Nyt vituttaa!

  • 3 010 148
  • 11 368

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Sitä odotellessa, että KHL lähettää taas jonkun avoimen kirjeen Suomen terveysviranomaisille liian tiukkojen protokollien takia. Yhyy taas suomalaiset kiusaa, kun ei päästä meidän Sputnikilla rokotettuja pelaajia maahan yhyy.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitä odotellessa, että KHL lähettää taas jonkun avoimen kirjeen Suomen terveysviranomaisille liian tiukkojen protokollien takia. Yhyy taas suomalaiset kiusaa, kun ei päästä meidän Sputnikilla rokotettuja pelaajia maahan yhyy.
Ei kai tuo tällä kertaa jäänyt Suomen terveysviranomaisista kiinni?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ei kai tuo tällä kertaa jäänyt Suomen terveysviranomaisista kiinni?
Kyllä mä luulen että jäi. En tarkalleen ottaen tiedä testausmenetelmiä rajalla, mutta tarpeeksi monta positulosta riittää jo siihen ettei Avto olisi saanut tarpeeksi ukkoja peliin.

Käsittääkseni KHL:ssä ei olla tällä kaudella yhtäkään peliä siirretty vielä koronan takia. Tai siis Ufan jengihän oli karanteenissa Karjala-turnauksen aikana, mutta virallinen syy oli joku flunssa koronan sijaan.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Kyllä mä luulen että jäi. En tarkalleen ottaen tiedä testausmenetelmiä rajalla, mutta tarpeeksi monta positulosta riittää jo siihen ettei Avto olisi saanut tarpeeksi ukkoja peliin.

Käsittääkseni KHL:ssä ei olla tällä kaudella yhtäkään peliä siirretty vielä koronan takia. Tai siis Ufan jengihän oli karanteenissa Karjala-turnauksen aikana, mutta virallinen syy oli joku flunssa koronan sijaan.
Mä ymmärsin Avton kotisivujen mukaan, että testit oli tehty ennen reissuun lähtöä joten ei ne ehtineet edes Suomeen saapua.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä ymmärsin Avton kotisivujen mukaan, että testit oli tehty ennen reissuun lähtöä joten ei ne ehtineet edes Suomeen saapua.
Näin minäkin sen ymmärsin. Eli pelaajat oli asetettu karanteeniin jo ennen lähtöä eivätkä siten olisi saaneet tarpeeksi ukkoja mukaan koko reissulle.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Näin minäkin sen ymmärsin. Eli pelaajat oli asetettu karanteeniin jo ennen lähtöä eivätkä siten olisi saaneet tarpeeksi ukkoja mukaan koko reissulle.
Miten tämä on mahdollista kun palstan tietäjien mukaan venäläisillä on niin laajat rosterit? Luulisi helposti onnistuvan, kun Jokeritkin onnistui pelaamaan viime kaudella vaikka kokoajan oli puoli jengiä karanteenissa.
 

Pultsari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tätä ininää en ymmärrä. Molemmille jengeille siirto ok ja Jokerit pääsee tämän ansiosta pelaamaan pelin yleisölle, ihan oikea ratkaisu. Ja Jokereiden karanteenien takia viime kaudella siirrettiin monta peliä ja kaikki ne lopulta pelattiin. Minskin peliä ei tähän pidä sotkea. Linja on tässä ihan sama kuin viime kaudella, eikä mitään salaliittoa ole, kyllä pelit pitää ensisijaisesti pelata.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten tämä on mahdollista kun palstan tietäjien mukaan venäläisillä on niin laajat rosterit? Luulisi helposti onnistuvan, kun Jokeritkin onnistui pelaamaan viime kaudella vaikka kokoajan oli puoli jengiä karanteenissa.
Taitaa Avtolla olla kuitenkin vähän enemmän porukkaa nyt karanteenissa kuin mitä Jokereilla oli.
 

Pultsari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mikäli peleihin ei enää pääse, niin sitten on syytä äänestää seuraavissa eduskunta vaaleissa jotain muuta kun nyt vallassa olevaa natsihallintoa tai olla sitten valittamatta. Samoin lätkäseurat, tapahtumaJärjestäjät ym. voisi lopettaa itkemisen ja alkaa kohdistaa pakotteita eduskuntaan ja muihin päättäjiin, muuten tämä oravanpöyrä ei ikinä lopu. Voisi vaikka aloittaa siitä että kansanedustajat joutuvat maksamaan itse todistetusti omat ottelulippunsa omasta pussistaan (tämän todistamiseksi hirmuinen byrokratia ja tuhat lomaketta, vastaavia vaatimuksia mitä nyt vaaditaan tapahtumajärjestäjiltä). Nyt kaikki päästävät rajoituskiihkoilijat kuten pääministerin heti vip kohtelulla tapahtumaanja sen jälkeen on kyllä turha valittaa. Uskoisin että kannattajat ottavat ilolla vastaan sen että kansanedustajat, avit, STM ym. tyypit joutuvat itse maksamaan lippunsa omasta pussistaan kuten kaikki muutkin. Jokerit, SM-liiga, ravintolat, baarit, bändit ym. saa toimia tai lopettaa itku!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt kaikki päästävät rajoituskiihkoilijat kuten pääministerin heti vip kohtelulla tapahtumaanja sen jälkeen on kyllä turha valittaa. Uskoisin että kannattajat ottavat ilolla vastaan sen että kansanedustajat, avit, STM ym. tyypit joutuvat itse maksamaan lippunsa omasta pussistaan kuten kaikki muutkin. Jokerit, SM-liiga, ravintolat, baarit, bändit ym. saa toimia tai lopettaa itku!
Parempi vaihtoehto olisi se, että yksikään ravintola ja tapahtumajärjestejä ei päästäisi näitä kansanedustajia sisään, jotka ovat nykytilanteesta vastuussa. Mutta kun Suomi on täynnä munattomia ihmisiä, jotka uskoo kaikenmaailman soopaa, niin tätä ei tule tapahtumaan.
 

Pultsari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Parempi vaihtoehto olisi se, että yksikään ravintola ja tapahtumajärjestejä ei päästäisi näitä kansanedustajia sisään, jotka ovat nykytilanteesta vastuussa. Mutta kun Suomi on täynnä munattomia ihmisiä, jotka uskoo kaikenmaailman soopaa, niin tätä ei tule tapahtumaan.
Just tässä tiivistit oleellisen. Suomaiset on munattomia ja ottaa kaiken paskan vastaan mitä vallanpitäjät ikinä keksii, siksi näitä älyttömyyksiä koko ajan tulee. Ja sitten ekana ollaan kumartelemassa sortajia. Mielenkiinnolla odotellaan kuinka moni nyt asiosta kiukutellut artisti osallistuu esim. SDP:n vaalitilaisuuksiin, uskon että niitä riittää ja vahvistaa munattomuuden.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Parempi vaihtoehto olisi se, että yksikään ravintola ja tapahtumajärjestejä ei päästäisi näitä kansanedustajia sisään, jotka ovat nykytilanteesta vastuussa. Mutta kun Suomi on täynnä munattomia ihmisiä, jotka uskoo kaikenmaailman soopaa, niin tätä ei tule tapahtumaan.
Avton omissa testeissä paljastui "joitakin epäselvyyksiä" ja päättivät, että eivät tule Suomen rajalle testaamaan. Sopivat Jokerien kanssa ottelun siirtämisestä.

Ihan fiksua toimintaahan tuo on.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Avton omissa testeissä paljastui "joitakin epäselvyyksiä" ja päättivät, että eivät tule Suomen rajalle testaamaan. Sopivat Jokerien kanssa ottelun siirtämisestä.

Ihan fiksua toimintaahan tuo on.
Lähinnä nyt puhuttiin enemmän nyky rajoituksista, mitä hallitus asettaa, kuin tästä perutusta pelistä ja sen syistä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Lähinnä nyt puhuttiin enemmän nyky rajoituksista, mitä hallitus asettaa, kuin tästä perutusta pelistä ja sen syistä.
OK. Hallituksen toimissa onkin korjaamista. Jokerien ja Avton kohtaamista oli järkevää siirtää ja Venäjällä on ehkä hieman sarkastiseen sävyyn todettu, että "kyseenalaisten testitulosten" kanssa ei Suomen Covid-19 protokollan tuntevat lähde edes rajalle yrittämään.
 

vensteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle ainakin ihan sama vaikka peli siirrettiin. Kunhan kaikille olisi samat säännöt näiden tartuntojen ja pelaamisen suhteen. Tosin KHL ja samat säännöt kaikille ei oikein kuulosta tutulle mutta näillä mennään.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Mulle ainakin ihan sama vaikka peli siirrettiin. Kunhan kaikille olisi samat säännöt näiden tartuntojen ja pelaamisen suhteen. Tosin KHL ja samat säännöt kaikille ei oikein kuulosta tutulle mutta näillä mennään.
Hyvä pointti. Yhdenvertaisuuteen tulisi pyrkiä, vaikka se palkkakatosta huolimatta näyttää edelleen haasteelliselta mm. joukkueiden erilaisten farmijoukkuerakenteiden takia.

Aika paljon somessa kritiikkiä Salavat Julajev Ufan jostakin ottelusta, jota ei siirretty vaan Ufan tulkittiin luovuttaneen ottelun. Jos väite pitää paikkansa, niin olisi aiheellista oikaista tilanne ja pelata ottelu uutena ajankohtana. Täytyy tsekata, mikä peli oli kyseessä.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Olisi ollut hauska nähdä Rotta SKA:n koutsina muutaman viikon päästä Helsingissä. Ei taida vaan yleisöä saada sisään.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Mitähän kokoonpano probleemia nyt kun ei rosteria ole julkaistu illaksi. Kotipeleihin ne on kuitenkin tullut tällä kaudella taas aikaisin päivällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös