Ootte te kyllä hienoja ihmisiä, ei voi muuta sanoa. Jatkakaa.Yksi erä riitti tältä illalta. Kuppi on nurin.
Kiva, kiitti, moi.
Yksi erä riitti tältä illalta. Kuppi on nurin.
Kiva, kiitti, moi.
Vituttaa kun onnittu ryssimään jo hyvä alivoimapelikin. Jo pari peliä peräkkäin kun meille tehdään YV-maali aivan identtisellä kuviolla (takakulmalle hiipii vastustajan pelaaja ihan vapaana)! Vähän jotain järkeä tohon passiiviseen neliöönkin!
Etsi yleisöstä JDR:ää tai Janikaa? Jaa. Mikäkö mua vituttaa? Otetaan helppoja ja turhia jäähyjä liikaa.Otsikkoon liittyen: Jokeripakkien puolustuspelaaminen Pärssisen maalissa. Mitä vittua Väänänen oikein koomaili?
------------
Vituttaa täältä kehä kolmosen ulkopuolelta, että Tyrsky ja Julle pelaa teillä isossa av ja yv roolissa ja niin vitun hyvin.
Veikkaan ettei vastausta tiedä edes Ossi itse. Tänään taisi olla huonoin peli ikinä mitä olen Ossilta nähnyt, pahoin pelkään, että siellä oli tänään joukossa puolikuntoisia kun tilanne on mikä on.Jokeripakkien puolustuspelaaminen Pärssisen maalissa. Mitä vittua Väänänen oikein koomaili?
Irving otti Ossin puhutteluun maalin jälkeen ja antoi selkeän palautteen. Väänänen nyökytteli pahoittelevasti.Veikkaan ettei vastausta tiedä edes Ossi itse. Tänään taisi olla huonoin peli ikinä mitä olen Ossilta nähnyt, pahoin pelkään, että siellä oli tänään joukossa puolikuntoisia kun tilanne on mikä on.
Tehotonta pörräämistä. Kumpikaan ei saa mistään sisään, ei oikeasti mistään. Antti tarvitsisi vähintään jalkapallomaalin.
Laske kuinka monessa ottelussa Irving on voittanut vastustajan maalivahdin ja kuinka paljon näillä otteilla on tullut pisteitä.
Nyt tulee settiä mitä ei oo tarvetta kertoa. Ei tuu anteeksi enää täältä. Iso jurri päällä ehkä katotaan aamulla uudestaan. Vittu mitä paskaa olin taksi jonossa ylimieliset ryssät kiilas jonossa. Ne sano suoraan ei kiinnosta suomi ja jokerit yhtään. Ne sano vaan että tää on pelkkää bisnestä meille ja oli tän rothenbergin hyviä ystäviä. Sanoin vittu mitä paskaa tulkaa tänne voin hakkaaa teidät kaikki, no mitä sit vittu jätkät meni siis nää ryssät ihan puihin ja luikki takseihin. Vähän jotain muuta olisin kyllä kaivannuut.
No tästä Kurrille terveisiä. Ainoo syy jatkaa Jokereiden fanitusta on kansiteri kotiin tai muuten se oli sitten tässä painukaa vittuun ja näkemiin !
peli on juuri valmentajiensa näköistä. Torilla tavataan.
Niin kauan, kun joukkueessa on keskushyökkääjinä kolme Mestistason sentteriä ja yksi laituri sekä puolustajia hyökkääjinä, niin en lähtisi Lämsää syyllistämään.
Jullifanit tehneet jonkun 500 hengen reissun ja IL yms. paskalehdet hehkuttaa. Yli 1600 jokerifanin reissuta ei vuosi sitten sanottu ainuttakaan positiivista sanaa. Eikä mistään muustakaan Jokerifanien oikeasti siististä jutusta.
Jokerispora, Turun Stoge, Megamatkat Tampereelle, Rauman reissut... Mitä kaikkiä näitä onkaan. Wien jne.
Positiivinen uutisointi Jokereista ei vaan vissiin sitten kannata. Taidankin aloittaa IL:n ja IS:n boikotoinnin ainakin suomalaisen jääkiekkoilun kohdalla.
Edit: ihan siistiä, että jullit on olleet reissulla ja niin edelleen, emmä sitä; ja kuulemma ihan siisti reissu olikin. Sielläkin on kai jotain ylilyöntejä tapahtunut, mutta ei niistä mitään sanota.