Itse olen täynnä noita IFK-kohtaamisia.
Tämä on totta, aina tulee turpaan, varsinkin silloin kun on isot panokset. Pudotuspeleissä ei missään nimessä naapuria vastaan, se on varma tappio.
Keklu kuulemma ollut yhteydessä Turcoon, turnauksessa ja turnauksen jälkeen. Kyllä vituttaa jos tämä jäähdyttelijä tänne raahataan isolla rahalla.
Voishan Keklu vetästä luultavasti kaikkia miellyttävän ässän hihasta ja hankkia Lasakki takaisin (tätä kaveria ei ois ikinä pitänyt päästää menemään).
Keklu kuulemma ollut yhteydessä Turcoon, turnauksessa ja turnauksen jälkeen. Kyllä vituttaa jos tämä jäähdyttelijä tänne raahataan isolla rahalla.
Marty Turcon asenteessa tuskin olisi mitään vikaa ja oli ainakin European Trophyn lopputurnauksessa erittäin vakuuttava. Olisi huippumaalivahti Sm-liigaan.
Turco vaikuttaa minun silmissäni juuri esimerkkitapaukselta pelaajatyypiltä jota pitäisi välttää viimeiseen asti; NHL-haavensa haudannut ikäloppu, joka on liikkeellä Euroopassa ainoastaan rahastusmielessä.
Turco kertoi haluavansa päästä takaisin NHL-vahdiksi ja on Euroopassa antamassa näyttöjä.
Miten vittu on tarkoitus voittaa mestaruus jos pakistossa hääräävät Nordlund ja Manelius.
Miten vittu on tarkoitus voittaa mestaruus jos pakistossa hääräävät Nordlund ja Manelius.
. Manelius taas ei ole vielä ainakaan liigapakki ja miksi helvetissä pelasi edes pakin paikalla kolmannessa erässä kun oli alunperin merkitty hyökkääjäksi kokoonpanoon?
Tuo materiaalin kapeus on huolestuttavaa ja en tajua miten Kekäläinen ei asialle tee mitään.
Nordlund, oletko lihonnut, kangistunut jostain syystä fyysisesti ja henkisesti, mutta et ole sama NORDLUND kuin tepsissä ?
Pelasi 7.pakkina kun Kerälä ja Teräväinen penkitettiin.
Nordlund, oletko lihonnut, kangistunut jostain syystä fyysisesti ja henkisesti, mutta et ole sama NORDLUND kuin tepsissä ?