Nyt vituttaa!

  • 3 008 485
  • 11 368

Hokiameeba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Joo tämä uusi "pelaajan hikihaastattelu" on ihan tuubaa. Suurin osa kiekkoilijoista laukoo jonninjoutavuuksia. Valmentajien haastiksessa on sentään jonkinlaista naama-analyysia kaivettavissa.
Meinaatko sitä haastattelua kentän laidalta erän loputtua? Olin duunikaverin kans ryyppyreissulla Lahdessa täs pari vuotta sitten ja mentiin peliin. Siellä oli myös tämän tapasia, pidin vähän outona touhuna sitä.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meinaatko sitä haastattelua kentän laidalta erän loputtua? Olin duunikaverin kans ryyppyreissulla Lahdessa täs pari vuotta sitten ja mentiin peliin. Siellä oli myös tämän tapasia, pidin vähän outona touhuna sitä.
Tarkoitan Katsomon lähetyksen jälkeistä haastista. Aiemmin siellä oli Tero puuskuttamassa toisen valkun kanssa ja jompaakumpaa (tai molempia) harmitti.

Nyt siellä on joku hikinen pelaaja joka on vielä niin hörypäissään että 99 kertaa sadasta toistellaan samoja mantroja. Joku Kolppanen nyt oli sen verran supliikkimies että sen kuunteli mieluusti.

Joo tiedän että valkut löytyvät Mestiksen sivuilta, mutta silti voisi olla toisinpäin.
 

Huopis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, Detroitin jengit, Puotinkylän Valtti
Duuni- ja muiden kiireiden takia jäänyt helmikuussa tosi paljon pelejä näkemättä. Edellinen matsi, jonka kerkesin tsiigaamaan, oli hallilla nähty Hermes-tappio. Sen jälkeen viiden pelin voittoputki jäi välistä, kunnes tänään ehdin istua telkkarin ääreen, ja kuinkas kävikään…

Yllättävän paljon savuttaa tämä kuuden pisteen pelin häviäminen ja ennen kaikkea voiton lipeäminen käsistä viime hetkellä. Mulla ei myöskään ole koko kaudella ollut mitään antipatioita vastustajia kohtaan, mutta Ketterä on jotenkin kauden mittaan hiipinyt ihon alle, ja se sementoitui tänään imatralaisten jotenkin tosi ärsyttävien tuuletusten ja fanien ölinän myötä. Toivottavasti päästään laittaa nää kesälomille pleijareissa.
 

JammeR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Samoja fiiliksiä ketterästä. Eka peli voitettiin paikan päällä. Sitten tais tulla joku tukkapölly imatralla. Jonka jälkeen voitettiin vajaamiehinen ketterä rankuilla. Nyt oli kaikki valmista isoon voittoon, mutta ei. Vituttaa. Huomenna sais voittaa kespoon ku paikan päälle isoon peliin tulossa. Hiukan pelottaa jo valmiiksi. Toivottavasti Tero ja pelaajat ei mene minun tapaani kipsiin, vaan näyttävät parastaan!
 

SloveGlot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Duuni- ja muiden kiireiden takia jäänyt helmikuussa tosi paljon pelejä näkemättä. Edellinen matsi, jonka kerkesin tsiigaamaan, oli hallilla nähty Hermes-tappio. Sen jälkeen viiden pelin voittoputki jäi välistä, kunnes tänään ehdin istua telkkarin ääreen, ja kuinkas kävikään…

Yllättävän paljon savuttaa tämä kuuden pisteen pelin häviäminen ja ennen kaikkea voiton lipeäminen käsistä viime hetkellä. Mulla ei myöskään ole koko kaudella ollut mitään antipatioita vastustajia kohtaan, mutta Ketterä on jotenkin kauden mittaan hiipinyt ihon alle, ja se sementoitui tänään imatralaisten jotenkin tosi ärsyttävien tuuletusten ja fanien ölinän myötä. Toivottavasti päästään laittaa nää kesälomille pleijareissa.
Ketterästä tuli tän pelin myötä heittämällä vittumaisin vastustaja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mua vituttaa se et tuo peli oli ihan voitettavissa ja omissa käsissä sit Kolppanen imaisee helpon ja mennään jatkoille jossa ilmeisesti kilpailtiin siitä kuka pystyy antamaan huonoimman syötön ja kaiken kruunuksi tuo "puolustaminen" voittomaalissa oli ihan luokatonta, kaks meidän jätkää vieressä eikä kumpikaan tee mitään.
 

Dynamo_FIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Vituttaa koko jengin jäätyminen jonka huipennuksesta ojennan aasinhatun Kalajanniskalle. Jos ei huvita tai jaksa tehdä mitään jatkoajalla niin silloin kannattaa pyytää Arkkiteroittajalta vapautus.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voihan perse. Olin ihan varma tokan erän puolivälin jälkeen, että Jokerit luistelee Ketterän yli loppu pelin aikana. Luistelihan ne, kunnes ei luistellutkaan. Pää räjähti 4-4 tasoituksen aikaan ja toisen kerran jatkoajalla. Pitänee mennä jaloista riippumaan Ismo Alankoa matkien. Vittu kun vituttaa.

Toisaalta tässä päätä paikkaillessa funtsin, miten hienoa on kun jääkiekko taas herättää tunteita. Olkoon ne hyviä tai huonoja. Hyvät tunteet on vähän: yeah, fine, ok. Vitutuksen tunteet taas hieman rauhoituttuaan kertovat mulle välittämisestä ja uskosta tulevaan. Syventävät tunnetta omaan jengiin, yhteisöön ja yhteiseen päämäärään.

Paska taitaa sittenkin hieroutua kullaksi, kun sitä itsekseen tarpeeksi taputtelee.

Kiitos, vaikka vituttaa vähäsen vieläkin. Oli hieno peli.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ees vituta. Vaikka lähellä olleet kolme realisoitui yhdeksi Stadiin vietäväksi, Joukkueen tekeminen tällä hetkellä sillä tasolla, että paras seitsemästä-sarjassa Jokereilla etu. Vähintään tilastotappio jättää nälkää lauantaille.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Kerava on Vantaan esikaupunki.
Vaikka itseäkin vituttaa tuo Narrifanien esikaupunkiuilu, Vantaakin on vähän siinä ja siinä onko Tikkurilan maalaispitäjä. Laitetaan tähän nyt sen verran, että yleensä ne työntekijät kantakaupungissa asuu. Työnantajat asuvat sitten esikaupungeissa.
 

LoneWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Mulla ei myöskään ole koko kaudella ollut mitään antipatioita vastustajia kohtaan, mutta Ketterä on jotenkin kauden mittaan hiipinyt ihon alle, ja se sementoitui tänään imatralaisten jotenkin tosi ärsyttävien tuuletusten ja fanien ölinän myötä.
Vituttaa vastustajien ylimieliset tuuletukset.
Huomasin saman, kun oltiin fanireissulla Imatralla joulukuun lopulla. Maalien jälkeiset ylimielisyydet nyt vielä yritän ymmärtää, mutta pelin ja kättelyiden jälkeiset lällättelyt meidän fanien suuntaan ei ollut tyylikästä toiminta. Ehkä tuonkin ymmärtäisi, jos kentälle olisi huudeltu jotain törkeyksiä meidän puolesta, mutta kun ei.

Me otettiin Savonlinnassa Jokereilta turpaan 9-1. Siinä olisi ollut jo vara vaikka minkälaisiin tuuletuksiin ja muihin elkeisiin teidän joukkueelta ja faneilta. Näin ei kuitenkaan tapahtunut. Tehkää palvelus ja menkää tänä vuonna päätyyn asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös