5 vuotta opiskeluja Jyväskylässä. Sinä aikana Jokerit kävi pelaamassa täällä 14 peliä, joista olin paikan päällä seuraamassa 10. Saldo:
Nähdyt pelit:
1 ja-voitto, 1 rl-voitto, 1 rl-tappio, 6 varsinaisen pelin ajan tappiota runkkarissa ja 1 ja-tappio playoffeissa.
Muut 4 peliä, joihin en päässyt:
1 varsinaisen peliajan voitto, 1 varsinaisen peliajan tappio runkkarissa ja 2 ja-tappiota playoffeissa.
Ennen tämän välierän sarjan alkua mietin että tästä jatkoon meno kuittaa kyllä kaikki aikaisemmat tappiot ja olin varma että näin tulee käymään. Nyt vituttaa kyllä ankarasti. Miten voi olla Jokereilla noin huono saldo viiden vuoden aikana Hippoksella! Onneksi valmistun kohta ja pääsen pois täältä periferiasta.
Ylipäätään olen nähnyt(paikan päällä tai tv) Jokereiden varsinaisen peliajan voiton viimeksi helmikuussa 2009. Sen jälkeen olen nähnyt n. tusinan verran pelejä. Vituttaa kyllä tuokin saldo ankarasti. Pitää vissiin jättää pelit jatkossa katsomatta, mutta ei se näköjään Jokerien saldoa Jyväskylässä parantanut vaikka en kahteen ekaan playoff-peliin päässytkään. Ja siltikin. Lähes 20 vuoden rakkaus Jokereihin ei anna jättää pelejä väliin, silloin harvoin kun siihen tulee mahdollisuus.