Btw se Ozzyn taklaus oli vähintään 2+10 arvoinen, ellei jopa ulosajon. Suoraan päähän. Yleensä, kun pelaaja kerää ittensä ja luistelee vaihtoon niin yleisö taputtaa sille. Sai taas olla helvetin ylpeä, kun piti sitten vielä yhteen kuoroon buuata kaverille... Paskan vitut mikä ilta.
Itseasiassa ei sitä jäähyä kyllä ole pakko puhaltaa jos kaveri ei pidä päätänsä ylhäällä. Taisi olla joku Lukkomatsi missä jätettiin juurikin tästä syystä puhaltamatta. Myös taklattavalla on vastuu.
Jaa mistähän syystä? Siitä että poro kääntyy pää perseessä kiekollisena ja Ossi ajaa kevyesti päin? Siitä olisi edes kuulunut jäähyä. Ja se "loukkaantunut" poro luisteli ihan itse ilman tukea jäältä vaikka hetkeä aiemmin oli ihan liikkumattomana jään pinnassa. Jos valot olisi sammunut oikeasti niin se jätkä olisi talutettu jäältä. Eli siinähän häpeät.
On se. Tuomarivirhe, jos näin ei tehdä. Taklattavan vastuu on kanssa yks läppä. Oman turvallisuuden kannalta se on ihan kiva juttu, mut jos kaveri kääntää selän just ennen taklausta niin kyllä siitä se selästä taklaaminen kuuluu viheltää, vaikka se kuinka typerältä kuulostaakin.
Tämähän mahdollistaisi perjaatteessa sen, että joku ihan tahalleen tiputtaisi pään alas kun näkee vastustajan tulevan taklaamaan. Jos sääntö tosiaan pitää paikkansa, on se aivan järjetön.
- Sääleihin päätyminen ehkä Liigan historian kalleimmalla joukkueella. Money well spent.
Ja se "loukkaantunut" poro luisteli ihan itse ilman tukea jäältä vaikka hetkeä aiemmin oli ihan liikkumattomana jään pinnassa. Jos valot olisi sammunut oikeasti niin se jätkä olisi talutettu jäältä. Eli siinähän häpeät.
IFK on mällännyt tänä vuonna jo neljä miljoonaa jengiinsä. Tuskin Jokerit kuitenkaan niin paljoa?
Jaa mistähän syystä? Siitä että poro kääntyy pää perseessä kiekollisena ja Ossi ajaa kevyesti päin? Siitä olisi edes kuulunut jäähyä. Ja se "loukkaantunut" poro luisteli ihan itse ilman tukea jäältä vaikka hetkeä aiemmin oli ihan liikkumattomana jään pinnassa. Jos valot olisi sammunut oikeasti niin se jätkä olisi talutettu jäältä. Eli siinähän häpeät.
Jos Ilta-Sanomia on uskominen niin Jokereilla on 4,7miljoonan joukkue. Ei oo palkkakuopassa meidänkään jätkät, varsinkaan Rita ja muut edarit noilla esityksillä.
Itselläni lähes yhtä huono ajoitus, nimittäin vuoden myöhemmin aloin itse toden teolla Jokereita kannattaa. Toki sitä ennenkin, jos minulta suosikkijoukkuettani kyseltiin, olisin vastannut saman jengin, mutta en juurikaan kuitenkaan liigaa seurannut enkä varmaan siitä mitään olisi älynnytkään, sen verran junnu olin.Aloin seuraamaan jääkiekkoa ja kannattamaan Jokereita keväällä 2003. Näin jälkikäteen ajateltuna melko huonoon aikaan. Vuodesta toiseen karvaita pettymyksiä ja kaiken kruunaa tämä tämäniltainen pupellus josta lähdin kesken kaiken pois. Vitun 11 years a jokerifani.
Jos Ilta-Sanomia on uskominen niin Jokereilla on 4,7miljoonan joukkue. Ei oo palkkakuopassa meidänkään jätkät, varsinkaan Rita ja muut edarit noilla esityksillä.
Aloin seuraamaan jääkiekkoa ja kannattamaan Jokereita keväällä 2003. Näin jälkikäteen ajateltuna melko huonoon aikaan. Vuodesta toiseen karvaita pettymyksiä ja kaiken kruunaa tämä tämäniltainen pupellus josta lähdin kesken kaiken pois. Vitun 11 years a jokerifani.
Ei se älyäminen, vaan se tunne. Itse seurasin ensimmäiset vuodet Jokereita lähinnä teksti-tv:n ja hockey nightin välityksellä. Jo 2004 kevään putoaminen Kärppiä vastaan vitutti rankasti, vaikkan en käynyt koko kautena kertaakaan paikan päällä. Myöhemminkin olen ostanut vain satunnaisesti irtolippuja. Tunteella olen seurannut joukkueen otteita tähän asti ja vitutuksesta päätellen niitä tunteita on vielä jäljellä. Saa nähdä kuinka kauan.Itselläni lähes yhtä huono ajoitus, nimittäin vuoden myöhemmin aloin itse toden teolla Jokereita kannattaa. Toki sitä ennenkin, jos minulta suosikkijoukkuettani kyseltiin, olisin vastannut saman jengin, mutta en juurikaan kuitenkaan liigaa seurannut enkä varmaan siitä mitään olisi älynnytkään, sen verran junnu olin. (...)
- Jälleen yksi uusi merkintä luuserikapteeni Väänäsen ansioluetteloon, ensi kaudella C:tä kantaa toivottavasti joku muu pelaaja.
Tällaiset kommentit vituttavat.
Jokerit on Väänänen kapteenina hävinnyt nyt kaikki kolme Talviklassikkoa, European Trophyn finaalin (menetetty 2-0 -johto), kaksi puolivälieräsarjaa ja yhden välieräsarjan ja voittanut pronssiottelun (siinäkin Blues tuli kolmen maalin takaa vielä rinnalle) ja yhden puolivälieräsarjan. Aika karu saldo, vaikka tappioista ei tietenkään voi syyttää yksin Väänästä.
Nyt tuohon voi lisätä tämän päivän fiaskon.
Väänänen on hyvä pakki, mutta kaikesta päätellen hän ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi vahva henkinen johtaja, joka saisi joukkueestaan kaiken irti ratkaisuhetkillä.
Deko on nyt vain ottanut Väänäsen silmätikukseen. Vuosi sitten se oli Kilpeläinen.
Deko on nyt vain ottanut Väänäsen silmätikukseen.
Kapteenilla pitäisi olla jokin muukin kuin maskotin virka. Ei voi olla niin, että aina tärkeimmällä hetkellä joukkueen henkinen selkäranka katkeaa ja yhtään vastuuta ei pistetä joukkueen johtajien hartioille. Minusta Ossi on liian kiltti kapteeniksi, tuskin jotain Jarkko Ruutua tai Jere Karalahtea kiinnosta pätkän vertaa se, mitä mieltä Ossi on asioista.