Nyt vituttaa!

• 3 223 567
  • 12 388

Masentaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
0-5 siitä viis! Väärä ketju.

Sanotaa sit että väärin nöyryytetty.

Jvg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pääsisipä. Kuuluu tähän ketjuun, että olin jo tammikuussa ennen pelipäivien julkistusta luvannut lähteä kekkereille, mutta olisihan se pitänyt tajuta, että lauantai on satavarmasti pelipäivä.
Jokaisella nää hommat menee miten menee mutta itse lupasin itselleni että jokaiseen pleijari/karsinta kotipeliin lähden paikanpäälle. Ja tämä pysyy.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuumetta lähes 39c ja joka paikkaan särkee. Taitaa jäädä tämän kauden odotetuin peli väliin paikanpäällä. No narri nauraa ja finaaleissa sitten taas mestoille!
Tsemiä ja pikaista paranemista, ole sitten vain hengessä mukana.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Vituttaa, kun ei tunnu löytyvän kunnon vastusta. Liian helppoa.
Ja sitten karsinnoissa tulee yhtäkkiä 100 kertaa kovempi vastus kuin mitä kertaakaan on tällä kaudella tullut, ja oho, lunta tuleekin tupaan oikein urakalla. No, eiköhän Risto ja Valle ja kumppanit osaa varautua siihen mitä on luvassa, mutta on se silti varmasti vaikeaa yhtäkkiä sopeutua paljon kovempaan vastustajaan vaikka kuinka olisi henkisesti varautunutkin siihen mitä tuleman pitää, kun on koko kauden saanut läpsytellä itsensä voittoihin.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Ja sitten karsinnoissa tulee yhtäkkiä 100 kertaa kovempi vastus kuin mitä kertaakaan on tällä kaudella tullut, ja oho, lunta tuleekin tupaan oikein urakalla.
Tämän takia tässä on jo pidemmän aikaa ollut aika odottava ja varautunut tunnelma. Tuntuu ettei hirveästi jaksa stressata tai edes kiinnostua, kun lopputulos on 100% varmasti tiedossa karsintojen alkuun asti.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Pieni harmitus on et tyttö on kipeänä ja ei pääse tänään peliin, olisi ollut hienoa saada tyttö kokemaan tuo lähes täysi halli ja illan hurmos hallissa ja kentällä no onneksi tätä lienee luvassa lisää. Viimeistään finaaleissa, tää sarja kun saattaa olla ohi maanantaina. Toivottavasti tyttö paranee pian.

Tytöllä menee siis peli kotisohvalla, mä lähden kohta hallia kohti.

Viimeksi muokattu:

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Pieni harmitus on et tyttö on kipeänä ja ei pääse tänään peliin, olisi ollut hienoa saada tyttö kokemaan tuo lähes täysi halli ja illan hurmos hallissa ja kentällä no onneksi tätä lienee luvassa lisää. Viimeistään finaaleissa, tää sarja kun saattaa olla ohi maanantaina. Toivottavasti tyttö paranee pian.

Tytöllä menee siis peli kotisohvalla, mä lähden kohta hallia kohti.
Paranemisia siihen suuntaan!

Tänään kannustetaan voittoon taas!

Taistele Jokerit!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy