Nyt just vituttaa!

  • 2 580 297
  • 12 196

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin tuossa eilisen maalikoosteita ja rupesi vituttamaan. Jaa mikä? No se, että mä haluan samanlaista settiä Nordikselle mitä Lahdessa on. En pelillisesti katsottuna, vaan noin muuten. Liivik taklaa joukkueen kalleimman ukon Potulnyn paskaksi ja mitä tapahtuu seuraavassa aloituksessa? Hän joutuu tilille tekosistaan, kun kolossipakki Blood alkaa kouluttaa oikein isän kädestä.

Meillä käydään tönimässä vähän ja ihmetellään.
 

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa itseäni myös että muniin puhalletaan ties kuinka monetta vuotta peräkkäin. Lämmitti mieltä ja sydäntä Pelicansin toiminta ja tulin kyllä niin kateelliseksi tuosta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Meillä käydään tönimässä vähän ja ihmetellään.
No tätähän mä tänne ketjuun kitisin, kun Ässillä on Grattonia ja sitten on Bloodia ja Byersiä. IFK:lla pitäisi aina olla sekopää palkkalistoilla. Siitä yhdestäkin kaudesta olisi tullut ihan vitun eeppinen, jos Trevor Gillies olisi saanut pelata koko kauden. Mutta ei, paska juilahti johtoportaassa housuun ja se loppukausi olikin aivan munatonta neppailua vailla tunnetta. Tämä koski sekä joukkuetta, että itseäni.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen ihan samaa mieltä. HIFK on todella HMV-joukkue, turha sitä on kieltää. Haikaillen minäkin katsoin ensin Byersin läksytyksen, ja toiseksi Bloodin mätkinnät.

Ei tämä ole se HIFK, jota minä aikoinani ryhdyin kannattamaan. Minkäs teet.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen ihan samaa mieltä. HIFK on todella HMV-joukkue, turha sitä on kieltää. Haikaillen minäkin katsoin ensin Byersin läksytyksen, ja toiseksi Bloodin mätkinnät.

Ei tämä ole se HIFK, jota minä aikoinani ryhdyin kannattamaan. Minkäs teet.

Niin valmentajalla ja pelitavalla on tietysti iso osuus siihen, mikä on joukkueen style ja minkälaisia esimerkiksi kotipelit ovat. Tämä on Törmäsen tyyli, ja ainakin sillä nyt otetaan voittoja. Toivottavasti poffeissa mennään pitkälle, koska muuten hinta voi olla liian kova taas. Noh, niin tai näin, olisi kiva saada omia ikoneita takaisin tuomaan väriä. Petrell ja Melart toisivat mukavasti sitä. Söderholmin lähteminen oli myös isompi juttu "ikonillisesti" kuin pelillisesti (loukkaantumiset viime kaudella).

MUTTA, huonomminkin voisi olla: Juttelin tossa taannoin yhden pitkäaikaisen narrifanin kanssa, joka sanoi ettei ole yrityksistä huolimatta saanut minkäänlaista liekkiä kiekkoon enää 1,5 vuoteen KHL:stä johtuen. Onneksi ei ole oma liekki sammunut sentään! Olisi todella ikävää, jos lätkäelämä jäisi kokonaan pois.

Tää on elinikäinen liitto, mikä meillä on IFK:n kanssa, ja siks sitä sanotaankin elinkautiseks ja vaikka mixkä :) Kyllä se siitä taas lähtee, mutta älkää antako sen liekin sammua pois.
 
Viimeksi muokattu:

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tää on elinikäinen liitto, mikä meillä on IFK:n kanssa, ja siks sitä sanotaankin elinkautiseks ja vaikka mixkä :) Kyllä se siitä taas lähtee, mutta älkää antako sen liekin sammua pois.

Aika samat on tunnelmat itsellänikin. Miten IFK erottuu vaikkapa SaiPasta tällä hetkellä? Tai KalPasta? Ei mitenkään. Tasapaksuja pelajia joukkue täynnä.
Liekki elää ja omalla paikallani istun silti Nordiksella joka pelissä, mutta kyllä mun mielestä meidän fanien pitää vaatia muuta kuin prosenttilätkää!
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä kateellisena tuli katsottua Blues - Pelicans ottelun tapahtumia, Pelicans ei paljoa aristellut kun joukkueen ykköspelaaja ajettiin pystyyn, räpätäti Siim sai heti kuitin. Siim ''tappelussa tuomarin taakse'' Liivik osoitti myös mikä on miehiään, suu käy mutta kovuus ilman taklauksia on aivan 0, jotku meidän fanit olisi valmiit kotiuttamaan Liivikin, mä en ottaisi tuota räpättäjää takas.

Mihinkään Gilliesin kaltaisiin överi hankintoihin tai tekoihin en haluaisi palata, mutta kyllä omia pitäisi puolustaa kovempaa kuin tönimällä ja irvistämällä.
 

Massimo 1897

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
On myös harmi että, maailma ei ole enään samanlainen kuin kasarin lopussa, hallissa haisi makkara ( eikä mikään v.... nakkimuki) ja levikset vilkku mutta, niin se maailma muuttuu ja niin muuttuu myös peli nimeltä jääkiekko. Hifk on organisaationa ottanut uuden linjauksen ja sitä on lähdetty El capitanin johdosta ajamaan sisään organisaatioon, alkaen ihan sieltä juniori tasolta. Itse pidän siitä että nyt luodaan seuralle uutta identiteettiä vanhan ja ryvettyneen tilalle, vai oliko joku sitä mieltä että brändikiekko on voittavaa?? Repomies laulaa :) - YouTube ( linkki vie youtubeen)
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pahinta tässä nykymeinigissä on vielä se että nämä heikommat seurat osaa tappaa pelin, puolustaa jotenkin, se on heidän taktiikka kun ei ylöspäin ole aseita. Tästä seuraa maailman tylsintä kiekkoa 60min, ennen tilanne oli eri, heittopussijengi kun tuli vastaan niin taululla oli vähintään kuusi muna ja yleisölle ainakin sirkushuveja maalien muodossa klap-klap-klap.

_

Suuressa osassa tätä on Liigan tuomarilinja, joka suosii räikeästi aina heikompia joukkueita. Olen täysin vakuuttunut siitä, että vallalla oleva linja on tietoinen päätös, jolla tahdotaan tehdä sarjasta keinotekoisesti tasaisempi.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Ollaan ihan rehellisiä, IFK:kin on kadottanut enemmän tai vähemmän sen entisen magian, ei pelkästään ympärillä oleva liiga.

Jooh, kyllä se näin on. Ei se liekki toki mihinkään sammu ja HIFK:n takana seisotaan Malmin ikkunattomaan yksiöön saakka, mutta voi veljet että kaipaan sitä kipristelyä vatsan pohjassa jo pelipäivän aamuna. Ei sitä ole ollut enää vuosiin. Oli vastassa mikä jengi tahansa. Oma lähes neljänkymmenen vuoden elinkautinen armahdettiin Kiben lopettaessa, vaikka tietenkin hallilla edelleen käyn. Ymmärrän kyllä, että oma ikääntyminenkin vaikuttaa siihen ettei hallista saa enää sitä mitä ennen sai, mutta jumalauta ei HIFK:kaan ole enää se HIFK, jota joko vihattiin tai rakastettiin. Välimuotoja ei ollut.

Joku puhuu, että nyt kuitenkin tulee tulosta (alkukausi). Se ei ikävä kyllä HIFK:n kohdalla (minulle henkilökohtaisesti) riitä, vaan sen tuloksen on tultava nimen omaan HIFK-kiekolla. Ihmettelin aikoinaan @JHag in ja kummppaneiden höpinöitä mieluisammasta ryminä pronssista kuin neppailu mestaruudesta. En ihmettele enää. Noh, aika menee eteenpäin ja ajat muuttuvat. HIFK:n on kaiketi muututtava siinä mukana.
 
Viimeksi muokattu:

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ihmettelin aikoinaan @JHag in ja kummppaneiden höpinöitä mieluisammasta ryminä pronssista kuin neppailu mestaruudesta. En ihmettele enää. Noh, aika menee eteenpäin ja ajat muuttuvat. HIFK:n on kaiketi muututtava siinä mukana.

Tervetuloa klubiin veliseni :). Kyllähän se niin on, että ajat muuttuvat ja HIFK muuttuu siinä mukana, mutta sille ei voi mitään, että HIFK menettää osan vanhoista kannattajistaan nykyisillä otteilla. Asiahan on joukkueen kannalta ihan ookoo, kunhan saavat tilalle riittävästi uusia. Näinhän sen kuuluukin mennä. Mutta kyllä mä silti väitän (juuri J.Ruudun elämäkerran lukeneena), että jos HIFK malttaisi tai edes yrittäisi yhdistää ryminän/oldschoolin ja menestyksen, tulisi paljon sekä uusia katsojia että meitä elinkautisia jälleen lehtereille. HIFK-fanius ei lähde kulumallakaan pois, se vaan muuttaa muotoaan kun joukkue rupeaa olemaan klooni kaikista muista. Nykyään riittää se, että matsit näkee Ruutuplussasta, mutta mitään sellaista päätöstä en ole tehnyt, että Nordikselle en mene. Pomminvarmasti menen, kun nappaa taas tarpeeksi.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on elinikäinen liitto, mikä meillä on IFK:n kanssa, ja siks sitä sanotaankin elinkautiseks ja vaikka mixkä :) Kyllä se siitä taas lähtee, mutta älkää antako sen liekin sammua pois.
Tulee vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Eikö vain?

Ei minunkaan kannattajuuteni ole loppumassa, enkä minä sitä yrittänyt puheenvuorossani viestiä. Kyllä minä HIFK:n matseja aina silloin tällöin tsiigaan ja jengin menoa seuraan muutenkin aika tiiviisti. Tosin enää en käytä ylimääräisiä tuntejani HIFK:n seuraamiseen, toisin kuin aiemmin. Nykyisin, jos on kiire niin tingin ajastani HIFK:n kanssa. Aiemmin se ei tullut kuuloonkaan.

Kyllä minä tätä paholaista edelleen rakastan, vaikka jo vähän sääliten sitä katselen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tulee vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Eikö vain?

Ei minunkaan kannattajuuteni ole loppumassa, enkä minä sitä yrittänyt puheenvuorossani viestiä. Kyllä minä HIFK:n matseja aina silloin tällöin tsiigaan ja jengin menoa seuraan muutenkin aika tiiviisti. Tosin enää en käytä ylimääräisiä tuntejani HIFK:n seuraamiseen, toisin kuin aiemmin. Nykyisin, jos on kiire niin tingin ajastani HIFK:n kanssa. Aiemmin se ei tullut kuuloonkaan.

Kyllä minä tätä paholaista edelleen rakastan, vaikka jo vähän sääliten sitä katselen.

Hyvä homma! Jos se kipinä sammuu (tai sen päästää sammumaan), niin onhan siinä valtava mahdollisuus siihen, että se on lopullista. Eli sitä fiilistä/yhteisöllisyyttä ei saa enää palaamaan, oli IFK:n toiminta kentällä ja sen ulkopuolella sitten minkälaista tahansa.

Kyllä mullakin on ollut joskus sellanen ajanjakso IFK:n kanssa, että peleissä tullut käytyä normia vähemmän jne. jne. mutta aina se jokin saa vaan tossa touhussa tunteet heräämään ennemmin tai myöhemmin, ja taas ollaan kiekkoelämässä mukana kuten ennenkin. Tää on niin iso osa ollut kaikkea aina, ettei ilmankaan osaa olla :)

Nyt just ei vituta mikään, joten siinä mielessä ketju vähän väärä, mutta mitäs pienistä.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Mua vituttaa Hirsolle buuaus ja narriksi haukkuminen. Mies on kuitenkin niitä harvoja oikeasti IFK-sydämen omaavia pelureita.
Tässä pari osoitusta siitä, jotka ainakin itselleni ovat isoja juttuja:
- Kun Hirso viimeisen kerran joutui lähtemän, kävi hän kiittämässä faneja ja hakkasi sydäntä rinnassaan (tämä on todella iso juttu mulle)
- Ei tuuleta maalejaan IFKta vastaan (kuka muu tekee näin?)
- Pojat pelaa IFKssa.

Silti jotkut jaksavat huudella miestä narriksi ja buuta. En vaan tajua ja se vituttaa.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mua vituttaa Hirsolle buuaus ja narriksi haukkuminen. Mies on kuitenkin niitä harvoja oikeasti IFK-sydämen omaavia pelureita.
Tässä pari osoitusta siitä, jotka ainakin itselleni ovat isoja juttuja:
- Kun Hirso viimeisen kerran joutui lähtemän, kävi hän kiittämässä faneja ja hakkasi sydäntä rinnassaan (tämä on todella iso juttu mulle)
- Ei tuuleta maalejaan IFKta vastaan (kuka muu tekee näin?)
- Pojat pelaa IFKssa.

Silti jotkut jaksavat huudella miestä narriksi ja buuta. En vaan tajua ja se vituttaa.
Toi on kyllä pirun typerää. Kimi on tervetullut minun HIFK:n enidei.

Hieno mies.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mua vituttaa Hirsolle buuaus ja narriksi haukkuminen. Mies on kuitenkin niitä harvoja oikeasti IFK-sydämen omaavia pelureita.
Tässä pari osoitusta siitä, jotka ainakin itselleni ovat isoja juttuja:
- Kun Hirso viimeisen kerran joutui lähtemän, kävi hän kiittämässä faneja ja hakkasi sydäntä rinnassaan (tämä on todella iso juttu mulle)
- Ei tuuleta maalejaan IFKta vastaan (kuka muu tekee näin?)
- Pojat pelaa IFKssa.

Silti jotkut jaksavat huudella miestä narriksi ja buuta. En vaan tajua ja se vituttaa.


Olet asian ytimessä ja itsekin miettinyt, että mikä näillä Kimille buuauksia ja narrijuttuja mölisevillä on mennyt elämässä pieleen? Tässä nykyisessä palkkasoturi-systeemissä ei todellakaan ole liikaa IFK-sydämellä varustettuja jätkiä ja hienoa olisi jos joskus pukisi punaista päälle vielä.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Samanlainen ajatus Hirsosta, se miten silloin tuli ulkoistettua meiltä ei ollut mikään loistokas kausi hänelle ja olisi hienoa jos pääsisi lopettamaan uransa kotona. Ei siellä Talajalle tai Sillillekään sen enempää buuattu.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Samanlainen ajatus Hirsosta, se miten silloin tuli ulkoistettua meiltä ei ollut mikään loistokas kausi hänelle ja olisi hienoa jos pääsisi lopettamaan uransa kotona.

Se kuinka Matikainen kohteli Hirsoa tuona vuonna pistää yhä vituttamaan. Koirankoppia ja kaiken maailman tuomaisia miehen laidalle, ei ylivoima-aikaa jne. Sitten ihmeteltiin, kun pisteitä tuli heikohkosti, mutta kyllä Kim puolustuspelin hoiti hienosti ja teki kaikkensa. Lopultahan Hirso pääsi hyvään lentoon kun sai Pesosen rinnalleen, mutta silloin oli jo liian myöhäistä.

Hirso on aina tervetullut takaisin minun IFK:hon! Sunnuntaina buuauksille sen sijaan on aihetta kun cacca saapuu takaisin Nordikselle.
 

waakneri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Kingit IFK ja Penguins, ManU
Kaimat, eihän toi liekki sammu iän ja IFKn pelimuutoksen takia, eihän?
Nyt täytyy muistaa se, että kun peli muuttuu niin meidän täytyy muuttua sen mukana.
Näyttää ikävä kyllä nyt siltä että brändi kiekko, mitä me niin kovasti rakastetaan on kuollut jo monta kautta sitten.
Ollaan kovasti yritetty sitä takaisin tuoda, mutta aina siitä kärsii vain oma joukkue ja lehdet suitsuttaa.
Nyt on mielestäni aika rakastamamme joukkueen mennä askel eteenpäin ja ottaa tuo oma paikka nyky kiekossa.
Siellä ei ehkä ole enää sijaa kovalle pelille mutta meille on! OTETAAN SE!

väärä ketju ,mutta heads up old folks!
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Vituttaa tämän palstan, myös HIFK-osion, taso. Suomea ei enää nähtävästi osata kirjoittaa, ja sen seurauksena on palstan lukeminen ihan helvetin työlästä ja turhauttavaa. Yksittäinen kirjoitusvirhe siellä täällä menee, niitä sattuu meille kaikille. Enkä tässä muutenkaan penää täydellistä kieltä keneltäkään, sellaista kun en pysty itsekään tuottamaan. Mutta kun vittu yhdyssanojen meneminen pieleen tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus. Yhdyssanat eivät ole ainoa ongelma, myös pilkkusäännöt, lauserakenteet ja monikkomuodon vaikutus muihin sanoihin tuntuvat olevan mahdottomia asioita ymmärrettäviksi monille. Voin sanoa, että kyllä vitutti lukea muutama päivä sitten täällä meidän hiekkalaatikolla viestiä, johon oli onnistuttu piilottamaan yhteenlaskettuna reilusti yli 20 yhdyssana-, kirjoitus- ja kielioppivirhettä. Kun nyt on vuodatuksen makuun päästy, niin mainitaan nyt vielä, että päin helvettiä kirjoitetut englanninkieliset allekirjoitukset vituttavat myös.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Suomea ei enää nähtävästi osata kirjoittaa, ja sen seurauksena on palstan lukeminen ihan helvetin työlästä ja turhauttavaa. Yksittäinen kirjoitusvirhe siellä täällä menee, niitä sattuu meille kaikille.

Eli lätkä puolella taitaa menä aika hyvin, kun tällaset asiat nousee vitutus-listan kärkeen :)
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Eli lätkä puolella taitaa menä aika hyvin, kun tällaset asiat nousee vitutus-listan kärkeen :)

Näinhän se on. Hyvien otteiden parasta antia on se, että voi purkaa vanhoja patoumia.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Vituttaa tämä saatanan tissinläpsyttelypaska. Tappiot eivät edes vituta. Vituttaa se että ne eivät vituta. HIFK Hockey on tuhottu aivan totaalisesti.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös