Ajattelin lohdutella itseäni tältä odotukselta tsekkaamalla miltä lipunmyynnin tilanne näyttää. Ticketmasteriss, ainakin mulla, taas jotain ongelmaa, joten ketjun aihe on oikein sopiva: https://www.ticketmaster.fi/event/jokerit-ipk-lippuja/341975On kyllä tuskastuttavan pitkä odotus matsiin vielä.
Täällä toimii, juuri tsekkailin itsekin tilannetta.Ajattelin lohdutella itseäni tältä odotukselta tsekkaamalla miltä lipunmyynnin tilanne näyttää. Ticketmasteriss, ainakin mulla, taas jotain ongelmaa, joten ketjun aihe on oikein sopiva: https://www.ticketmaster.fi/event/jokerit-ipk-lippuja/341975
Laitan tämän tänne silläkin uhalla että lisää rikemerkkejä rapsahtaa...
Pakko johonkin kuitenkin purkaa, kun moderaattorien viesteihin ei voi vastata suoraan.
Sain tänään rikepisteen modeilta. Ensimmäiseksi syyksi oli mainittu, että "käytän liian suuressa osassa viestejäni vain kahta sanaa ja menee spämmiksi". Nopealla katsauksella vastaavia viestejä viimeisimmän n. 30 lähettämäni viestin joukossa taisi olla 2. Suurimmaksi osaksi täällä analysoin ja fiilistelen mielestäni hyvin laajoilla viesteillä.
Ja mitä niihin 2 sanan komppausviesteihin tulee, niin tykkään myös välillä sanoa samaistumiseni ääneen enkä vain tykätä, jotta varmasti kirjoittajalle tulee olo, että hänen viestinsä on huomattu ja sisäistetty.
Toinen peruste rikepisteeseeni oli puhekieli, jota käytän kuulemma liikaa ja se on "raskasta luettavaa". Haluankin kysyä palstalaisilta kokevatko he myös puhekielen raskaana luettavana?
Pakko myös mainita, että voin hyvällä omallatunnolla sanoa olevani hyvin kirjoitustaitoinen 17-vuotias, peruskoulun äidinkielen keskiarvo oli 9,8.
Osaan kyllä käyttää erittäin virallista kieltä jos on tarpeen, mutta ajattelin että Jatkoajan keskustelupalsta on hieman rennompi alusta kuin äidinkielen kirjallisuusessee. Ja käytin muuten yhdessä seitsemän kappaleen viestissäni sanavalintoja kuten "itse kullekin", "arvon kollegat" ja "dominanssi". Puhekieltä?
Ja modeille terveisiä, laitoin tämän nyt tänne ihan siksi, että teidän palauteviestiin ei ole mahdollisuutta vastata.
Kiitos, en ollut tietoinen tästä!Tämä löytyy myös yleiseltä puolelta.Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit
Arvostelkaa vapaasti moderaattoreita, mutta tehkää se jossain toisessa ketjussa. Kiitos. Tässä on se, mitä olen odottanut. Viikon verran olen miettinyt, pitäisikö minun perustaa tällainen ketju. Nyt sen teen. Rakkaat jatkoaikalaiset, tätä on odotettu. Tässä ketjussa jaamme risuja ja ruusuja...keskustelu.jatkoaika.com
Laitan tämän tänne silläkin uhalla että lisää rikemerkkejä rapsahtaa...
Pakko johonkin kuitenkin purkaa, kun moderaattorien viesteihin ei voi vastata suoraan.
Sain tänään rikepisteen modeilta. Ensimmäiseksi syyksi oli mainittu, että "käytän liian suuressa osassa viestejäni vain kahta sanaa ja menee spämmiksi". Nopealla katsauksella vastaavia viestejä viimeisimmän n. 30 lähettämäni viestin joukossa taisi olla 2. Suurimmaksi osaksi täällä analysoin ja fiilistelen mielestäni hyvin laajoilla viesteillä.
Ja mitä niihin 2 sanan komppausviesteihin tulee, niin tykkään myös välillä sanoa samaistumiseni ääneen enkä vain tykätä, jotta varmasti kirjoittajalle tulee olo, että hänen viestinsä on huomattu ja sisäistetty.
Toinen peruste rikepisteeseeni oli puhekieli, jota käytän kuulemma liikaa ja se on "raskasta luettavaa". Haluankin kysyä palstalaisilta kokevatko he myös puhekielen raskaana luettavana?
Pakko myös mainita, että voin hyvällä omallatunnolla sanoa olevani hyvin kirjoitustaitoinen 17-vuotias, peruskoulun äidinkielen keskiarvo oli 9,8.
Osaan kyllä käyttää erittäin virallista kieltä jos on tarpeen, mutta ajattelin että Jatkoajan keskustelupalsta on hieman rennompi alusta kuin äidinkielen kirjallisuusessee. Ja käytin muuten yhdessä seitsemän kappaleen viestissäni sanavalintoja kuten "itse kullekin", "arvon kollegat" ja "dominanssi". Puhekieltä?
Ja modeille terveisiä, laitoin tämän nyt tänne ihan siksi, että teidän palauteviestiin ei ole mahdollisuutta vastata.
One-linerithan ovat olleet kiellettyjä varmaan aina.Laitan tämän tänne silläkin uhalla että lisää rikemerkkejä rapsahtaa...
Nää otteluohjelmat on kyllä hämmentäviä. Ensi viikon lauantain kierroksen jälkeen Jokerit on ainoa joukkue Mestiksessä, joka ei ole pelannut 20 ottelua.Ei voi olla tiistaihin näin pitkä aika. Muut vaan pelaa.
On kyllä joo. Mutta mitä tossa nyt pikasesti kattelin joulun välipäiviin asti on joka viikko 2-3 peliä. Että tahti tiivistyy. Mutta onhan tämä järjetöntä tämä odottelu.Nää otteluohjelmat on kyllä hämmentäviä. Ensi viikon lauantain kierroksen jälkeen Jokerit on ainoa joukkue Mestiksessä, joka ei ole pelannut 20 ottelua.
Koska RD ei ollut harjoituskaudella mukana, niin luulen tämmösen tauon sopivan erinomaisesti. Siellä tavataan pelikirjaa tiiviisti luulen ma. Yleisöllehän tää on ihan takapuolesta, siinä ollaan samaa mieltä.Mutta onhan tämä järjetöntä tämä odottelu.
Mitä helvetin väliä sillä on kun savolaiset huutaa? Antaa sen puolentoista tuhannen väen huudella mitä tahansa mitä niissä peleissä on. Jokerit on mun jengi ja pelaajat on omia jätkiä. Ihan sama mitä vieraat niistä vikisee. Tämä on meidän jengi ja muut haistelkoot naalinperseet. Kävi miten kävi lopulta. Tuo KHL-aika oli minulle liikaa kuitenkin.Silti, kun mennään huhtikuussa mikkeliin saadaan "ryssä" ym huutoja, kun Jokerit johtaa 0-3 peliä. Sitten sanotaan, että "tämä on uusi joukkue uudella taustalla" Niikuin onkin. Mutta samalla kentällä viilettää Aaltonen, Pihlström. Niin kyllä tietäjät osaa siitä kettuilla, että "niinpäs näkyykin". Mutta nää läpät osuu joihinkin kahvipöytiin. Tänne selvästi ei. Anteeksi siitä. Sikäli en tykkää näistä 38,39v hankinnoista. Nuorella hyvällä uudella porukalla olisi sekin puoli uskottavampi.. mutta jätetään tämä nyt tähän.
Itseä vituttaa Aaltosen hankinta. Kuitenkin mun vitutus vaihtuu kyllä iloksi, kun tämä Aaltonen tekee maaleja. Mennään eteenpäin ja kohti kevään juhlia!! Tämä on meidän vuosi. Se on FAKTA!!! mestis mestaruus on meidän!!
Katsoin KooKoo-IFK pelin tänään, kun alkoi tulla vieroitusoireita. Vähän helpotti tulos, kun KooKoo on oman kylän jengi.On kyllä tuskastuttavan pitkä odotus matsiin vielä.
Eikös tämän pitäisi olla myös positiivisuusketjun puolella?Rotsit on auenneet
Tässä kannattaa muistaa että mestis joukkueille jokainen euro on tärkeä, joten tämän takia en itse ole kyseenalaistanut tuota.Kyllä nyt nyhdetään Jokereilla rahaa. Kattelin josko Vantaalle menisi katsomaan peliä, mutta... Vituttaa tuo törkeä yli 50% Jokerilisä. Kaikki muut pelit alkaen 15€ ja Jokerit... 23€. Ja sama jatkuu kautta linjan. Toki ymmärretävää että otettava on kun otettavaa on.
Kieltämättä sama etiäinen, mutta fakta on se että tänään ”jotain Keupaa” vastaan velttoilemalla löydät itsesi poppareilta seuraavassa kotimatsissa. Eiköhän Risto osaa ladata joukkueen ja luulisi näiden veteraanienkin iskoistavan ”nuorisoon”, ettei helppoja pelejä tässäkään sarjassa ole.Varmuudeksi kirjotan jo tänne. Mennyt niin hyvin viimeaikoina, että tänään lienee luvassa järkyttävä ulospuhallus. #ptsd