-Saisko sitä musiikin volyymia vähän hiljemmalle? Halliin astuessani korvani meinasivat räjähtää, alakatsomossa! Maalilaulu saa raikaa niin kovaa kun sielu sietää, mutta ei jotain "I love this bar" biisiä tarvitse soittaa niin kovaa, että koko talo tärisee.
-Missä oli kuuluisa Janika ja Gangnam Style??!
-Missä oli kaikki fanit? Fanikatsomoa ei tänään ollut lainkaan. Itse siirryin sivukatsomoon katsomaan 2 jälkimmäistä erää, en ollut uskoa silmiäni kuinka tyhjältä, hiljaiselta ja kuolleen oloiselta Eteläpääty tänään näytti. Kaverini joka käy peleissä 1-4 kertaa kaudessa sanoi, että ei ole ikinä ollut näin laimea tunnelmaisessa lätkäpelissä. Sääli. Kuin kirkossa olisi ollut, pitkiä pätkiä kun kuuli vain ihmisten mölyn yleisöstä. Herranjumala, niin surullista!
-Katsojia muka 8600? Vakavalla naamalla uskallan väittää, että todellinen luku oli n. 4000.
-Pelillinen anti vastaa täydellisesti yleisön antamaa tukea. 2 paskaa joukkuetta nyhjää 60 minuuttisen ja vähemmän paskempi voittaa jääkiekko ottelun. Ottelua hyvin kuvaa se, että ottelun ainut jäähy tyli viimeisessä erässä. En ole varmaan ikinä ollut näin huonossa jääkiekko pelissä elämäni aikana. Ja viimeisen 3 vuoden aikana olen nähyt paikan päältä +100 peliä.
-Jokereiden tehdessä maaleja 2. erässä kukaan ei edes noussut minua lukuunottamatta seisaaltaan osoittamaan suosiota Jokereiden maalin merkiksi sivukatsomossa. Ei tunnetta katsomossa, eikä kentällä. PASKAA!
-Vaikka voitto tuli, niin ei kieltämättä paljon lämmittänyt tämänpäiväinen esitys millään tavalla. Miksi pitää aina alentua vastustajan tasolle? Huomenna Jyväskylässä luvassa selkäsauna.