Nyt vituttaa!

  • 3 006 905
  • 11 368

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa ensi pelissä kuunnella hermeksen selostajaa. Mielestäni olisi loistava selostaja jos pysyisi pelissä. Ei osaa myöskään peittää sitä, että on hermeksen miehiä henkeen ja vereen.
Viime kokkolan pelissä oli sitä mieltä että ylitalo ansaitusti jäähylle Lindin kolaamisesta mutta kun näki hermeksen valmentajan reaktion oli sitten sitä mieltä että lind yhtälailla itse vain luisteli ylitalon päälle, eikä olisi itse antanut jäähyä.

Muutenkin tuntuu kun jokerit saa jäähyn se on aina oikea tuomio hänen mielestään. Hermeksen jäähyt taas on lähes aina luokkaa "jokainen voi itse tulkita tuon niin kuin itse haluaa".
Vahvasti eri mieltä tästä.
Tää selostaja ei oo puoleellisuutta nähnytkään.

Tästä Lindin ””kolauksesta”” muutti mieltään varmasti vain sen takia kun katsoi uusinnan tarpeeksi monta kertaa.

Lind aikalailla itse luisteli ketä nyt olikaan päin. Vihellettävissä? Toki, mutta kolaamista siitä ei saa kun Jokerilaseilla. Yhteentörmäys,thats it.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Lind aikalailla itse luisteli ketä nyt olikaan päin. Vihellettävissä? Toki, mutta kolaamista siitä ei saa kun Jokerilaseilla. Yhteentörmäys,thats it.

2min estäminen. Ei yhtään enempää.

Muutenkin tuntuu, että hallilla ja täällä vallitsevan mielipiteen perusteella Jokerifanit ovat ne kaikista puusilmäisimmät. Vähänkin kaadutaan tai hävitään puhtaasti kaksinkamppailu niin heti on tuomarin vika.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jyp, Leon Draisaitl
2min estäminen. Ei yhtään enempää.

Muutenkin tuntuu, että hallilla ja täällä vallitsevan mielipiteen perusteella Jokerifanit ovat ne kaikista puusilmäisimmät. Vähänkin kaadutaan tai hävitään puhtaasti kaksinkamppailu niin heti on tuomarin vika.
Itse en hakenut viestilläni mitään tuollaista että jäisi tilanteita viheltämättä enkä ottanut kantaa oliko tuomio oikea vai väärä. Minusta 2min ihan oikein muttei olisi väärys ollut olla antamatta jäähyä.
Lähinnä tarkoitin selostajaa ja hänen reaktioita eri tilanteisiin, jotka itseäni ärayttävät. Mutta kuten sanoin mielestäni hyvä selostaja, jos saisi tietynlaiset värilasit pois. Näitä samanlaisia tapauksia löytyy esim. Iisalmen selostaja ja ketterän selostaja, joissa lähinnä ärsyttää maalien tuulettaminen mestaruutena, etenkin runkosarjapeleissä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kuunnelkaapa tätä teidän selostajaa.Siinä se vasta surkea esitys on.
Eikö tuo ole hifk:n miehiä?

Mikä on selostajan tärkein tehtävä? Selostaa itse peliä. Kokkolan selostaja keskittyy puolet kaikkeen muuhun. Hodgen selostustyyli on erikoinen, mutta keskittyy ottelun selostamiseen ja pelitapahtumiin. Niin ei voi sanoa toisesta. Onneksi huomenna paikanpäälle, niin ei tarvi murehtia tätä Hermeksen fanipojan selostusta.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hodge tuntee Hermeksen pelaajat kun omat "taskunsa". Viime tai edellisessä ottelussa ei etukäteen tiennyt kuka tulee haastattelupisteelle. Kun kuva tuli ruutuun tunnisti heti pelaajan vaikka oli neloskentän puurtaja. Puhui sille kun kaverille. Yrittää olla puolueeton mutta eihän fanilta onnistu vaikka kuinka yrittäisi.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Tuossa Hermeksen selostajassa nimenomaan näkyy kauas puoluellisuus ja yrittää sitten pelin aikana peitellä sitä parhaansa mukaan.

Räikein esimerkki toisen pelin jatkoaikamaali:
"HYVÄÄ YÖTÄ HELSINGIN JOKERIT!"
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Tuossa Hermeksen selostajassa nimenomaan näkyy kauas puoluellisuus ja yrittää sitten pelin aikana peitellä sitä parhaansa mukaan.

Räikein esimerkki toisen pelin jatkoaikamaali:
"HYVÄÄ YÖTÄ HELSINGIN JOKERIT!"
Sama homma molemmissa peleissä. Kun peli ratkennut.

Kuka edes pystyy naureskelemaan omille jutuilleen jatkuvasti. Kuka muu selostaja Suomessa käy jotain helvetin twitter-viestejä läpi kesken ottelun? Tuskin kukaan. Kesken kiimaisen playoff-sarjan ottelun keskellä ei kiinnosta paskaakaan jonkun Orvokin tai Pertsan viestit. Kaikki on koko ajan niin hienoa. Raskas tapaus.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Sama homma molemmissa peleissä. Kun peli ratkennut.

Kuka edes pystyy naureskelemaan omille jutuilleen jatkuvasti. Kuka muu selostaja Suomessa käy jotain helvetin twitter-viestejä läpi kesken ottelun? Tuskin kukaan. Kesken kiimaisen playoff-sarjan ottelun keskellä ei kiinnosta paskaakaan jonkun Orvokin tai Pertsan viestit. Kaikki on koko ajan niin hienoa. Raskas tapaus.
Antti Mäkiseltä selvästi otettu oppia.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pitäis lainata golfista selostajat, ei ainakaan menis tunteisiin kenelläkän.
Ahokas SaiPan miehenä olisi myös varmasti Jokereita vastaan ;)
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Puolueellisuus mua ei haittaa, haluaisin itsekin, että Jokereiden pelejä selostaisi joku oikein Jokereiden mies. Olisi ihan helvetin cool, jos joka seuralla olisi ns. Hoviselostaja, joka saisi ihan rehellisesti olla aina oman jengin puolella. Toki täydellisessä maailmassa voisi sitten valita koti/vierasselostuksen välillä.

Tai jos yleinen konsensus on se, että telkkarissa pitää aina selostajan olla mahdollisimman objektiivinen nörde nördekäinen, niin joku seuran sponssaama Jokeri-radio tms, mistä voisi kuunnella kaikki matsit oman miehen selostamana, olisi myös todella kova juttu.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika jännä, kun itsestä taas pelejä katsellessa tuntunut täysin päinvastoin. On usein heti sanomassa ihan puolueettomasti, että tuossa ei kyllä ollut mitään jäähyn paikkaa jos vaikka Hermeksen pelaajaa ns. rikotaan.

Tai jos tarkistetaan jotain maalia vaikka tuomareiden osalta niin usein on ihan suoraan sanomassa vaikka, että ei tuossa kyllä ollut mitään syytä miksi maalia pitäisi hylätä, jos vaikka Jokereiden tekemää maalia tarkastetaan videolta.
Tämä. Muutenkin tuntuu ihan yhtälailla innostuvan Jokereiden suorittamista hienoista ja "hienoista" (kun kaikki on aina niin saatanan siistiä) tilanteista. Mieluummin tätä kuuntelee kuin Hodgea. Hodgea kuunnellessa meinaa nukahtaa, oli sitten menossa minkälainen peli tahansa.

Twitterit toki saisi jättää vähemmälle.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Puolueellisuus mua ei haittaa, haluaisin itsekin, että Jokereiden pelejä selostaisi joku oikein Jokereiden mies. Olisi ihan helvetin cool, jos joka seuralla olisi ns. Hoviselostaja, joka saisi ihan rehellisesti olla aina oman jengin puolella. Toki täydellisessä maailmassa voisi sitten valita koti/vierasselostuksen välillä.

Tai jos yleinen konsensus on se, että telkkarissa pitää aina selostajan olla mahdollisimman objektiivinen nörde nördekäinen, niin joku seuran sponssaama Jokeri-radio tms, mistä voisi kuunnella kaikki matsit oman miehen selostamana, olisi myös todella kova juttu.
Ari Wiskari


 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
- Kokkola
- Hermes
- Selostaja
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Jokereiden playoff-taipaalesta ei jäänyt tänäkään keväänä mitään uutta kerrottavaa tuleville sukupolville. No ensi kauteen sitten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös