Nyt just vituttaa!

• 2 990 370
  • 14 391

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Toisaalta mahdollinen puolivälierä Ipan ja Tapparan välillä olisi neutraalinakin kiinnostavampi kuin muut variaatiot.
Olisi melkoinen "kiitos" Ilvekselle priimasta runkkarin menestyksestä saada Tappara vastaan ensimmäisenä. Noh, Espoolla on kotietu ja ovat vetäneet aika hyvin siellä, niin voivat välttää vielä luodin. Ilves siis

Viimeksi muokattu:

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mulle on kyllä ihan sama kuka sen tekee, kunhan nyt joku tuon perkeleen pudottaisi. Se on oikeastaan mun hartain toive tämän kevään suhteen.
Joo eikä haittais ollenkaan, jos heidän menestysputken jälkeen alkais käänteinen sellanen.
Mut kunhan nyt vittu tää oma paatti saatais vihdoin menestymään. Odotettu on.

Suosikkijoukkue
Tappara
Musiikkia korville. Täällä harmitellaan, kun Tappara, joulusta lähtien sysipaska sellainen, ei olekaan vielä päässyt lomille.

Olisiko aika keskittyä omaan tekemiseen?

Suosikkijoukkue
IFK
Musiikkia korville. Täällä harmitellaan, kun Tappara, joulusta lähtien sysipaska sellainen, ei olekaan vielä päässyt lomille.

Vaikea puhua omasta tekemisestä kun meidän pelit ei vielä hetkeen ala.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

En mäkään toivoisi teitä mestariksi, jos oma jengi ei voita, mutta silti musta olisi vaan aika mielenkiintoista nähdä puolivälierissä se kova pari Ilves vs. Tappara jo tässä vaiheessa kautta. Tämä olisi kyllä varmaan se kovin mahdollinen puolivälieräsarja mitä tällä hetkellä nyt tulla vaan voisi.

Tosiaan ajattelin myös sitäkin vaihtoehtoa, että ehkä se Ilveksen putoaminen tässä vaiheessa kautta voisi jopa helpottaa sitä meidänkin tietä mestaruuteen aika hemmetin paljon, sillä itse pidän Ipaa ehkä kaikkein vaikeimpana voitettavana meille näissä play offseissa. Tappara sen sijaan ollut koko kauden ajan ihmeen vaisu, mutta oon koko ajan odottanut teidän parantavan kevättä kohti, vaikka vielä sitä ei olekaan tapahtunut.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi melkoinen "kiitos" Ilvekselle priimasta runkkarin menestyksestä saada Tappara vastaan ensimmäisenä. Noh, Espoolla on kotietu ja ovat vetäneet aika hyvin siellä, niin voivat välttää vielä luodin.

On näitä "kiitoksia" vaan tullut aika usein myös meille noissa Play Offseissa, joten en mä ainakaan alkaisi Ilvestä säälimään sen myötä, jos he Tapparaa vastaan joutuisivat ja sattuisivatkin sarjan häviämään, sillä ne kovat pelit ja siellä putoaminen on vaan osa niitä pleijareita. Tämä olisi melkein vaan esimerkki siitä, että Ilves ei ole vielä(kään) valmis kestämään niitä Play Offsien kovia paineita ja kääntämään tärkeitä pelejä edukseen, jos eivät ottelusarjasta jatkoon selviäisi.

Harmillisen usein on just juurikin meidän kohdalle tullut näitä tilanteita eteen pleijareissa, kun on pelattu ensin erittäin hyvä kausi, saatu hyvä sijoitus runkosarjassa ja sitten onkin pudottu heti ekalla kierroksella jollekin selvästi itseään huonommalle jengille. Tossa nyt Ilves ei todellakaan edes putoaisi millekkään kehnolle joukkueelle, jos se tappio heillä tulisikin kirvesrintoja vastaan.

Mutta oikeasti musta toi Tampereen Derby olisi kyllä erittäin mielenkiintoinen pari tonne puolivälieräsarjaan.

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, Die Mannschaft

Kun ei oma jengi pelaa niin yleensä vitutusaiheita väännetään väkisin. Se on todellakin ihan omasta tekemisestä kiinni nääs.

Onnea Game vitoseen sarjanousijaa vastaan! Meikä ainakin näkisi mielellään sivusilmällä Ilves-Tappara sarjaa.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun ei oma jengi pelaa niin yleensä vitutusaiheita väännetään väkisin. Se on todellakin ihan omasta tekemisestä kiinni nääs.

Onnea Game vitoseen sarjanousijaa vastaan! Meikä ainakin näkisi mielellään sivusilmällä Ilves-Tappara sarjaa.

Juu siis toi Tampereen Derby olisi kyllä hieno juttu näissä Play Offseissa, sillä siinä olisi kova ottelusarja, josta ei vauhtia ja tunteita puuttuisi.

En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä toi Kiekko-Espoo voisi olla oikeasti jopa huolestuttavan vaikea voitettava meille tai kenelle tahansa näissä Play Offseissa, kun on kerran pistänyt myös Tapparan näin koville ja voi hyvinkin jopa mennä tosta sarjasta jatkoon.

Tosiaan tällä kaudella toi Kiekko-Espoo oli meitä vastaan erittäin vaikea vastus ja sitten jos pudotuspeleissä vastaan vielä asettuisi, niin joukkue voisi olla pahimmassa tapauksessa saanut hirveän itseluottamusbuustin tosta Tappara-sarjan voitosta ja sen myötä pelaisi hurmoksessa koko play offsien ajan, kuten vaikka Blues pelasi mm. kevään 2011 ja 2012 play offseissa, kun olivat pudottaneet kovempia joukkueita edeltään.

Kuitenkaan vielä ei pitäisi Kiekko-Espoota meille vastaan tulla, mutta jos myöhemmin vaikka jossain vaiheessa vastaan asettuisikin.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu siis toi Tampereen Derby olisi kyllä hieno juttu näissä Play Offseissa, sillä siinä olisi kova ottelusarja, josta ei vauhtia ja tunteita puuttuisi.

En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä toi Kiekko-Espoo voisi olla oikeasti jopa huolestuttavan vaikea voitettava meille tai kenelle tahansa näissä Play Offseissa, kun on kerran pistänyt myös Tapparan näin koville ja voi hyvinkin jopa mennä tosta sarjasta jatkoon.

Tosiaan tällä kaudella toi Kiekko-Espoo oli meitä vastaan erittäin vaikea vastus ja sitten jos pudotuspeleissä vastaan vielä asettuisi, niin joukkue voisi olla pahimmassa tapauksessa saanut hirveän itseluottamusbuustin tosta Tappara-sarjan voitosta ja sen myötä pelaisi hurmoksessa koko play offsien ajan, kuten vaikka Blues pelasi mm. kevään 2011 ja 2012 play offseissa, kun olivat pudottaneet kovempia joukkueita edeltään.

Kuitenkaan vielä ei pitäisi Kiekko-Espoota meille vastaan tulla, mutta jos myöhemmin vaikka jossain vaiheessa vastaan asettuisikin.

Katoitko eilistä peliä? Lajunen pelasi 28:54 minuuttia ja Liedes 21:58 min. minuuttia hyökkääjänä ja peli ei edes mennyt jatkoajalle. Viimeisessä erässä kun Tappara heitti alivoimalla purkukiekkoja ja meni niiden perään, niin Espoon pakit eivät meinanneet jaksaa luistella niihin kiekkoihin. Toki siihen vaikutti se, että lähtivät kuudella pakilla ja Keskitalo loukkaantui. Kyllä tämä ottelutahti + suppea materiaali on ihan murhaava yhdistelmä ja nyt mennään vasta säälipleijarikierrosta. Top4 saa ison edun. Ässät selvisi kolmella pelillä ja heillä on hyvä tilanne.

SaiPa malttanut peluuttaa huomattavasti tasaisemmin rosteriaaan, kuin TPS. Korkein peliaika SaiPalla hyökkääjistä 18:17 kun TPS:llä 24.11 ja yli 20 minuutin hyökkääjiä 4 kpl.

Yleensä käy niin, että top4:stä joku pullahtaa ulos. Nyt saattaa hyvin käydä niin, että top 4 jatkaa sellaisenaan semeihin. Ainoa sellainen yllätyskortti voisi olla tuo mahdollinen Ilves-Tappara sarja. Mitä sen toteutuminen vaatii?

Viimeksi muokattu:

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Analyytikko_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, QPR, ManU, Hertha BSC
Ja myös puolivälierien suurin mediahuomio kohdistuisi todennäköisesti juuri tuohon sarjaan. Tämä olisi ihan hyvä asia HIFK:n kannalta, saataisiin keskittyä siihen omaan tekemiseen ja jääkiekon pelaamiseen, kun media kirjoittaisi Tampereen derbystä.

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Chicago Blackhawks, Die Mannschaft

Ensimmäisestä kohdasta samaa mieltä.

