Vituttaa, kun senttereitä ei ole joukkueessa YHTÄÄN. Nyt ehkä hankitaan yksi, kun Hahl tippui. Ei jää korvaamatta, kuin Filppula, Eaves ja Heino. Viime vuoden joukkueen kärkisenoista ei yhtään sentteriä jäljellä. Eikä yhtään korvattu. Mitä paskaa. Ketä kiinnostaa tuo kura mitä Areenalla esitetään? Miten Jokereille voi hävitä? Miten paskoja ne muut on?
Mua vähän alkaa vituttaa, kun sä hyvänä kirjoittajana haaskaat "talenttiasi" tällaseen valittamiseen. Jokereissa on sun mukaan 0 sentteriä? Mites, kun
Teräväinen on alun pitäen sentteri, joka vetelee tällä hetkellä melkein 0,8ppg ja on muutenkin pelannut viimeiset 8 peliä helvetin hyvin ja varmasti. Ja onhan meillä
Tyrväinen, joka parantaa koko ajan kuin sika juoksuaan. Eritoten Jullesta on sanottava, että pelaa hyvin
nimenomaan sentterinä, eli rytmittää, puolustaa ja käyttää keskikaistaa jakaen hyvin kiekkoa. Pisteitäkin on alkanut ropista. Sitten
Mäki, joka on sun argumenttitasollasi laituri, ja niin varmasti onkin ideaalitilanteessa, mutta hemmetin hyvin on sekin vetänyt nelosen keskellä.
Koivistosta ollaan saatu helvetin paljon parempi stuntti kakkosen keskelle, kuin lähes kukaan osasi arvata.
Siinä olet oikeassa, että Filppula on korvaamatta. Tiedät hyvin omista lähteistäsi sen itsekin, että korvaajaa haetaan, mutta sitä ei tule ennen kuin voidaan lyödä KHL-sopparia eteen. Näin ollen venataan varmaankin 1.1.2014. Hahlin loukkaantuminen on paska juttu, mutta näillä mennään. Niin ja Eavesin uran lopettaminen aidosti surettaa ja vituttaa mua vieläkin, oli yksi mun ehdottomista lemppareistani, mutta viime kauteen ei voi peilata. Tavallaan Eaves olisi ollut Filppulan korvaaja, ja nyt tuota tilaa stunttaa Koivisto. Onneksi Teräväinen on astunut esiin.
Todellakin haluan mennä Areenalle katsomaan sellaista peliä, jota Jokerit on esittänyt viimeiset 8 peliä.