No minäkin nyt kommentoin tähän, koska uskoisin tämän ketjun häviävän hyvin piakkoin - joko kukaan ei kirjoita tai tämä poistetaan.
Myönnetään, minuakin huvittaa monien ei-Jokeri -fanien tavoin se, että Jokerit tippui nyt jo. Mutta tämä johtuu vain siitä, että mielestäni tämän sarjan piti olla ylivoimaisesti selvin kaikista, ja olin vain runkosarjan voittajaa ja mestarisuosikkia vastaan - en Jokereita sinänsä.
Itse olen tykästynyt Jokereiden peliin viime kaudesta lähtien, ja toisaalta taas jopa toivoin, että viime vuoden välieräkohtaaminen JYPin kanssa olisi toistettu finaaleissa. Harmillisesti tämä vaihtoehto ei ole enää mahdollinen, ja JYPilläkin toki olisi ollut kova Tappara vastassa, jos Jokerit nyt olisivat jatkaneet.
Eli äläs nyt. Jokerit on joka tapauksessa, ja tästäkin fiaskosta huolimatta suhteellisen oikeilla raiteilla, mutta urheilussa vain tulee yllätyksiä, ja ihan mielipiteenä vain: te ette kaatuneet muuhun kuin umpipaskaan maalivahtiin.
Jos pahoitin jonkun mielipidettä tällä kirjoituksella siten, että se kuulosti vittuilulta, niin olit väärässä. Tämä ei ollut vittuilua. Minustakin te ansaitsisitte parempaa, ja tätä en perusta mihinkään sympatiaan Jokereita kohtaan vaan ihan siihen, että pidän Jokereiden erilaisesta tavasta pelata jääkiekkoa (verraten JYPiin, jonka pelitavasta pidän myös - se on vain erilainen). Se suli nyt puolivälierissä, mutta korjaamista siinä ei ole muuta kuin maalivahti. Ja ehkä myös se, että Lukko Azevedon ja Vehasen johdolla yllätti teidät täysin housut kintuissa sissipaskalla.