No tätähän mä tänne ketjuun kitisin, kun Ässillä on Grattonia ja sitten on Bloodia ja Byersiä. IFK:lla pitäisi aina olla sekopää palkkalistoilla. Siitä yhdestäkin kaudesta olisi tullut ihan vitun eeppinen, jos Trevor Gillies olisi saanut pelata koko kauden. Mutta ei, paska juilahti johtoportaassa housuun ja se loppukausi olikin aivan munatonta neppailua vailla tunnetta. Tämä koski sekä joukkuetta, että itseäni.Meillä käydään tönimässä vähän ja ihmetellään.
Olen ihan samaa mieltä. HIFK on todella HMV-joukkue, turha sitä on kieltää. Haikaillen minäkin katsoin ensin Byersin läksytyksen, ja toiseksi Bloodin mätkinnät.
Ei tämä ole se HIFK, jota minä aikoinani ryhdyin kannattamaan. Minkäs teet.
Tää on elinikäinen liitto, mikä meillä on IFK:n kanssa, ja siks sitä sanotaankin elinkautiseks ja vaikka mixkä :) Kyllä se siitä taas lähtee, mutta älkää antako sen liekin sammua pois.
Pahinta tässä nykymeinigissä on vielä se että nämä heikommat seurat osaa tappaa pelin, puolustaa jotenkin, se on heidän taktiikka kun ei ylöspäin ole aseita. Tästä seuraa maailman tylsintä kiekkoa 60min, ennen tilanne oli eri, heittopussijengi kun tuli vastaan niin taululla oli vähintään kuusi muna ja yleisölle ainakin sirkushuveja maalien muodossa klap-klap-klap.
_
Ollaan ihan rehellisiä, IFK:kin on kadottanut enemmän tai vähemmän sen entisen magian, ei pelkästään ympärillä oleva liiga.
Ihmettelin aikoinaan @JHag in ja kummppaneiden höpinöitä mieluisammasta ryminä pronssista kuin neppailu mestaruudesta. En ihmettele enää. Noh, aika menee eteenpäin ja ajat muuttuvat. HIFK:n on kaiketi muututtava siinä mukana.
Tulee vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Eikö vain?Tää on elinikäinen liitto, mikä meillä on IFK:n kanssa, ja siks sitä sanotaankin elinkautiseks ja vaikka mixkä :) Kyllä se siitä taas lähtee, mutta älkää antako sen liekin sammua pois.
Tulee vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Eikö vain?
Ei minunkaan kannattajuuteni ole loppumassa, enkä minä sitä yrittänyt puheenvuorossani viestiä. Kyllä minä HIFK:n matseja aina silloin tällöin tsiigaan ja jengin menoa seuraan muutenkin aika tiiviisti. Tosin enää en käytä ylimääräisiä tuntejani HIFK:n seuraamiseen, toisin kuin aiemmin. Nykyisin, jos on kiire niin tingin ajastani HIFK:n kanssa. Aiemmin se ei tullut kuuloonkaan.
Kyllä minä tätä paholaista edelleen rakastan, vaikka jo vähän sääliten sitä katselen.
Toi on kyllä pirun typerää. Kimi on tervetullut minun HIFK:n enidei.Mua vituttaa Hirsolle buuaus ja narriksi haukkuminen. Mies on kuitenkin niitä harvoja oikeasti IFK-sydämen omaavia pelureita.
Tässä pari osoitusta siitä, jotka ainakin itselleni ovat isoja juttuja:
- Kun Hirso viimeisen kerran joutui lähtemän, kävi hän kiittämässä faneja ja hakkasi sydäntä rinnassaan (tämä on todella iso juttu mulle)
- Ei tuuleta maalejaan IFKta vastaan (kuka muu tekee näin?)
- Pojat pelaa IFKssa.
Silti jotkut jaksavat huudella miestä narriksi ja buuta. En vaan tajua ja se vituttaa.
Mua vituttaa Hirsolle buuaus ja narriksi haukkuminen. Mies on kuitenkin niitä harvoja oikeasti IFK-sydämen omaavia pelureita.
Tässä pari osoitusta siitä, jotka ainakin itselleni ovat isoja juttuja:
- Kun Hirso viimeisen kerran joutui lähtemän, kävi hän kiittämässä faneja ja hakkasi sydäntä rinnassaan (tämä on todella iso juttu mulle)
- Ei tuuleta maalejaan IFKta vastaan (kuka muu tekee näin?)
- Pojat pelaa IFKssa.
Silti jotkut jaksavat huudella miestä narriksi ja buuta. En vaan tajua ja se vituttaa.
Samanlainen ajatus Hirsosta, se miten silloin tuli ulkoistettua meiltä ei ollut mikään loistokas kausi hänelle ja olisi hienoa jos pääsisi lopettamaan uransa kotona.
Suomea ei enää nähtävästi osata kirjoittaa, ja sen seurauksena on palstan lukeminen ihan helvetin työlästä ja turhauttavaa. Yksittäinen kirjoitusvirhe siellä täällä menee, niitä sattuu meille kaikille.
Eli lätkä puolella taitaa menä aika hyvin, kun tällaset asiat nousee vitutus-listan kärkeen :)
Eli lätkä puolella taitaa menä aika hyvin, kun tällaset asiat nousee vitutus-listan kärkeen :)