Nyt just vituttaa!

  • 2 577 928
  • 12 182

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Et sitten sattunut jänskättämiseltäsi huomaamaan että Elkinsin veto osui maskiin ja remmi aukesi. Huvittavaa leijumista, luulitteko te oikeasti että menee 4-0 HIFK:lle?

En todellakaan ole luullut että menisi 4-0. Pidän jokaista voittoa pienenä ihmeenä.
Eikä tuo kommenttini mitään leijumista ollut, lähinnä tarpeeton purkaus vitutuksessani.
 

Ribals

Jäsen
Se maski kuitenkin oli päässä ennen kuin Karhunen nakkasi sen pois. Edelleen mua kiinnostaa vain tietää, mikä tämän suhteen on sääntö.
Niin että olisi pitänyt jatkaa ja pelätä milloin maski tippuu päästä? Karhunen itseasiassa laski päätään, ja maski oli jo puoliksi päästä pois.

Tuskin tuossa kohtaa rokotetaan pelaajaa, jos pelin jatkaminen on terveydelle vaaraksi.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Se maski kuitenkin oli päässä ennen kuin Karhunen nakkasi sen pois. Edelleen mua kiinnostaa vain tietää, mikä tämän suhteen on sääntö.

Eiköhän se ole pelin viivyttämisestä kakkonen jos tahallaan kypäränsä riisuu ja ainakin tahallisesta maalinsiirrosta vikalla kahdella tuomitaan rankkari.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Et sitten sattunut jänskättämiseltäsi huomaamaan että Elkinsin veto osui maskiin ja remmi aukesi. Huvittavaa leijumista, luulitteko te oikeasti että menee 4-0 HIFK:lle?
Veto ehkä osui maskiin, ehkä ei, mutta fakta on että Karhunen heilautti tahallaan maskin pois päästään. Kysymys: näitkö että remmi aukesi? Ainakaan Tv-kuvasta en itse ensikatsomalla nähnyt. Jos ei irronnut, voi mielestäni verrata tahalliseen maalin siirtämiseen kuten @kaizu tuossa viittaa. Tuomarinhan on pakko viheltää peli poikki jos maalivahti on ilman maskia.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Viimeksi muokattu:

Viivapelote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rupesi myös vituttamaan tämä tuomareista nillittäminen sekä Ramstedtin selitykset paskasta jäästä. Lakatkaa nyt valittamasta ja ruvetkaa pelaamaan.
 

juhahujanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko
Se maski kuitenkin oli päässä ennen kuin Karhunen nakkasi sen pois. Edelleen mua kiinnostaa vain tietää, mikä tämän suhteen on sääntö.
Maski ei tipu päästä päätä heilauttamalla, jos remmit on kiinni. Jos remmit taas on auki, saattaa maski tippua vaikka torjuttaessa aiheuttaen vaaratilanteen. Jo pieniä junnuja neuvotaan heilauttamaan turvallisessa tilanteessa maski päästä, jos tuntee remmin irtoavan laukauksen seurauksena. Eli Karhunen toimi kuten pitikin.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Turha noille puusilmille on mitään selittää kun seuraavat pelejä rystyset valkoisena ja kalsarit ruskeana.
Vedit itse siis asiallisen keskustelun asiattoman puolelle. Ok. Suksi sitten ******* täältä, heinähattujen kommentitkin ovat tervetulleita asiapohjalla, mutta jos et osaa / halua käyttäytyä, on varmasti parempi että menet sinne missä teidän porukat nyt ikinä luudaavatkaan.
 

Bromse

Jäsen
Ihan selvä tilannehan se oli viheltää peli poikki kun Karhusen tsubu lähti päästä. Remmi napsahti poikki, mies ei tehnyt käsillään mitään elettä maskin pois ottamiseksi ja laskiessaan päätään maski heilahti irti. Muutenhan noista tahallisista tempuista kai kakkonen vihelletään pelin viivyttämisestä, mutta nyt siitä ei ollut kyse.

Dumarit vihelsi muutenkin ihan semi ok pelin, kyseenalaisia juttuja jäi mutta ei ne nyt lopputulokseen vaikuttanut. Raskin hylätty maali edelleen ihmetyttää, jos ei sitä hyväksytä niin kyllä siitä ainakin rankkari tai jäähy olis kuulunut.
 

444

Jäsen
Kuten sanottu, mua kiinnosti tilanteessa vain se, mikä on sääntökirjan kanta asiaan. Nelosen (ei mikään Pro eikä Ruutu+, vaan vanha kunnon Nelonen VGA) hidastuksessa ei näy mitään remmien irtoamisia ynnä muita. Paremmalla tarkkudella voi varmaan näkyäkin.

Mitä näihin bebeton kaltaisiin böndetrolleihin tulee, niin on olemassa hyviä ja huonoja häviäjiä ja voittajia. Jos teikäläisillä ei ole parempaa tekemistä lauantai-iltana voitetun ottelun jälkeen kuin vastustajan palstalla elvistely ja uhoaminen, niin ei varmaan tarvitse miettiä, mihin joukkoon kuuluu. Otan osaa huonon elämäsi puolesta, olisit varmasti ansainnut parempaa.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Ihan selvä tilannehan se oli viheltää peli poikki kun Karhusen tsubu lähti päästä. Remmi napsahti poikki, mies ei tehnyt käsillään mitään elettä maskin pois ottamiseksi ja laskiessaan päätään maski heilahti irti. Muutenhan noista tahallisista tempuista kai kakkonen vihelletään pelin viivyttämisestä, mutta nyt siitä ei ollut kyse.

Dumarit vihelsi muutenkin ihan semi ok pelin, kyseenalaisia juttuja jäi mutta ei ne nyt lopputulokseen vaikuttanut.
Tätä juuri tarkoitan tässä. Irtosiko remmi? Juu, ei. Asioista voi keskustella niin monella tasolla. Itse en ainakaan kehtaisi mennä toisen joukkueen sivuille kertomaan heti että: "bye to way, olette puusilmiä ja paskahousuja". No ei siinä mitään, joillekin asunto jossa juokseva vesi ei tipu katosta, ja vesikäyttöinen sisä puu-cee, on yksi elämän suurista ihmeistä.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Kyllä se remmin irtoaminen näkyi hidastuksessa selvästi. Voimia sinne.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kuten sanottu, mua kiinnosti tilanteessa vain se, mikä on sääntökirjan kanta asiaan. Nelosen (ei mikään Pro eikä Ruutu+, vaan vanha kunnon Nelonen VGA) hidastuksessa ei näy mitään remmien irtoamisia ynnä muita. Paremmalla tarkkudella voi varmaan näkyäkin.

Mutta niistä näkyy, että Karhunen ei edes liikauta käsiään osuman jälkeen. Kun pää lähtee alaspäin, tippuu maski pois. Aivan päivänselvä tilanne.
 

Bromse

Jäsen
Kuten sanottu, mua kiinnosti tilanteessa vain se, mikä on sääntökirjan kanta asiaan.
En ole sääntökirjaa lukenut, mutta melkein uskallan faktaksi väittää että mikäli maalivahdilta lähtee maski päästä, pitää peli viheltää välittömästi poikki. Jos maalivahti puolestaan ottaa maskinsa pois päästä pelin ollessa käynnissä, vihelletään veskarille kahden minuutin jäähy pelin viivyttämisestä. Tässä tapauksessa tapahtui tuo ensimmäinen ja dumarit veti homman niin kuin pitikin.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Vituttaa, ettei saatu ryöstöä, vaikka laadukkaita maalintekotilanteita oli etenkin alussa ja lopussa. Raskin maalia ei olisi pitänyt hylätä, mutta ampui Tapparakin useamman kerran rautoihin. Tasainen matsi, mutta olisihan se pitänyt hoitaa. Nordiksella tulee olemaan tiistaina taas astetta vaikeampaa kuin perjantaina. Vastus tiedettiin vaikeaksi, mutta mun lompakko ei kestä seitsemän ottelun sarjaa ja wappusuunnitelmatkin menevät sekaisin. Tentteihinkin pitäisi ehtiä lukea. Kovasti nyt toivoisin, että tän vois viidessä hoitaa pois... kuleksimasta.
 

444

Jäsen
Mä en nyt oikein vakuutu tästä lippupalvelun jonotussysteemistä. Viisi minuuttia sitten pääsin ensimmäistä kertaa jonoon. Tuon jälkeen on kaksi kertaa tullut ilmoitus, että "lipunmyynti ei ole vielä alkanut, valitse joku toinen päivämäärä". Olen valinnut saman ottelun uudestaan, ja jälleen jonoon. Nyt sitten jono näemmä itse refreshaa itseään sekä puhelimen appissa että tietokoneen selaimessa. Toivottavasti tämä ei lupaa liian huonoa... Mutta kohtahan se nähdään.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki liput näyttää jo varatun.
Ja tuo jonotus ei kyllä toimi järjestyksessä. Kone millä olin ekana jonossa, ei päässyt sisälle, mutta toisella koneella kun kirjauduin, niin se pääsikin nopeammin sisään.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Joo,vituttaa. Pääsin varaamaan ja sain paikat, kunnes maksuvaiheessa oho, ei olekaan paikkoja. No, teeveestä sitten.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep. Alle kymmenen minuuttia siihen taas meni, että kaikki liput meni. Hyvissä ajoin olin jonossa, mutta eipä auttanut. Yksi paikka oli jäljellä, mutta sekin ehti hävitä, kun piti varmistaa, ettei ole robotti.

Pitäkööt tunkkinsa.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta tavallaan kuitenkin ihan ymmärrettävää, että kaikki ei vaan saa lippuja. Jos 4700 lippua tulee myyntiin, niin se on tosi vähän. Tietenkin tässä taas eniten vituttaa ne aiemminkin puhutut trokarit. Mutta muuten hyvä niille faneille, ketkä lipun kerkesivät saamaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös