Nyt just vituttaa!

  • 2 579 343
  • 12 196

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kuten yllä on jo todettu, Mertsi on käsittämättömän onneton selostaja, jonka ymmärrys kiekosta on varsin olematon. Mä vaan näen lähes joka tilanteen aivan eri tavalla. Ei muuta ku karjalalippistä otsalla korkeamalle ja takas selostamaan jotain eht:tä...
Hieno idea, sillä siinä tapauksessa mun ja Mertsin tiet eivät enää kohtaisi.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Silloin kun just snadisti vituttaa, Mertsillä on hämmentävä taito vähintään kolminkertaistaa vitutus ja muuttaa se tosi vitututukseksi. Taito toki sekin.

Juuri tätä ajattelin. Osittain tästäkin syystä oli pakko siirtyä kuuntelemaan radiosta ottelua. Ja ihan tosissaan olo oli heti paljon rauhallisempi.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Näin unta, että Mertsi on valittu jääkiekon MM-kisojen pääselostajaksi.
Please, olihan se unta!
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Ketä jaksaa kiinnostaa tällä hetkellä joku Mertsi? IFK hävisi just jatkoajalla Turun Palloseuralle, vitutus olisi ihan maksimaalisessa tapissa vaikka pelin olisi selostanut Hermanni Seppälä tai Kehäkettunen ja Hakin haamu.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Nyt näyttää siltä että Anttalainen jää kostamatta ja otetaan 3-1 perseeseen Tepsiltä.

Ja eilen näytti siltä että mennään 3-0 jatkoon. Tää on tämmöstä, ei kannata yhdestä pelistä vetää liian isoja linjoja vaikka vitutus on lähes sietämätön. Anttalaisen "kostamisen" tms. kuittaamisen hetki oli ja meni, sitä nyt on turha enää haikailla.
 
Viimeksi muokattu:

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
Käyttäjän viestit ovat johtaneet pelikieltoon.
Nyt näyttää siltä että Anttalainen jää kostamatta ja otetaan 3-1 perseeseen Tepsiltä.
Mun mielestä Karjalainen olisi ihan hyvin voitu laittaa hakkaamaan paskat pihalle tästä rattijuoposta. Pelillisesti Cowboysta ei hyötyä ole, ja tuskin tulee hirveästi enää pelaamaan joten olisi ollut ihan sama. Taas IFK:lle nauretaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vitutti pitkään ettei kerinnyt matsia katsomaan ja joutui pitää itsensä pimennossa, mutta lopulta se spoilaus yllätti ja hyvä niin. Jatkoaikatappio ja Mertaranta on kovin raskas yhdistelmä.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Mun mielestä Karjalainen olisi ihan hyvin voitu laittaa hakkaamaan paskat pihalle tästä rattijuoposta. Pelillisesti Cowboysta ei hyötyä ole, ja tuskin tulee hirveästi enää pelaamaan joten olisi ollut ihan sama. Taas IFK:lle nauretaan.
Juuri näin ajattelin. Kaikki nauraa IFK:lle; joku turkulainen junnukääpiö ajelee meidän TÄRKEIMMÄN pakin paskaksi ilman mitään seuraamuksia. Voisin jotenkin unohtaa sen Auvitu-jutun jos se olisi ollut puolivahinko mutta kun se oli vahingoittamisyritys joka onnistui. Anttalainen oli tänään kentän parhaita pakkeja kun huomasi "ettei nää voi mulle mitään".
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketä jaksaa kiinnostaa tällä hetkellä joku Mertsi? IFK hävisi just jatkoajalla Turun Palloseuralle, vitutus olisi ihan maksimaalisessa tapissa vaikka pelin olisi selostanut Hermanni Seppälä tai Kehäkettunen ja Hakin haamu.
Tätä kanssa ihmettelin.

Katselin pelin, enkä tainnut selostajaa miettiä kertaakaan.

Vitutus lopputuloksesta ja harmitus siitä, ettei Jääskä onnistunut osittaisesta läpiajopaikastaan juuri ennen tepsukan ratkaisumaalia.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tappio vituttaa aina, mutta ehkä enemmän vituttaa vielä se, että IFK:n peli sekosi noin pahasti. Samalla alkoivat kyllä taas haamut kummitella siitä, että aukeaako se alkkisfaijan korkki sitten kuitenkin tänä keväänä. Jos IFK olisi pelannut paremmin ja silti hävinnyt, niin varmaan olisi luottavaisempi olo. Uskon toki edelleen, että IFK menee tästä jatkoon, mutta ensimmäinen pieni haava luottamukseen tuli tämän illan myötä.
 

Nordis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisen erän vika kymppi oltiin helisemässä ja vituttaa kun Pikkarainen ei saanut toisella erätauolla mitään ryhtiä. Peltonen on sen verran vaativa valmentaja (oli jo pelaajana), eikä tule tälläistä perseilyä katselemaan.

Vituttaa myös se, että joillain meidän kärkijätkillä on jo sopimus muualle ja IFK:ssa voi nyt vaan pellailla kiikaritehoilla.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toisen erän vika kymppi oltiin helisemässä ja vituttaa kun Pikkarainen ei saanut toisella erätauolla mitään ryhtiä. Peltonen on sen verran vaativa valmentaja (oli jo pelaajana), eikä tule tälläistä perseilyä katselemaan.

Vituttaa myös se, että joillain meidän kärkijätkillä on jo sopimus muualle ja IFK:ssa voi nyt vaan pellailla kiikaritehoilla.

Se on näin. Toisaalta enpä keksi äkkiä lätkässä mitään muuta vittumaisempaa asiaa, kun poff-tappio jatkoajalla, niin kyllähän tämän kuuluukin vituttaa. Muuten ollaan siellä "aivan sama" osastolla, jossa Suomen hallitus tällä hetkellä.

Joo Pikelle on nyt ruusuja ja haleja jaeltu. Missä oli ryhtiliike kolmanteen erään, ja tottakai Jääskä olisi voinut muuttaa tilanteen jatkoajalla (oli muuten harvinaisen raskas epäonnistuminen, henkisesti siis), mutta ei tullut sitä pelastusta. Jengillä oli bensa loppu, olis tuuria tarvittu nyt jos koskaan.

Noh, tästä opittiin ja su komea voitto, vai mitä Piksu. Luottoa on, mutta ei noi meidän kärkiukot Leskinen, Lunkka ym. voi noi yössä enää olla. Alatte ratkomaan näitä nyt!
 
Viimeksi muokattu:

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Helposti voitettavissa oleva sarja. Ei Tepsi oo mitenkää ihmeellinen. Kunhan annetaan painetta niitten pakeille ylhäältä asti ni saadaan kiekonriistoja, joista voi naulata. Nyt ei vaan saatu niistä rankastua. Tuomaritkii on nyt toivottavasti tasottanut jäähymäärät sopiviks ni ehkä jo Turussa antavan pelata kunnon playoffkiekkoa.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Tää sarjahan on täysin hävittävissä. Tepsi huomasi ettei niillä ole mitään hätää meitä vastaan.
Mulle tuli ihan sama fiilis. Yhtäkkiä turkulaiset vain tajusivat, että hehän ovat selkeästi parempia kuin me, itseluottamus nousi ja ajoittain pyörittelivät meitä aivan miten halusivat.

Ensimmäisen matsin jälkeen mulla ei ollut mitään epäilystä siitä, etteikö HIFK veisi tätä sarjaa. Luotto oli niin kova, että pelasin melko isolla panoksella HIFK:ta, joten vitutus saatiin maksimaaliseksi. Näin tämä vaan muuttuu. En toki väitä, että oltaisiin nyt hävitty. Huomenna kaikki voi olla taas toisin.
 
Viimeksi muokattu:

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Kuten yllä on jo todettu, Mertsi on käsittämättömän onneton selostaja, jonka ymmärrys kiekosta on varsin olematon. Mä vaan näen lähes joka tilanteen aivan eri tavalla. Ei muuta ku karjalalippistä otsalla korkeamalle ja takas selostamaan jotain eht:tä...
Tämä selostusasia todellakin vituttaa. Onko tosiaan niin, että Mertarannasta ja Saukkosesta tuli pääselostajia, kun Liiga siirtyi CMorelle? Ainakin HIFK:n otteluiden pääselostajia. Käsittämätöntä paskaa.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vituttaa, kun korona (jonka sai sieltä saatanan pilipalimaajoukkueturnauksesta) pilasi Lunkan. On kuin varjo siitä mitä oli ennnen sitä. Sääli, kun nämä ovat kuitenkin Lunkan viimeisä pelejä HIFK-paidassa.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mun selkäranka napsahti jo perjantaina. Päätin, etten katso peliä tänään, mutta eipä siltä täällä himassa pysty täysin välttymään. Ja vituttaahan se.

Onneksi sentään Lukko näyttää pärjäävän omassa parissaan. Ei sekään nyt mikään mun suosikkijoukkue ole, mutta voisihan noille nyt mestaruuden suoda parin vuoden dominoinnin jälkeen.

Ja juu, eihän tästäkään parista vielä ole voittaja selvillä, mutta kyllä tämä nyt todella pahalta näyttää.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vituttaa, kun HIFK on nykyään samanlainen hajuton, mauton ja väritön jengi niin kuin kaikki muutkin liigajoukkueet. Ei mitään särmää. 2010-luvun vaihteessa mulla oli kausari varmaan 7 kautta putkeen. En ihmettelisi vaikka viiden-kymmenen vuoden päästä ei kiinnostaisi enää pätkääkään. Kokoajan mennään vaan kauemmaksi siitä HIFK:sta, johon silloin skidinä rakastuin.

Joo joo ajat muuttuu ja blaa blaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös