Itse iseäni lainaten, en vaihda makua ainakaan tämän sarjan aikana. Muuttui se perkele herkulliseksi.
Siis vedät Pirkan vichyä loppusarjan ajan?
*harras kumarrus*
Itse iseäni lainaten, en vaihda makua ainakaan tämän sarjan aikana. Muuttui se perkele herkulliseksi.
Kokeile synkata Suplasta Pitkäsen selostusstriimi. Sitä pystyy pausettamaan, jolloin synkkaaminen onnistuu.Kaikki oli valmiina illan peliin, frendit tulossa käymään, safkaa ja juomaa. Sitten menin katsomaan kuka selostaa illan matsin ja se siitä ilosta. Ei vaan pysty sitä eläkeläistä kuuntelemaan. Eikä auta sekään että radiosta kuuntelisi samalla, koska Elisan kautta tilattuna toi liigapassi laahaa perässä sellaiset 40-52 s suorasta lähetyksestä. Vuodesta toiseen ollut sama ongelma. No ensi kaudella sitä ei ole, kun en sitä enää tilaa.
Ilmari Pitkänen on muuten hyvä selostaja.Kokeile synkata Suplasta Pitkäsen selostusstriimi. Sitä pystyy pausettamaan, jolloin synkkaaminen onnistuu.
On kyllä aivan vitun perseestä, että tuota reliikkiä roikotetaan mukana edelleen.
Kyllä. On minusta kehittynyt koko ajan. Lisäksi on jotenkin symppiksen oloinen tyyppi. Vaikuttaa hyvin löytäneen paikkansa lätkäuran päätyttyä.Ilmari Pitkänen on muuten hyvä selostaja.
Vaihda Mertsin tilalle Saukkonen, sitten olisi kyllä Blackjacktäyskäsiviitoset...Mertaranta, Kova, Rantala. Täyskäsi!
Pirkka vaihtui Coopiksi tälle illalle, kun piti himaan jäädä. Vitutus ei niin suuri, se on se toivo.Itse iseäni lainaten, en vaihda makua ainakaan tämän sarjan aikana. Muuttui se perkele herkulliseksi.
Saukkonen selosti kyllä yllättävän hyvin tuon 104 matsin. Vaikka omaan korvaan ärsyttävä ääni ja persoona onkin.Vaihda Mertsin tilalle Saukkonen, sitten olisi kyllä Blackjacktäyskäsiviitoset...
Mulla käy kohta kalliiksi, kun konulla on menny nyt nämä voittopelit (ja tänään myös). Skål!Pirkka vaihtui Coopiksi tälle illalle, kun piti himaan jäädä. Vitutus ei niin suuri, se on se toivo.
Mertaranta, Kova, Rantala. Täyskäsi!
Yllättyneet käsi ylös. Meitä,vastaan siis.Ja kahvara jatkoon. Hyi vittu
Kahvara saa KalPan.Yllättyneet käsi ylös. Meitä,vastaan siis.
Kalpaa vastaanYllättyneet käsi ylös. Meitä,vastaan siis.
Perhana. En tajunnut. Nyt hymyilyttää.Kahvara saa KalPan.
Jos nyt oikein saivarrellaan, niin kyllä tämän kauden kauden peliesityksillä, Kahvara nimi löytyy Pelsuilta tai meiltä.Kahvara saa KalPan.
No, pitkä matka tässä on välieriin, vaikka saumat alkaa olla aika hyvät toki. Ja eiköhän se Liigan pääperkele joka tapauksessa ole finaalissa.Perhana. En tajunnut. Nyt hymyilyttää.
Olet ihan oikeassa, myönnän. Ei tuo Tappara ole rehellisyyden nimissä pitkään aikaan kahvannut enempää kuin muutkaan. Vitun ärsyttävä junttijengi se silti on.Jos nyt oikein saivarrellaan, niin kyllä tämän kauden kauden peliesityksillä, Kahvara nimi löytyy Pelsuilta tai meiltä.
Joo, tuota jälkimmäistä ei voi kieltää. Tampereella jo pitkään asuneena voin kyllä sanoa, että Ilveksen porukka on paljon fiksumpaa kuin porkkanapöksyjen kannattajat.Olet ihan oikeassa, myönnän. Ei tuo Tappara ole rehellisyyden nimissä pitkään aikaan kahvannut enempää kuin muutkaan. Vitun ärsyttävä junttijengi se silti on.
Tiistaina voitto, niin vaihdan veesopin XO:n puolelle.Mulla käy kohta kalliiksi, kun konulla on menny nyt nämä voittopelit (ja tänään myös). Skål!