Lämpimästi onnea Ice Raven !Vituttaa infernaalisesti hävitä samana päivänä kun täyttää 40 vuotta. Prkl.
Siinä vaiheessa kun mikään ei tunnu miltään on varmasti huonommin kuin reilu vitutus.
Tuo on kaunista tekstiä. Sopii minusta meidän kansanrunouden aarreaittaan.Täälläkin vituttaa. Se muhii sisällä, kun en tiedä mihin sen purkaa. Jotenkin juuri tämän tyyppisen matsin jälkeen se vitutus on kovimmillaan. Periaatteessa ollaan ihan hyvin mukana, mutta suurin osa ihmisistä jo arvaa ennen viimeisiä hetkiä, että tänään ei vaan riitä. Ei vaan riitä. Ei. Ei riitä. Vittu saatana. Kun ei riitä. Niin ei riitä. Vähän niin kuin iso, mutta semilöysä penis.
Kiitoksia! Ei helpota mutta Liverpoolin voitto kohta lieventäisi. Yksi (kuusi) AC/DC pint menee kyllä kohta kurkusta alas. Siteestä ja vitutuksesta olen samaa mieltä vaikka välillä kelailee että olispa lätkän ja futiksen sijasta ottanut lajikseen 35 vuotta sitten shakin tai uppopallon...Lämpimästi onnea Ice Raven !
Tiedä sitten helpottaako yhtään, mutta vielä sinuakin vanhempana vituttaa. Pari lievittävää, baariin, raikas pakkassää ja uudet ajatukset. Jos nyt ei vituttaisi niin sinulla ei olisi arvokasta tunnesidettä Jokereihin. Siinä vaiheessa kun mikään ei tunnu miltään on varmasti huonommin kuin reilu vitutus.
Fuck the Uppopallo, vaikka kuinka vitutukseen karjuu niin...pulp...pulp.pulp vain kuuluu ja vitun tukala olo.Kiitoksia! Ei helpota mutta Liverpoolin voitto kohta lieventäisi. Yksi (kuusi) AC/DC pint menee kyllä kohta kurkusta alas. Siteestä ja vitutuksesta olen samaa mieltä vaikka välillä kelailee että olispa lätkän ja futiksen sijasta ottanut lajikseen 35 vuotta sitten shakin tai uppopallon...
Eipä tähänkään ketjuun kenelläkään ole ollut asiaa vähään aikaan, mutta nyt täytyy avautua:
Tämäniltaiset tuomarit. En ole tällä kaudella kertaakaan matsin jälkeen ollut näin vittuuntunut raitapaita-idioottien toimintaan. Aivan käsittämätöntä toimintaa.
Semir Ben-Amor/Erkka... Hienosti menee ja niin edelleen, mutta kyllä tämän iltaiset sikailut olisi pitänyt käydä kuittaamassa saman tien kun tämä kaveri pääsi kymppi-istunnoltaan. Taisi kuitnekin pelata tuon jälkeen vielä?
Eilisen kaltainen ottelu, jossa vihelsi lahjotut tuomarit
Eikö tuo TsSKA ole joskus kirjoitettu ZSKA? Jotenkin minua ärsyttää tuo TsSKA kirjoitustyyli, kun lapsena tiesin Neuvostoliitosta yhden lätkäseuran ja kuvittelin sen olevan ZSKA. Tuo Ts-tyyli tuntuu hölmöltä.
Eikö tuo TsSKA ole joskus kirjoitettu ZSKA? Jotenkin minua ärsyttää tuo TsSKA kirjoitustyyli, kun lapsena tiesin Neuvostoliitosta yhden lätkäseuran ja kuvittelin sen olevan ZSKA. Tuo Ts-tyyli tuntuu hölmöltä.
Loimaan Bisonsin kanssa veljeilylle peukku alas.
Molemmat on oikein. ZSKA on suora käännös kyrillisistä kirjaimista, mutta länsimaisen standardin mukaan Z-äänne voidaan kääntää Ts.
Ei muuta sen kummempaa, kun että sunnuntaina pelattavan Jokerit-TsSKA -ottelun lipulla tai Jokereiden kausarilla pääsee sunnuntaina Biisonsien matsiin 7.50 eurolla.Mistä tästä voi lukea ja mitä asia koskee? En siis vielä tiedä, mitä asiaa tismalleen koskee, mutta ärsyttää jo valmiiksi perinteikkään suomalaisen lätkäseuran mahdollinen yhteistyö Valavuoren muovijengin kanssa...
Ei muuta sen kummempaa, kun että sunnuntaina pelattavan Jokerit-TsSKA -ottelun lipulla tai Jokereiden kausarilla pääsee sunnuntaina Biisonsien matsiin 7.50 eurolla.
Vantaalla pelaavat. Muutenhan tuossa ei olisi mitään järkeä, sillä Jokereillakin on samana päivänä peli.Njoo, no tuo nyt ei tietenkään mikään kovin "paha" juttu ole. Pelaako Biisons Helsingissä, vai pitääkö lähteä Loimaalle asti katsomaan...