Tosiaan väitän että olet ainoa joka on huolissaan, tappara on nyt niin sekaisin tällä hetkellä että jopa kespoo voisi voittaa niitä. Jos jatkoon menevät niin vastaan tulee joko Ilves tai kalpa, niitä vastaan ne ei 4 voittoa hae ja vielä tällä rasituksella.

Ja tosiaan vielä tällä kaudella voitot menivät tasan josta ne yhen voitti jatkoajalla. Siitäkö saat ne sitten ERITTÄIN vaikeaksi vastustajaksi meille?

On kyl sanottava että väännät kyllä kaiken mahdollisen niin draamaattiseksi kun vaan pystyt. Sekin on taito.

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
On näitä "kiitoksia" vaan tullut aika usein myös meille noissa Play Offseissa, joten en mä ainakaan alkaisi Ilvestä säälimään sen myötä, jos he Tapparaa vastaan joutuisivat ja sattuisivatkin sarjan häviämään, sillä ne kovat pelit ja siellä putoaminen on vaan osa niitä pleijareita. Tämä olisi melkein vaan esimerkki siitä, että Ilves ei ole vielä(kään) valmis kestämään niitä Play Offsien kovia paineita ja kääntämään tärkeitä pelejä edukseen, jos eivät ottelusarjasta jatkoon selviäisi.

Harmillisen usein on just juurikin meidän kohdalle tullut näitä tilanteita eteen pleijareissa, kun on pelattu ensin erittäin hyvä kausi, saatu hyvä sijoitus runkosarjassa ja sitten onkin pudottu heti ekalla kierroksella jollekin selvästi itseään huonommalle jengille. Tossa nyt Ilves ei todellakaan edes putoaisi millekkään kehnolle joukkueelle, jos se tappio heillä tulisikin kirvesrintoja vastaan.

Mutta oikeasti musta toi Tampereen Derby olisi kyllä erittäin mielenkiintoinen pari tonne puolivälieräsarjaan.

Nooo hyvä ja hyvä, yleensä ollaan sijoilla 5-6 ja saatu sillä sitten vastaan sarjan 3-4 ilman kotietua. Ja siitä jos nitkuteltu jatkoon, niin kärkijengi vastaan. Useimmiten se ei-toivottu sijoitus lähtee jo runkosarjasta. Katotaan miten nyt käy, kun ihan ookoo 4.sijalta ponnistus.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä, onko tämä nyt mikään varsinainen vitutuksen aihe tai kiinnostaako edes ketään, mutta jaanpa nyt ajatukseni kuitenkin.

Olen aina tykännyt Ilveksestä seurana ja tuntenut melko helposti jonkinlaista sielujen sympatiaa myös Ilveksen kannattajien kanssa. Leppoisaa jengiä ja tykkään tamperelaisista muutenkin.

Nyt on kuitenkin niin, että vaikka Ilveksestä seurana edelleen pidänkin ja arvostan, tämän kauden Ilveksen jengi on mulle todella vastenmielinen. En tykkää yhtään. Tässä on käynyt myös matkan varrella niin, että Tommi Niemelästä, josta ennen tykkäsin kovasti, on tullut mun silmissäni todella raskas hahmo ja epämiehekäs itkijä. Sitä voisi siis kuvitella, että mulle Ilves + Niemelä olisivat positiivinen yhdistelmä.

Vaan kissanviikset. Jäin parissa Tampereen runkosarjan paikallisottelussa itselleni kiinni siitä, että huomasin toivovani, että Ilves häviää. En siis toivonut Tapparankaan voittoa, vaan ainoastaan, että Ilves häviää. Tapparaa tai sen faneja kohtaan en tunne mitään sympatioita. Mutta tämän kauden Tapparan osalta olen huomannut, että se ei herätä oikeastaan minkäänlaisia tunteita. Ihan täysin HMV-jengi. Ainoastaan Grönborg aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia, samoin muutamat Tapparan pelaajat, mutta näidenkin pelaajien osalta ne tunteet juontavat vuosien takaa, ei tältä kaudelta. Enkä siis todellakaan toivo Tapparalle menestystä millään tasolla.

Jostain syystä en vain kykene toivomaan tämän kauden Ilvekselle menestystä. Toisaalta, en mä nyt muutenkaan toivo muille jengeille menestystä silloin, kun HIFK pelaa vielä. Mutta nyt en tunne edes paperilla, kuten joskus aiemmin. Nyt ei ole edes mitään perussympatioita tarjolla. Eikä johdu siitä, että kokisin Ilveksen erityisen suureksi uhaksi HIFK:lle. Mun aivot eivät toimi sillä tavalla. HIFK:n suurin uhka on edelleen HIFK itse ja jokainen vastustaja on uhka HIFK:n menestykselle.

Tämä on jokseenkin hämmentävä tilanne. Löytyykö kohtalotovereita?

StadinSeebra

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NJ Devils ja Kannattajakulttuuri
En tiedä, onko tämä nyt mikään varsinainen vitutuksen aihe tai kiinnostaako edes ketään, mutta jaanpa nyt ajatukseni kuitenkin.

Olen aina tykännyt Ilveksestä seurana ja tuntenut melko helposti jonkinlaista sielujen sympatiaa myös Ilveksen kannattajien kanssa. Leppoisaa jengiä ja tykkään tamperelaisista muutenkin.

Nyt on kuitenkin niin, että vaikka Ilveksestä seurana edelleen pidänkin ja arvostan, tämän kauden Ilveksen jengi on mulle todella vastenmielinen. En tykkää yhtään. Tässä on käynyt myös matkan varrella niin, että Tommi Niemelästä, josta ennen tykkäsin kovasti, on tullut mun silmissäni todella raskas hahmo ja epämiehekäs itkijä. Sitä voisi siis kuvitella, että mulle Ilves + Niemelä olisivat positiivinen yhdistelmä.

Vaan kissanviikset. Jäin parissa Tampereen runkosarjan paikallisottelussa itselleni kiinni siitä, että huomasin toivovani, että Ilves häviää. En siis toivonut Tapparankaan voittoa, vaan ainoastaan, että Ilves häviää. Tapparaa tai sen faneja kohtaan en tunne mitään sympatioita. Mutta tämän kauden Tapparan osalta olen huomannut, että se ei herätä oikeastaan minkäänlaisia tunteita. Ihan täysin HMV-jengi. Ainoastaan Grönborg aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia, samoin muutamat Tapparan pelaajat, mutta näidenkin pelaajien osalta ne tunteet juontavat vuosien takaa, ei tältä kaudelta. Enkä siis todellakaan toivo Tapparalle menestystä millään tasolla.

Jostain syystä en vain kykene toivomaan tämän kauden Ilvekselle menestystä. Toisaalta, en mä nyt muutenkaan toivo muille jengeille menestystä silloin, kun HIFK pelaa vielä. Mutta nyt en tunne edes paperilla, kuten joskus aiemmin. Nyt ei ole edes mitään perussympatioita tarjolla. Eikä johdu siitä, että kokisin Ilveksen erityisen suureksi uhaksi HIFK:lle. Mun aivot eivät toimi sillä tavalla. HIFK:n suurin uhka on edelleen HIFK itse ja jokainen vastustaja on uhka HIFK:n menestykselle.

Tämä on jokseenkin hämmentävä tilanne. Löytyykö kohtalotovereita?
Samoja fiiliksiä. Itse olen aina pitänyt Ilvestä perinteisenä ja hienona seurana. Siihen on kuitenkin viime vuosina tullut muutosta ja suurimpana syynä varmasti useampien heidän fanien ylimielisyys, vaikka eivät ole edes menestyneet keväisin.

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo juuri eilen kaverin kanssa jubailtiin, että ei kyllä Ilvekselle toivo jostain syystä menestystä ja ensimmäisenä tuli vaan mieleen, että se Niemelä on jotenkin vastenmielinen ja fanit ylimielisiä, joihin välillä mennyt täällä jatkoajassakin hermot.

En muuten edes ole miettinyt tuota Tapparaa, mutta onhan toi kyllä oikeasti vähän totta, että ei siellä oikein kukaan herätä tänä vuonna mitään tunteita.

AngieRainbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen asunut Tampereella pitkään ja nyt taas Helsingissä. Olen Pirkanmaan alueella aina tukenut Ilvestä. Tappara on vaan niin muovinen seura vähän sama kuin j*****t. En tykännyt Niemelästä yhtään kun oli Pelsuissa ja vitutti viime vuonna pressit tosi paljon kun olivat pelanneet meitä vastaan. Nyt olen kuitenkin ihan digannut hänestä ja mielestäni Hölö on saanut Ilveksen hyvään vauhtiin.

Sen sijaan tällä kaudella oma inhokki seurani on K-Espoo! En osaa tarkemmin sanoa, mutta vituttaa koko kerho. Yhden pelin kävin tällä kaudella siellä kämäisellä Metro Areenalla katsomassa. Minun on vaikea sanoa kumman häviämistä toivon enemmän tapparan vai k-espoon.

Mitä tulee IFK:hon niin minulle mieluinen vastustaja olisi Saipa ja toivon heidän voittavan huomenna.

Toivotan kanssa foorumilaisille hyvää ja pitkää IFK-kevättä!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy