Saatasko ensi kaudeksi joku poppamies räyhäämään penkin taakse, että näitä heikompia vastaankin kiinnostaisi pelata? Vituttaa katsella jo ties kuinka monennetta kautta putkeen, kun selvästi huonompi hakee naureskellen 3p Jaffalasta.
Vituttaa katsella jo ties kuinka monennetta kautta putkeen, kun selvästi huonompi hakee naureskellen 3p Jaffalasta.
Ja viime kaudella about jokainen alakastin joukkue vei ainakin 2p mukanaan Jaffalasta, olkoonkin että Jokeritkin oli materiaaliltaan heikompi. Mutta se oli silloin.Itseasiassa tämä oli ensimmäinen kerta tällä kaudella kun joku sarjan alimman kastin joukkueista vei 3 pistettä Areenalta.
Ei ollut. kohelossa ei pellailemalla voiteta edes hännänhuippuja. Ja vetoa viivasta ilman maskia ja omia maalin edessä ei lasketa paikaksi.Ei tässä nyt päätä pensaaseen kannata kuitenkaan tunkea, koska tänäänkin oli kuitenkin riittävästi paikkoja voittaa peli.
Katsoitko edes peliä? Vastauksesta päätellen et. Oli siellä Jokereillakin pari lähellä piti-paikkaa, Normanin irtokiekko johon Slovanin pakki ehti viime hetkellä ja sitten se Anttilan(?) heittämä rysty, joka kävi melkein maaliviivalla.Ei ollut. kohelossa ei pellailemalla voiteta edes hännänhuippuja. Ja vetoa viivasta ilman maskia ja omia maalin edessä ei lasketa paikaksi.
(5-)10 läheltä piti paikasta voi saada yhden maalin. Parista ei paljon henkseleitä kannata paukutella.Oli siellä Jokereillakin pari lähellä piti-paikkaa
Kurrihan oli itse valmennuksessa tuuraamassa Raipea viime matsissa. Rangaistustreenit itse itselleen?Ei ollut. kohelossa ei pellailemalla voiteta edes hännänhuippuja. Ja vetoa viivasta ilman maskia ja omia maalin edessä ei lasketa paikaksi.
Kurri voisi pitää rangaistustreenit valmennukselle, sen verran monta peliä on sösitty tai melkein sösitty, kun selkä on suoristunut kesken pelin ja aina 2 maalin johdossa...vaatimustaso ei ole tarpeeksi kova. Mikä on tietysti ymmärettävää, kun Jalosella on suojatyöpaikka tiedossa tulevia vuosia varten.
Ai niin. Pitää pistää leuaton asialle.Rangaistustreenit itse itselleen?
Loppukausi menee näin: Lokomotiv tulee ohistukaistaa runkosarjan lopussa ohi ja Jokerit valahtaa sijalle neljä. Playoffien ekalla rundilla tulee vastaan Skudran Torpedo ja Jokerit lähtee jälleen ennenaikaiselle lomalle. Saa ottaa talteen.
Samaa olen ollut huomaavinani itsekin, mutta tänään(kin) kaaduttiin kyllä ihan johonkin muuhun kuin maalivahtiin.Onko jollain tilastoa tai mitään faktaa mutta olen huomannut että rämön paluun jälkeen zapo ei ole ollut oma itsensä. Oli tulikuuma kun sai yksin pelata kaikki pelit ja rämö oli loistava kun palasi takaisin mutta nyt kilpailu on vaikuttanut negatiivisesti molempien otteisiin.
Kyllä mutta aikaisemmin tulikuuma zapo olisi päästänyt 0-1 maalia ja voitettu ja kaikki täällä olisi tyytyväisiä. Nyt kun maalivahdit on tavallisia kuolevaisia niin ongelmat on näkyvissä.Samaa olen ollut huomaavinani itsekin, mutta tänään(kin) kaaduttiin kyllä ihan johonkin muuhun kuin maalivahtiin.