Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin se ärsyttävin maalilaulu on kerhon "se on siellä, siellä, se sinne pujahti! taas lamppu palaa takana, se sinne sujahti!", etenkin 09-10 kun johdettiin sarjaa jo 2-1 sellasella "lagom" 7-0 voitolla, mutta hävittiin sarja kolmen peräkkäisen tappion saattelemana ja hävittiin se sekä kävyn paloon että tuomaritoimintaan, oikeastaan myös kävyn paloon tuomaritoiminnasta. Vähän niinkuin viime keväänä.
Muistan myös ikuisesti kun erään aatelisen Pentin ja muutaman muunkin nimimerkin kera seurasin livenä jokaista peliä siinä sarjassa ja jonkinlaista katsomossa kaatuiluakin esiintyi. Tais olla joku Laakkonen joka miinuskulmasta ratkaisi jonkun pelin. Kovasti oli kultakuumetta, mutta se juhla ei ollut tuleman. Ei silloin, mutta kauan sitä ei joutunut enää odottamaan.
Myös 05-06 se sama vitun pöndehelvetin "taas hassuttelee vastustajaa hoopeekoo" oli niin helvetin raskas. Semeissä oli jostain helvetin syystä paras viidestä, ja se viides hävittiin tietenkin 0-1. Mun vitun synttärinä, kun olin varannut kaikki hienot saunatilat ja baarit yksityiskäyttöön, jossa sitten peliä seurattiin. Taisin vetästä melkoisen paljon kärttyviinaa. Olin satsannut henkisesti liikaa unelmaan "punainen finaali, IFK-Ässät" ja miettinyt 1980-finaaleja, joita en ihan ehtinyt itse nähdä mutta joista olen veljiltäni paljon kuullut. Pettymys oli suuri.
Tähän hopkin pönderallatukseen ei vedä edes vertoja hunaja sen enempää kuin jokereiden rocky-tunnarit, eikä edes routasydän.
Jos nyt jatketaan rehellisyyden linjalla, niin vitutti aivan perkeleesti häviö. Häviö Jyväskylälle. Paska kaupunni. Ja vitutti koodiston kummalliset ilmentymät. Oispa nyt vaan jotenkin vältytty Mikhlikin nenänvääntymiseltä :/
Möh. Onneksi Ruotsissa saa ostaa kaljaa kiskalta kello 03.30. Ja tämä pätee myös sateisen masentavina tiistai-"iltoina". Toki se on sitten sitä folkpissiä, mutta mä silti ostin tunti sitten siksarin kaljaa jatkoille. Ei enää vituta niin paljoa.