Voi hyvinkin olla että eilen oli kauden viimeinen peli. Vittu kun vituttaa.
Positiivisuuden kautta, harvoin ollaan voitettu kauden viimeistä peliä.
Voi hyvinkin olla että eilen oli kauden viimeinen peli. Vittu kun vituttaa.
Vitun vittu. Oon molemmat kotipelit töissä saatana. Ja kutospelinki jos tasasella tahdilla pelataan.
Eli jossei Jokerit konfrenssifinaaliin mee, en pääse pleijareissa peliäkään paikanpäälle.
Pitääkö tässä vittu pietariin raahautua.
Onkos näin että KHL ja Liiga on ainoat sarjat mihin korona ei ole vielä vaikuttanut dramaattisemmin? Jos näin niin uskon että vielä tällä viikolla ainakin Suomessa pelattaviin peleihin tulee rajoituksia. Vituttaa paljon jos Jokerit ei normaalisti pysty pelaamaan pelejään.
En tosiaan jaksa uskoa että päästetään. Sikäli kun koko peliä pelataan. Nämä tuntuu muuttuvan ihan tunneittain, viikko on pitkä aika.Spartak-Dynamo pelataan tänään tyhjille katsomoille, vaikea uskoa että viikon päästä lauantaina päästetään yleisöä myöskään Hartwallille.
Vituttaa aivan saatanasti, mutta terveys ensin.
Vituttaa niin, ettei veri kierrä, mutta ei mahda mitään.
Pidetään päivän mittainen playoff-turnaus junnusarjojen tyyliin. Ilman yleisöä. Illalla tiedetään mestari ja sitten hyvää kesää kaikille.Kyllähän tuo vituttaa suuresti, mutta täytyy sanoa, että korona ja koko hässäkkä on jo vienyt itseltäni valmiiksi fiiliksen urheilusta. Mitä väliä enää millään peleillä ja niiden lopputuloksilla kun loppuun saakka niitä ei ainakaan voida viedä, ainakaan normaalisti?
Täytyy toivoa, että korona ei sotke myös ensi kautta. Kukaan ei tiedä mikä tilanne on syksyllä kun olisi tarkoitus taas urheilusarjoja pyöräyttää käyntiin!
Näinpä. Eilistä jatkoonpääsyäkään ei viitsinyt sen kummemmin tuuletella, kun oli jo suhteellisen varmaa, ettei loppukausi ole normaali.mutta täytyy sanoa, että korona ja koko hässäkkä on jo vienyt itseltäni valmiiksi fiiliksen urheilusta. Mitä väliä enää millään peleillä ja niiden lopputuloksilla kun loppuun saakka niitä ei ainakaan voida viedä, ainakaan normaalisti?
Ei mee mun kaaliin että päiväkodit, koulut, kauppakeskukset, armeija jne pyörii normaalisti mutta illalla kun kokoonnutaan katsomaan urheilua tälle pannaan stoppi.
Pasilan asemaa käytti 2014 yli 50 000 matkustajaa päivässä. En nyt löydä aivan ajantasaista arvoa, mutta eiköhän se ole siitä kasvanut viidessä vuodessa esim. 70 000 ihmiseen (2025 ennuste 130 000 matkustajaa). Lisäksi Triplan valmistuminen on varmasti myös nostanut matkustajamäärää.Safety first, but...
Ei mee mun kaaliin että päiväkodit, koulut, kauppakeskukset, armeija jne pyörii normaalisti mutta illalla kun kokoonnutaan katsomaan urheilua tälle pannaan stoppi.
Safety first, but...
Esim omat nassikat usean kerran viikossa treeneissä, siellä ei koronasta puhuttu ainakaan toistaiseksi yhtään mitään vaan esim samaa koripalloa nypläilleet +25 kundia ja sitä rataa.