alalla on niin terävä, että paha sen kanssa on kilpailla. Teillä kyllä vastoinkäymisten edessä hetken aikaa kiukuttelee isompi määrä kirjoittajia, mutta hekin kuitenkin pääsääntöisesti kirjoittavat neutraaleita tai positiivisia asioita joukkueestaan. Meillä taasen on näitä, jotka joka ikisestä asiasta kaivavat sen jonkin negatiivisen ja keskittyvät pelkästään siihen, sulkien samalla silmänsä kaikelta positiiviselta. Kaikesta pitää aina olla eri mieltä kuin ns. yleinen mielipide sanoo.

Minulle itselleni tulee ainakin vain paskempi olo, jos piehtaroin jatkuvasti negatiivisissa asioissa.Tämän takia en oikein käsitä miten kukaan jaksaa olla 12kk vuodesta ruoskimassa itseään syvemmälle masennukseen.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Kertokaa minulle tilanne, jolloin flintstone on osannut ottaa vastoinkäymisen miehekkäästi vastaan, niin mä houkuttelen Crosbyn meille ykkössentteriksi.
 
Laittakaa toi retu ignoreen niin voin luvata että Jokeriosion luettavuus paranee ja vituttavuus putoaa heti monta pykälää. Ensimmäinen ja ainoa tapaus jossa olen tuota toimintoa käyttänyt ja jo helpotti vanteen kiristämistä, nykyään vaan naurattaa kun pienenkin vastoinkäymisen jälkeen tulee vilkaisemaan osiota jossa iso nippu ketjuista nostettu ylös ja jokaisessa lukee useampaan otteeseen "Tämä käyttäjä on ignorelistallasi". Nyt kun porukka vielä lopettaisi noiden itkupotkisten lainailun viesteissään niin rauha olisi täydellinen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Kertokaa minulle tilanne, jolloin flintstone on osannut ottaa vastoinkäymisen miehekkäästi vastaan, niin mä houkuttelen Crosbyn meille ykkössentteriksi.

Älä Crosbya! Se sulaa näköjään aina keväisin eikä hermokontrolli pidä. Tilanne olisi sama kuin jos pelattaisiin ilman ykkössentteriä.
 

Masentaja

Jäsen
Montako kuukautta mikään osaava organisaatio vetää ilman toimaria?

Eikös Säilynoja ole ollut ja ole edelleen toimari? Korjaa todisteiden kera jos oon väärässä. Kekäläinen oli loppuaikana UTJ. Tulihan se Jokerit HC Oy:n toimariksi mutta sulautumisen jälkeen kun HC yhdistyi Hartwall Areenaan ei jäänyt kuin 1 toimarin palli ja se on ollut ja on Säilynojalla.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Vituttaa hieman tuo Filppulan lähtö, mutta toivottavasti Jokerit saa kunnon korvaavan keskushyökkääjän. Nyt varsinkaan sitä puolustajaa ei tarvita, vaan parikin hyökkääjää ei olisi liikaa.
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
Eikös Säilynoja ole ollut ja ole edelleen toimari? Korjaa todisteiden kera jos oon väärässä. Kekäläinen oli loppuaikana UTJ. Tulihan se Jokerit HC Oy:n toimariksi mutta sulautumisen jälkeen kun HC yhdistyi Hartwall Areenaan ei jäänyt kuin 1 toimarin palli ja se on ollut ja on Säilynojalla.
Ei kannata turhaan miettiä noita Areenan ja Jokerit HC:n eroja, käytännössä samaa firmaa kuitenkin pyöritetään. Säilynoja on ollut koko ajan TJ. Kekäläisen rooli oli UTJ vaikka Hjallis antoikin nimikkeen TJ. Siren hoiti pelaajakoordinaattorin hommia ja jatkaa niissä edelleen. Hänen kädenjälkensä siis on näkynyt näissä Jokereiden viime vuosien hankinnoissa, joten eiköhän sama taso pysy jatkossakin. Ja tällä hetkellä siis haetaan uutta UTJ:ta.

Tämä tieto keväällä Jokereiden toimistolta.
 

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki on todellakin päin helvettiä, mikäli huomisen tiedotustilaisuuden antina on siirtyminen KHL:ään. Tuokaa vaikka se kamalahti uudeksi ykkössentteriksi, kunhan pysytään SM-Liigassa!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jos on oikein fiksu, niin kannattaa varata aika ajoissa, jos haluaa ottaa narritatuointeja pois.

8.7 varattu aika, pientä Jokeriteemaakin oli tarkotus ottaa mukaan. Katsellaan...
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Tässä on todellakin punakeltanen sydän murtumisen partaalla :/ ei kiitos muoviselle KHL:lle ja Venäjän isoherroille..
 

Baroun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Per sempre Tito †
Voinen yhtyä itsekin tähän ketjuun. Vituttaa kyllä rankasti, jos naapuri siirtyy rybyihin. "Tervetuloa katsomaan paikalliskamppailua IFK-Blues" ja kaikki kolme ihmistä taputtavat...
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Voinen yhtyä itsekin tähän ketjuun. Vituttaa kyllä rankasti, jos naapuri siirtyy rybyihin. "Tervetuloa katsomaan paikalliskamppailua IFK-Blues" ja kaikki kolme ihmistä taputtavat...

Asiahan hoituu sillä että lähdette meidän mukaan ja jätätte SM-liigan ja sen puuhastelijat.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Asiahan hoituu sillä että lähdette meidän mukaan ja jätätte SM-liigan ja sen puuhastelijat.

Ei tule ikinä tapahtumaan. KHL:ään mahtuu Suomesta yksi jengi, Ruotsista ehkä kaksi. Eikä niitäkään oteta samasta kaupungista.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös