Minua taas vituttaa se, että kuinka joku edes kehtaa valittaa tuomareista eilisen jälkeen.
Jeps. Jokerit olisi voinut voittaa tuomareista ja loukkaantumisista HUOLIMATTA. Se on kuitenkin kaukana siitä, että heidän toiminta olisi millään muotoa edes lähelle tasapuolista. Siellä on jokakerta maalinedustalla 2-4 äijää Joensuun kimpussa, ja kun jäähyjä jaetaan menevät ne tasan. Reginiä saa jatkuvasti huitoa niin vitusti ja maalivahdin alue on Torpedon päässä täysin pyhä, mutta Karlssonin saa melkein lanata vittuun.
Kohtuullisella tuomaritoiminnalla joukkueiden taitoero näkyisi vääjäämättä ja Jokerit veisi peliä. Mutta samaa paskaa tämä on NHL:ssäkin jossa Kings hyötyy pudotuspeleissä sallivasta tuomarilinjasta. Jokereiden peleissä tuo tosin on salliva vaan toiselle joukkueelle. Kun sitten näiden seeprojen toimintaa vielä helpotetaan esimerkiksi Calzunin toimesta näyttävillä filmauksilla niin on siinä mukava tuomareiden tuuletella kainaloita jatkuvasti ja pistää Jokeripelaaja boksiin, mieluiten pari kerrallaan.
Se, että tuomarit ovat oleet paskoja, ei muuta sitä tosiasiaa, että Jokerit on ollut lammaslauma. Muutama äijä ansaitsee positiivisen noston. He ovat Joensuu, Larsen ja Jensen. Eilen myös Lajunen ja Kulda olivat hyviä. Mutta niin, se alisuorittaneiden lista: Karlsson, Aaltonen, Jaakola, Kozun, Ohtamaa, Regin, Kapanen, Hagman, Kennedy (tosin niin paska että vaikea alisuorittaa), Wirtanen (hävinnyt aivan liikaa tärkeitä aloituksia vaikka muuten kuuluukin suosikkeihin). Suunnilleen Ok tasolla ovat pelanneet Pelletier ja Mäki. Että tämmöisillä eväillä sitä pellaillaan Jokeriessa tänä keväänä.
Vituttaa kyllä niin paljon tuo munaton valmennus, että olen kohta repinyt kaikki hiukset päästä pois.
@V-G- olet oikeassa. Jälleen kerran räikeä filmi #10 rotalta. Ihme, että en itse huomannut tilannetta, koska aikapaljon kuitenkin tykkään etsiä virheitä tuomareiden otteista. Ja niitähän muuten löytyy aivan vitusti liikaa, sanoo nimerkki faro mitä tahansa.
Erkalle kenkää.