Alkoi muuten yht'äkkiä vituttamaan Kimin sössiminen Bluesiin. Kimi olisi ollut juuri sellainen isähahmo joukkueelle, jota HIFK olisi kaivannut Ville Peltosen jälkeen. Ja ei olisi tarvinnut katsoa edes kauas. Toki HIFK:n ja Kimin välillä oli monta mutkaa matkassa, ja paluu petopaitaan ei ollut enää helppoa Petun koirankopin jälkeen, mutta kyllä se vain vituttaa edelleen.
Ja Simokin vielä Bluesissa... Voi saatanan saatana... Nyt just tuntuu siltä, että HIFK:sta ei ole mitään jäljellä. Todella tyhjä olo.
Ei toi kyllä jeesaa yhtään, kun itseänikin vituttaa Kangen päästäminen toiseen joukkueeseen. Kankihan oli sainattavissa kesälläkin, mutta Tomppa suuressa viisaudessaan päätti säästää pennosiaan, ja sainata huomattavasti halvemman Honkaheimon.Seesam: No jos yhtään helpottaa niin mua vituttaa aivan kamalasti edelleen Kangen päästäminen pois. Siinä olisi ollut sellainen pakki, minkä varaan olisi voitu rakentaa 4-6 pakistoa. Tasavarma suorittaja joka ei taatusti lähde enää ulkomaille. Mutta ei kannattanut maksaa koska peruspakki jne...huoh.
Kankihan oli sainattavissa kesälläkin, mutta Tomppa suuressa viisaudessaan päätti säästää pennosiaan, ja sainata huomattavasti halvemman Honkaheimon.
Narrien lähdön varmistettua toivoin, että HIFK olisi napannut sieltä nuoria lupauksia enemmänkin. Lankinen ja Lamberg olivat ihan hyviä ottoja, mutta itse hinkusin eniten Hännikäistä, Lindelliä ja Erosta. Maakunta sitten vei kaksi ensin mainittua ja pelaavat nyt huippukautta molemmat. Taas voidaan vaan kirjoittaa: "olisi kelvannut meillekin".
Näinhän se meni. Itse jo melkein nuolaisin Hännikäisen suhteen ja oli todella yllätys, että menikin Vaajakoskelle. Olisi kiva tietää, mikä siinäkin meni pieleen ja oliko Nybari edes kartalla Lindellin tapauksessa? Ei Ässien kuuluisi pystyvän kilpailemaan IFK:n kanssa tuollaisten prospektien palkkaamisessaKatselin tuossa taannoin ketjua tämän kauden joukkueen rakentamisesta viime kevään ajoilta ja siellä oli aika paljon puhetta, että Hännikäinen olisi ollut tulossa tänne. Lopulta JYP veti pitemmän korren vähän yllättäenkin kun huhuja ei juuri sinne päin pahemmin ollut.
Näinhän se meni. Itse jo melkein nuolaisin Hännikäisen suhteen ja oli todella yllätys, että menikin Vaajakoskelle. Olisi kiva tietää, mikä siinäkin meni pieleen ja oliko Nybari edes kartalla Lindellin tapauksessa? Ei Ässien kuuluisi pystyvän kilpailemaan IFK:n kanssa tuollaisten prospektien palkkaamisessa
Vituttaa, että tavallaan toivon huomenna HIFK:n häviötä. Säälien aloitus vieraissa sopisi paremmin aikatauluun
Vituttaa se, että HIFK-osiossa kehotetaan olemaan katsomatta matseja, jos näkemys niistä ei vastaa omaa. Voi vittu mitä pelleilyä tollanen touhu. Vaikka kuinka olisi eri mieltä, niin annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Vituttaa se, kun annettiin Palolalle kaksi lahjamaalia ja päästetään mies liekkeihin. Kovuutta tuollaiselle kaverille...