Nyt just vituttaa!

  • 2 577 303
  • 12 174

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Siel tulee joku vitun tusinajannu täydellä höyryllä ja vetää suoraan päähän Elkinsiä ja mitä tekee kentällä olevat punapaidat?! Ei vittu mitään!
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Siel tulee joku vitun tusinajannu täydellä höyryllä ja vetää suoraan päähän Elkinsiä ja mitä tekee kentällä olevat punapaidat?! Ei vittu mitään!

Tärkein pelaaja ajetaan ja kaikki katselee toisiaan kuin kissanpennut. Vituttaa tollaset ämmät!
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siel tulee joku vitun tusinajannu täydellä höyryllä ja vetää suoraan päähän Elkinsiä ja mitä tekee kentällä olevat punapaidat?! Ei vittu mitään!
Just kun oli ihan hyvä fiilis joukkueesta, niin silloin noi ämmät päättävät tehdä (tai pikemminkin jättää tekemättä) noin...

Tuollaista toimintaa ei voi HIFK:lta hyväksyä missään olosuhteissa. Ihan sama ketä on kentällä. HIFK:n paita on häpäisty taas kerran.

Sylettää.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just kun oli ihan hyvä fiilis joukkueesta, niin silloin noi ämmät päättävät tehdä (tai pikemminkin jättää tekemättä) noin...

Tuollaista toimintaa ei voi HIFK:lta hyväksyä missään olosuhteissa. Ihan sama ketä on kentällä. HIFK:n paita on häpäisty taas kerran.

Sylettää.
Åstenille kiitokset!
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Siel tulee joku vitun tusinajannu täydellä höyryllä ja vetää suoraan päähän Elkinsiä ja mitä tekee kentällä olevat punapaidat?! Ei vittu mitään!

Luulen, että tossa tilanteessa pelaajatkin olivat hetken ihmeissään, että mitä tapahtui. Sitten se oli heti selvää jengin hierarkiassa, että ketä sen noudon hoitaa.

Järvinen ja Åsten olivat haastaneet kaveria pitkin loppupeliä ja tulihan se sieltä. Tää on kova jengi tänä vuonna. Nenille ei hypitä. Tarvittaessa myös Gene, Salmi ja Liivik voi hoitaa poliisin hommia. Ei lopu kaverit kesken vaikka tulis useampi matsi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Luulen, että tossa tilanteessa pelaajatkin olivat hetken ihmeissään, että mitä tapahtui. Sitten se oli heti selvää jengin hierarkiassa, että ketä sen noudon hoitaa.

Järvinen ja Åsten olivat haastaneet kaveria pitkin loppupeliä ja tulihan se sieltä. Tää on kova jengi tänä vuonna. Nenille ei hypitä. Tarvittaessa myös Gene, Salmi ja Liivik voi hoitaa poliisin hommia. Ei lopu kaverit kesken vaikka tulis useampi matsi.

Kyllä, kuitti tuli juuri niin kuin pitikin. Tuossa tilanteessa oli tosiaan IFK:lta tippunut jo kolme ukkoa sivuun niin jos Åsten olisi saman tien lähtenyt kuittaamaan niin olisihan se tehnyt IFK:n illan huomattavasti vaikeammaksikin vielä. Hienosti hoidettu lopulta, omia ei jätetä!
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Ihan haja-ajatuksena tämmönen kun nyt tähän taas kerran tänään törmäsin;

Mua vituttaa aina kun joku kuvailee IFK:ta sanoilla "suurin ja kaunein". Mun mielestä toi on niin narriläppä ettei sovi mun jengille ollenkaan. Mun mielestä "kaunis" ei kuvaa IFK:ta ollenkaan eikä mulla ole siihen edes mitään tarvetta. Kuuluuko meijän olla "kaunein"? Ihan ämmäilyä. Ymmärrän kyllä sentimentin tuon sanan takana ja suurella rakkaudella omaa seuraamme minäkin katson ja arvostan, mutta tuo sana on vaan niin narrien pilaama ettei vaan toimi.. ainakaan mulle.

Ja tämä ei siis mitenkään muuten ketään tämän perheen jäsentä vastaan. Ihan vaan nyt noista sanoista mouhoan.

Olenko ihan yksin kitinöissäni?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ihan haja-ajatuksena tämmönen kun nyt tähän taas kerran tänään törmäsin;

Mua vituttaa aina kun joku kuvailee IFK:ta sanoilla "suurin ja kaunein". Mun mielestä toi on niin narriläppä ettei sovi mun jengille ollenkaan. Mun mielestä "kaunis" ei kuvaa IFK:ta ollenkaan eikä mulla ole siihen edes mitään tarvetta. Kuuluuko meijän olla "kaunein"? Ihan ämmäilyä.
Mä luulin aina, että se on suurin ja kauhein.

Eikö tuo olisi jopa parempi?
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Ihan haja-ajatuksena tämmönen kun nyt tähän taas kerran tänään törmäsin;

Mua vituttaa aina kun joku kuvailee IFK:ta sanoilla "suurin ja kaunein". Mun mielestä toi on niin narriläppä ettei sovi mun jengille ollenkaan. Mun mielestä "kaunis" ei kuvaa IFK:ta ollenkaan eikä mulla ole siihen edes mitään tarvetta. Kuuluuko meijän olla "kaunein"? Ihan ämmäilyä. Ymmärrän kyllä sentimentin tuon sanan takana ja suurella rakkaudella omaa seuraamme minäkin katson ja arvostan, mutta tuo sana on vaan niin narrien pilaama ettei vaan toimi.. ainakaan mulle.

Ja tämä ei siis mitenkään muuten ketään tämän perheen jäsentä vastaan. Ihan vaan nyt noista sanoista mouhoan.

Olenko ihan yksin kitinöissäni?
Se olin minä.
Ensinnäkin, oletko koskaan käynyt katsomassa HIFK:n pelejä Jäähallissa? Se sijaitsee Nordenskjöldin kadulla. Siellä on se Fan Club, joka kailottaa näitä kannatuslauluja välillä kovempaakin.
Listasin Fan Clubin chanteista pienen otannan. Tässä siis laulukirjasta numero ja pari sanaa poimittu chantista:
# 2 ***kauneimman seuran***,
# 3 ***maailman kaunein seura***.
# 6 Heeelsingin IFK, mitään kauniinpaa ei oo***,
# 9 Oot kaunein kaikista*** jne. jne...
Chantteja on 41 kappaletta ja lyhyellä otannalla kammoksumasi sana on lähes puolessa.
Narreista en tiedä mutta Muhammed Ali käytti kyseistä fraasia jo -60 luvulla.
Ja itse asia, eli kyseinen paha sana ei ole omassanikaan käytössä käytännössä koskaan, ja käytin sitä lähinnä sarkastisessa / itseironisessa mielessä. Eli miten seura jolla on suurimmat resurssit onnistuu tekemään jonkun asian, minkä milloinkin, niin huonosti. Pahoittelen jos sanavalintani aiheutti mielipahaa.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Se olin minä.
Ensinnäkin, oletko koskaan käynyt katsomassa HIFK:n pelejä Jäähallissa? Se sijaitsee Nordenskjöldin kadulla. Siellä on se Fan Club, joka kailottaa näitä kannatuslauluja välillä kovempaakin.
Listasin Fan Clubin chanteista pienen otannan. Tässä siis laulukirjasta numero ja pari sanaa poimittu chantista:
# 2 ***kauneimman seuran***,
# 3 ***maailman kaunein seura***.
# 6 Heeelsingin IFK, mitään kauniinpaa ei oo***,
# 9 Oot kaunein kaikista*** jne. jne...
Chantteja on 41 kappaletta ja lyhyellä otannalla kammoksumasi sana on lähes puolessa.
Narreista en tiedä mutta Muhammed Ali käytti kyseistä fraasia jo -60 luvulla.
Ja itse asia, eli kyseinen paha sana ei ole omassanikaan käytössä käytännössä koskaan, ja käytin sitä lähinnä sarkastisessa / itseironisessa mielessä. Eli miten seura jolla on suurimmat resurssit onnistuu tekemään jonkun asian, minkä milloinkin, niin huonosti. Pahoittelen jos sanavalintani aiheutti mielipahaa.

Ihmeellinen mielenpahoitus. Sanoin etten tässä hauku ketään omia faneja aiheesta vaan ihan noita sanoja kommentoin. En sinua tai sinun sanomaasi, jonka kyllä ymmärsin.

Kyllä, olen käynyt Nordiksella. 90-luvun alusta lähtien ja kausariakin olen kantanut suuren osan näistä vuosista. Paitaakin olen kaukalossa kantanut, tosin vain junioreissa.

Friends?
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Ihmeellinen mielenpahoitus. Sanoin etten tässä hauku ketään omia faneja aiheesta vaan ihan noita sanoja kommentoin. En sinua tai sinun sanomaasi, jonka kyllä ymmärsin.
No broblemos. Olen karu äijä, Steven Seagal look alike 112kg, ja inhoan kaikennäköistä hempeilyä. Ei H.I.F.K eikä allekirjoittanut ole "kaunein". Omaa (huonoa) sävelkorvaa vain viihdytti esim. Fan Clubin chantti: **IIefkoo mitään kauniimpaa ei oo, syntymästä kuolemaan, H.I.F.K, hei, hei hei**.
 
Viimeksi muokattu:

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Henkinen kantti ainakin tuntuu turhan herkästi sulavan. Sport vei kuin mätää kukkoa tokan erän lopun. Kohta nähdään, jatkaako HIFK paskahousutaktiikalla kaksinkamppailutkin häviten vai kestääkö loppuun asti. 60 minuutin suorittaminen on yhä vaikea laji meikäläisille.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
Mitään vitun fleguilua. Eilinen painaa sen verran jaloissa ja hyvin levännyt Sport sitä vastoin sai jalat liikkeelle. Hyvää vieraspelaamista ollut tähän mennessä 2. erän loppua lukuunottamatta.
Kyllä saa huonossa kondiksessa olla, jos ei jaksa kahta arkipeliä pelata putkeen ja vielä ennen joulua. Fleguilua, pelkoa, ylimielisyyttä ja sähellystä sanon minä.
 

Bromse

Jäsen
Husson peluuttaminen tänään olisi ollut huono veto. Eilen matsi, ja perjantaina ja lauantaina on tuplamatsit Hudelle tiedossa. Tänään oli se ainoa rako antaa Kekelle minuutteja, mikä on viisasta jos halutaan tälle kaudelle kaksi varmaa maalivahtia, pelkällä Hussolla ei ole niin isoja mahdollisuuksia jos kannua tosissaan jahdataan. Vastassa Sport, viikon selvästi heikoin vastus, jotka pitäisi pystyä rehellisyyden nimissä voittamaan vaikka Heljanko tai joku muu A-junnujen veskari tolppien välissä. Lankinen sai nyt lisää tuntumaa peliin, ja otti nyt voiton tililleen. Juna jatkaa kulkuaan..
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllä saa huonossa kondiksessa olla, jos ei jaksa kahta arkipeliä pelata putkeen ja vielä ennen joulua. Fleguilua, pelkoa, ylimielisyyttä ja sähellystä sanon minä.

Sportilla edellinen peli neljä päivää sitten. IFK:lla eilen vierasottelu Raumalla ja tänään vierasottelu Vaasassa. Ei Sport enää mikään Mestis-jengi ole, etteikö tämä voisi jonkun verran näkyä kentällä. Hienoa kuitenkin, että saatiin raavittua pisteet.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä muuten vituttaa loppulukemat Vaasassa. Vaikka voitto tulikin, niin ei voi sulaa noin pahasti.

Alkkarifaijalla kävi pullo jo huulilla, mutta onneks flinda oli tyhjä.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä saa huonossa kondiksessa olla, jos ei jaksa kahta arkipeliä pelata putkeen ja vielä ennen joulua. Fleguilua, pelkoa, ylimielisyyttä ja sähellystä sanon minä.
Ei siinä mistään siitä ole kyse, että "ei jaksa" pelata kahta peliä putkeen. Totta kai jaksaa, niin kuin jaksaa myös pelata nää neljä peliä viiteen päivään, kun ei vaihtoehtoakaan ole.

Mutta kun toinen pelaa ne back-to-back-pelit ja toisella on kolme lepopäivää alla, niin totta kai sillä levänneellä joukkueella on iso etu. Ei siis kyse siitä etteikö toinen jaksaisi, mutta kun toinen jaksaa vielä paljon paremmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös