Tuosta Airikin selostuksesta pitää todeta, että itse jostain ihmeen syystä pidän tuosta tyylistä. On mukavan erilainen tapa ilmaista asiat ja äänessä on jotain hyvin miellyttävää.
Juu, se on totta, että Hodge pihalla pelistä monesti, mutta niin on valtaosa selostajista, kun pitää tuottaa puhetta non-stoppina ja reagoida asioihin, niin huteja tulee väkisinkin. Itseäni ei jotekin selostajan kuutamolla oleminen niin hirveästi häiritse, kun kuitenkin itse havannoin peliä omin silmin samalla. Ei Airik kuitenkaan mikään M. Saukkonen ole, jonka äänikin on jo erittäin raivostuttava - puhumattakaan siitä ettei mies ymmärrä lajista nimeltä jääkiekko yhtään mitään.
Pihalla olevista selostajista puheenollen, itse pidin aikoinaan ysärillä Pentti "Linkku" Lindegrenin selostuksesta juuri sen sekoilun takia erittäin paljon. Se kuutamolla oleminen oli jo taidetta. Ja änäriä selostaessa Linkku totesi usein vihellykset myös englanniksi, esimerkiksi: "Ja sitten tilanteessa pitkä kiekko eli icing". Aiheutti pientä huvittaneisuutta aina.