Sehän on tehnyt näitä "heräämisiä" pitkin kautta. Seuraavassa olleet taas aivan paskoja.Vituttaa, että Kahvara on herännyt.
Sehän on tehnyt näitä "heräämisiä" pitkin kautta. Seuraavassa olleet taas aivan paskoja.Vituttaa, että Kahvara on herännyt.
Tuo on totta. Toivottavasti jatkavat samaan malliin.Sehän on tehnyt näitä "heräämisiä" pitkin kautta. Seuraavassa olleet taas aivan paskoja.
Sehän on tehnyt näitä "heräämisiä" pitkin kautta. Seuraavassa olleet taas aivan paskoja.
Tappara voitti :(
Tappara voitti :(
Se mahdollisuus kyllä hiukan paikkaisi Kespoon tipahtamista.Toisaalta mahdollinen puolivälierä Ipan ja Tapparan välillä olisi neutraalinakin kiinnostavampi kuin muut variaatiot.
Olisi melkoinen "kiitos" Ilvekselle priimasta runkkarin menestyksestä saada Tappara vastaan ensimmäisenä. Noh, Espoolla on kotietu ja ovat vetäneet aika hyvin siellä, niin voivat välttää vielä luodin. Ilves siisToisaalta mahdollinen puolivälierä Ipan ja Tapparan välillä olisi neutraalinakin kiinnostavampi kuin muut variaatiot.
Joo eikä haittais ollenkaan, jos heidän menestysputken jälkeen alkais käänteinen sellanen.Mulle on kyllä ihan sama kuka sen tekee, kunhan nyt joku tuon perkeleen pudottaisi. Se on oikeastaan mun hartain toive tämän kevään suhteen.
Vaikea puhua omasta tekemisestä kun meidän pelit ei vielä hetkeen ala.Musiikkia korville. Täällä harmitellaan, kun Tappara, joulusta lähtien sysipaska sellainen, ei olekaan vielä päässyt lomille.
Olisiko aika keskittyä omaan tekemiseen?
Musiikkia korville. Täällä harmitellaan, kun Tappara, joulusta lähtien sysipaska sellainen, ei olekaan vielä päässyt lomille.
Olisi melkoinen "kiitos" Ilvekselle priimasta runkkarin menestyksestä saada Tappara vastaan ensimmäisenä. Noh, Espoolla on kotietu ja ovat vetäneet aika hyvin siellä, niin voivat välttää vielä luodin.
Kun ei oma jengi pelaa niin yleensä vitutusaiheita väännetään väkisin. Se on todellakin ihan omasta tekemisestä kiinni nääs.Musiikkia korville. Täällä harmitellaan, kun Tappara, joulusta lähtien sysipaska sellainen, ei olekaan vielä päässyt lomille.
Kun ei oma jengi pelaa niin yleensä vitutusaiheita väännetään väkisin. Se on todellakin ihan omasta tekemisestä kiinni nääs.
Onnea Game vitoseen sarjanousijaa vastaan! Meikä ainakin näkisi mielellään sivusilmällä Ilves-Tappara sarjaa.
Juu siis toi Tampereen Derby olisi kyllä hieno juttu näissä Play Offseissa, sillä siinä olisi kova ottelusarja, josta ei vauhtia ja tunteita puuttuisi.
En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä toi Kiekko-Espoo voisi olla oikeasti jopa huolestuttavan vaikea voitettava meille tai kenelle tahansa näissä Play Offseissa, kun on kerran pistänyt myös Tapparan näin koville ja voi hyvinkin jopa mennä tosta sarjasta jatkoon.
Tosiaan tällä kaudella toi Kiekko-Espoo oli meitä vastaan erittäin vaikea vastus ja sitten jos pudotuspeleissä vastaan vielä asettuisi, niin joukkue voisi olla pahimmassa tapauksessa saanut hirveän itseluottamusbuustin tosta Tappara-sarjan voitosta ja sen myötä pelaisi hurmoksessa koko play offsien ajan, kuten vaikka Blues pelasi mm. kevään 2011 ja 2012 play offseissa, kun olivat pudottaneet kovempia joukkueita edeltään.
Kuitenkaan vielä ei pitäisi Kiekko-Espoota meille vastaan tulla, mutta jos myöhemmin vaikka jossain vaiheessa vastaan asettuisikin.
Tapparan ja SaiPan voitot huomennaMitä sen toteutuminen vaatii?
Ja myös puolivälierien suurin mediahuomio kohdistuisi todennäköisesti juuri tuohon sarjaan. Tämä olisi ihan hyvä asia HIFK:n kannalta, saataisiin keskittyä siihen omaan tekemiseen ja jääkiekon pelaamiseen, kun media kirjoittaisi Tampereen derbystä.Juu siis toi Tampereen Derby olisi kyllä hieno juttu näissä Play Offseissa, sillä siinä olisi kova ottelusarja, josta ei vauhtia ja tunteita puuttuisi.
Ensimmäisestä kohdasta samaa mieltä.Juu siis toi Tampereen Derby olisi kyllä hieno juttu näissä Play Offseissa, sillä siinä olisi kova ottelusarja, josta ei vauhtia ja tunteita puuttuisi.
En tiedä olenko ainoa, mutta mun mielestä toi Kiekko-Espoo voisi olla oikeasti jopa huolestuttavan vaikea voitettava meille tai kenelle tahansa näissä Play Offseissa, kun on kerran pistänyt myös Tapparan näin koville ja voi hyvinkin jopa mennä tosta sarjasta jatkoon.
Tosiaan tällä kaudella toi Kiekko-Espoo oli meitä vastaan erittäin vaikea vastus ja sitten jos pudotuspeleissä vastaan vielä asettuisi, niin joukkue voisi olla pahimmassa tapauksessa saanut hirveän itseluottamusbuustin tosta Tappara-sarjan voitosta ja sen myötä pelaisi hurmoksessa koko play offsien ajan, kuten vaikka Blues pelasi mm. kevään 2011 ja 2012 play offseissa, kun olivat pudottaneet kovempia joukkueita edeltään.
Kuitenkaan vielä ei pitäisi Kiekko-Espoota meille vastaan tulla, mutta jos myöhemmin vaikka jossain vaiheessa vastaan asettuisikin.
On näitä "kiitoksia" vaan tullut aika usein myös meille noissa Play Offseissa, joten en mä ainakaan alkaisi Ilvestä säälimään sen myötä, jos he Tapparaa vastaan joutuisivat ja sattuisivatkin sarjan häviämään, sillä ne kovat pelit ja siellä putoaminen on vaan osa niitä pleijareita. Tämä olisi melkein vaan esimerkki siitä, että Ilves ei ole vielä(kään) valmis kestämään niitä Play Offsien kovia paineita ja kääntämään tärkeitä pelejä edukseen, jos eivät ottelusarjasta jatkoon selviäisi.
Harmillisen usein on just juurikin meidän kohdalle tullut näitä tilanteita eteen pleijareissa, kun on pelattu ensin erittäin hyvä kausi, saatu hyvä sijoitus runkosarjassa ja sitten onkin pudottu heti ekalla kierroksella jollekin selvästi itseään huonommalle jengille. Tossa nyt Ilves ei todellakaan edes putoaisi millekkään kehnolle joukkueelle, jos se tappio heillä tulisikin kirvesrintoja vastaan.
Mutta oikeasti musta toi Tampereen Derby olisi kyllä erittäin mielenkiintoinen pari tonne puolivälieräsarjaan.
Samoja fiiliksiä. Itse olen aina pitänyt Ilvestä perinteisenä ja hienona seurana. Siihen on kuitenkin viime vuosina tullut muutosta ja suurimpana syynä varmasti useampien heidän fanien ylimielisyys, vaikka eivät ole edes menestyneet keväisin.En tiedä, onko tämä nyt mikään varsinainen vitutuksen aihe tai kiinnostaako edes ketään, mutta jaanpa nyt ajatukseni kuitenkin.
Olen aina tykännyt Ilveksestä seurana ja tuntenut melko helposti jonkinlaista sielujen sympatiaa myös Ilveksen kannattajien kanssa. Leppoisaa jengiä ja tykkään tamperelaisista muutenkin.
Nyt on kuitenkin niin, että vaikka Ilveksestä seurana edelleen pidänkin ja arvostan, tämän kauden Ilveksen jengi on mulle todella vastenmielinen. En tykkää yhtään. Tässä on käynyt myös matkan varrella niin, että Tommi Niemelästä, josta ennen tykkäsin kovasti, on tullut mun silmissäni todella raskas hahmo ja epämiehekäs itkijä. Sitä voisi siis kuvitella, että mulle Ilves + Niemelä olisivat positiivinen yhdistelmä.
Vaan kissanviikset. Jäin parissa Tampereen runkosarjan paikallisottelussa itselleni kiinni siitä, että huomasin toivovani, että Ilves häviää. En siis toivonut Tapparankaan voittoa, vaan ainoastaan, että Ilves häviää. Tapparaa tai sen faneja kohtaan en tunne mitään sympatioita. Mutta tämän kauden Tapparan osalta olen huomannut, että se ei herätä oikeastaan minkäänlaisia tunteita. Ihan täysin HMV-jengi. Ainoastaan Grönborg aiheuttaa negatiivisia tuntemuksia, samoin muutamat Tapparan pelaajat, mutta näidenkin pelaajien osalta ne tunteet juontavat vuosien takaa, ei tältä kaudelta. Enkä siis todellakaan toivo Tapparalle menestystä millään tasolla.
Jostain syystä en vain kykene toivomaan tämän kauden Ilvekselle menestystä. Toisaalta, en mä nyt muutenkaan toivo muille jengeille menestystä silloin, kun HIFK pelaa vielä. Mutta nyt en tunne edes paperilla, kuten joskus aiemmin. Nyt ei ole edes mitään perussympatioita tarjolla. Eikä johdu siitä, että kokisin Ilveksen erityisen suureksi uhaksi HIFK:lle. Mun aivot eivät toimi sillä tavalla. HIFK:n suurin uhka on edelleen HIFK itse ja jokainen vastustaja on uhka HIFK:n menestykselle.
Tämä on jokseenkin hämmentävä tilanne. Löytyykö kohtalotovereita?