Järkyttävän surkea kuuluttaja, aneeminen meininki katsomossa. totaalinen pohjanoteeraus kaukalossa ja päin vittua hoidettu Vuorisen ja Kurrin esittely. Koko otteluitapahtuma oli niin tragikoominen farssi että ei tässä edes vituta vaan lähinnä naurattaa.
Olin tulossa kirjoittamaan täysin samaa. Mä aloin toivoa Ilveksen mahdollisimman aikaista 4-0-maalia jo 2-0-vaiheessa ihan hymyssä suin, jotta pääsisin hyvällä syyllä lähtemään pois. Paskan möivät. Ja todellakin: ei mua edes vituta toi perseily, naurattaa vaan. Jos kerta kaikki,
siis aivan kaikki pitää vetää alta lipan, niin vedetään sitten, ei kiinnosta. Kyllä, Jokerit ei tänään kiinnostanut kahden kakan vertaa. Pelottaa vähän se, että aina ennen on voinut turvautua "ensi kaudella sitten..."-liirumlaarumiin, mutta nyt ei voi. Ensi kaudella ei todennäköisesti kiinnosta sitäkään vähään, tai siltä ainakin nyt tuntuu. Eli tällä hetkellä ei ole oikein mitään oljenkorsia näkyvillä, että voisi mennä innostuneena ja kiinnostuneena Areenalle. Se vituttaa.
Vitutuksen aiheita:
Paskin selostaja ikinä missään milloinkaan! Painukoon helvettiin, meinasin oikeesti alkaa tapella jonkun tuolin tai pylvään tai roskiksen kanssa kun sitä joutui pari tuntia kuuntelemaan.
Ainiin, kehtaako sanoa, mutta Kousa ei tunnu tällä hetkellä olevan minkäänlainen parannus Mastoon verrattuna. Ei siis mitään ominaisuutta (hetkittäisen kiekkovarmuuden lisäksi), jota Mastolla ei olisi ollut.