Nyt just vituttaa!

• 2 969 795
  • 14 292
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA, RAMI, PENA, FRANK
Vituttaa. Maksoin tuosta velliperseilystä maltaita rahassa ja ajassa. Selvinpäin kaiken lisäksi.
Jep. Sain pari ilmaislippua. Piti hommata tuuraaja (€€€) firmaan että pääsi matsiin. Pysäköinti 15,52€, 2 nakkimukia ja 2 kaljaa 34€.
Alkoi lupaavasti kun juttelin Ilmari Pitkäsen kanssa ja näin Toni Mäkiahon. Jos ottaa sen hienon Marleaun maalin pois niin käteen ei jää MITÄÄN; uskomattoman hengetöntä paskaa. Nordis on nykyään hiljainen kuin huopatossutehdas ja kiinnostavuudeltaankin samaa tasoa. Vanhasta IFK:sta ei ole jäljellä muuta kuin hieno paita; kaikki muu on kyllä tarkasti kuohittu pois. Ei minkäänlaista maalinteon uhkaa puhumattakaan vaaran tunteesta ja jännityksestä. IFK on nykyään samanlainen kuin kaikki muutkin HMV-jengit.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep. Sain pari ilmaislippua. Piti hommata tuuraaja (€€€) firmaan että pääsi matsiin. Pysäköinti 15,52€, 2 nakkimukia ja 2 kaljaa 34€.
Alkoi lupaavasti kun juttelin Ilmari Pitkäsen kanssa ja näin Toni Mäkiahon. Jos ottaa sen hienon Marleaun maalin pois niin käteen ei jää MITÄÄN; uskomattoman hengetöntä paskaa. Nordis on nykyään hiljainen kuin huopatossutehdas ja kiinnostavuudeltaankin samaa tasoa. Vanhasta IFK:sta ei ole jäljellä muuta kuin hieno paita; kaikki muu on kyllä tarkasti kuohittu pois. Ei minkäänlaista maalinteon uhkaa puhumattakaan vaaran tunteesta ja jännityksestä. IFK on nykyään samanlainen kuin kaikki muutkin HMV-jengit.

Onhan toi kieltämättä nykyään tunnelma Nordiksella aika taantunut menneistä vuosista, joka on todella harmillista ja sitten kun usein jotenkin se pelin tasokin on mennyt hieman tällaiseksi, jossa ei varsinaisesti mitään menetä, vaikka sen kotimatsin päättäisi tai joutuisi jostain syystä missaamaan.

Eilinen matsi oli kyllä todella heikko esitys, kuten oli myös aikaisempi matsi Lukkoa vastaan, jossa lähdin himaan jo kolmannen erän alussa. Olin vaan eilen toiveikkaampi pelin suhteen, että jos nyt vaikka tulisi parempi matsi kun mitä viime kerralla Lukkoa vastaan, mutta eipä sitten näköjään tullut.

No eilen hävittiin himassa "vain" 1-5, kun eikös aikaisempi Lukko-peli ollut muistaakseni 1-7, eli jotain pientä parannusta on sentään saatu.

Perjantain Jukurit-matsi saa jäädä kyllä omalta osaltani väliin, sillä siitä tuskin tulee mitään niin katsomisen arvoista, kun vastassa on sarjajumbo, joka pitäisi kaatua selvin numeroin. Mutta kyllähän tämä kieltämättä aina mietityttää, että onko ne kotimatsit katsomisen arvoisia, varsinkin jos sinne lähtö vaatii sitä muutakin vaivaa ja järjestelyjä, kuten työvuorojen siirtämistä, perheen yhteisen ajan uudelleen järjestelyjä yms. vastaavaa.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaivari99, Joe, Matt Nickersson, Ballo
Kun huomioi sen, että Hovinen on hyvin todennäköisesti poissa tänään niin Jukureille tarjotaan aika mahtipontista kerrointa. Huomioiden vielä sen, että tähän mennessä Jukurit on ollut jokaisessa keskinäisessä hallitseva osapuoli. Siihen kun lyö vielä Taposen byyriin joka imee jokaisen laadukkaan laukauksen sisään. Vaikea peli luvassa, todella vaikea. Toivottavasti edes Elias pelaa.

Viimeksi muokattu:

Joe Finley #3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Edmonton Oilers
Kun huomioi sen, että Hovinen on hyvin todennäköisesti poissa tänään niin Jukureille tarjotaan aika mahtipontista kerrointa. Huomioiden vielä sen, että tähän mennessä Jukurit on ollut jokaisessa keskinäisessä hallitseva osapuoli. Siihen kun lyö vielä Taposen byyriin joka imee jokaisen laadukkaan laukauksen sisään. Vaikea peli luvassa, todella vaikea. Toivottavasti edes Elias pelaa.
Onneks Jukurtteja koutsaa joku Jonne nykyään. En tosin tiedä, miten se on joukkueen peliin vaikuttanut, mutta tuskin ainakaan paremmin pelaavat.

Marino

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Perjantain Jukurit-matsi saa jäädä kyllä omalta osaltani väliin, sillä siitä tuskin tulee mitään niin katsomisen arvoista, kun vastassa on sarjajumbo, joka pitäisi kaatua selvin numeroin.
Vaikka käytännössä kaikki himamatsit käyn katsomassa, tänään jää väliin. Suivaannuin niin saatanasti siitä viime matsin kolmannesta erästä, että keksin parempaakin tekemistä perjantai-iltaan.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
utta kyllähän tämä kieltämättä aina mietityttää, että onko ne kotimatsit katsomisen arvoisia, varsinkin jos sinne lähtö vaatii sitä muutakin vaivaa ja järjestelyjä, kuten työvuorojen siirtämistä, perheen yhteisen ajan uudelleen järjestelyjä yms. vastaavaa.
Mä menen kyllä tänään, kun keskiviikon matsi ei sopinut, meni syteen tai saveen.
Liigajumboa vastaan ei kerta kaikkiaan voi mokata, mutta kuten tiedetään niin mikään
ei ole mahdotonta, varsinkin keskiviikon perusteella.

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Heräsin yöllä katsomaan Leijonien matsia ja nautin erittäin paljon pelistä, vaikka nyt turpaan tulikin ja lujaa, kiitos kolmannen erän. Mutta kun vertaili peliä tämän kauden IFKn peleihin niin suurin ero oli siinä, että tämän kauden IFK ei synnytä juurikaan muita tunteita kuin vitutusta. Ja sen tunteen takia minä katson matsit telkkarista tai käyn paikan päällä katsomassa pelejä. Tällä kaudella on minulle käynyt ennätysmäärä matseissa niin, että olen katsonut peliä telkkarista ja kesken kaiken olen huomannut, että peli joko a) vituttaa niin paljon, että on pakko alkaa tekemään jotain muuta ja laittanut telkkarin pois päältä b) olen huomannut, etten seuraakaan matsia kuin sivusilmällä ja taas, telkkari menee pois päältä. Se että IFK ei enää sytytä, on minusta eniten surullista tässä V.Peltosen ajan IFKssa. Mutta kaikesta huolimatta, tulen tänään kaverini kanssa matsiin ja toivon mukaan tulee se hyvä taklaus tai pari, ja edes pieni pala siitä IFKsta minkä takia aloin käymään nordiksella. Tällä hetkellä meidän IFK on hajuton, mauton ja väritön. Kiitos tästä, saavutus se on kai tämäkin?

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä menen kyllä tänään, kun keskiviikon matsi ei sopinut, meni syteen tai saveen.
Liigajumboa vastaan ei kerta kaikkiaan voi mokata, mutta kuten tiedetään niin mikään
ei ole mahdotonta, varsinkin keskiviikon perusteella.

Jos Taponen on maalilla on Jukurit suosikki. Aion itse tällaisessa tapauksessa ottaa helpot rahat pois Veikkaukselta, niin harmittaa edes vähän vähemmän.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Taponen maaliin niin Jukurit hakkaa vähintään viisi maalia tuota paskasti valmennettua lammaslaumaa vastaan tänään.

Kolme tulee ilmaiseksi kunhan vain saa kohotettua.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Taponen on maalilla on Jukurit suosikki. Aion itse tällaisessa tapauksessa ottaa helpot rahat pois Veikkaukselta, niin harmittaa edes vähän vähemmän.

Kannattaa kokeilla joo pitkävetoon sitä vierasvoittoa, sillä tänään siihen voi hyvinkin olla saumat. Näkyy vielä olevan pitkävedossa IFK (+1) 6,90, sekä IFK (+2) peräti 10,50, eli tästä yli yhden tai kahden maalin vierasvoitto.

Harmittaa mielettömästi kun en tajunnut pelata samaa meidän viime kotimatsissa, jossa pidin sitä totaaliromahdusta myös yhtenä vaihtoehtona sen edellisen Lukko-tappion jälkeen.

Noista veskareista mietin vaan sitä, että olisko se Elias kenties sittenkin parempi valinta tänään maalin suulle kun Taponen?

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vai niin, Roope aloittaa tänään, ja Elias Pyyhtiä kakkosena , tässä onkin mielenkiintoinen
tilanne. Missä Rastislav muuten on , miksei se ole kehissä.
Ja tänään kun Tapsa ei saa mitään taaskaan kiinni ja veskari markkinoilta ei löydetä ketään, ruvetaan Pappia peluuttamaan vähän keskenkuntoisena ja lopputulos sama kuin Taposella, ei saa mitään kiinni.

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Ja tänään kun Tapsa ei saa mitään taaskaan kiinni ja veskari markkinoilta ei löydetä ketään, ruvetaan Pappia peluuttamaan vähän keskenkuntoisena ja lopputulos sama kuin Taposella, ei saa mitään kiinni.
Tai siitä loukkaantumisesta tuleekin koko kauden mittainen, ja sitten voidaan lähteä
sen alkusarjan jälkeen lomalle.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mä pidän todennäköisempänä, että Pappi ylipeluutettuna menee vaan rikki ja se on sitten siinä. Meillä on vielä niin luupäinen valmennus, joten varmasti mokaavat tämänkin ihan itse.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans
Mä pidän todennäköisempänä, että Pappi ylipeluutettuna menee vaan rikki ja se on sitten siinä. Meillä on vielä niin luupäinen valmennus, joten varmasti mokaavat tämänkin ihan itse.
Onko Papin poissaololle mitään syytä tiedossa?

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Onko Papin poissaololle mitään syytä tiedossa?
Peltosen mukaan joku pikku vamma, Pesonen sanonut että sairastui kesken matsin. Valitse näistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy