Royal W Cheese
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Möyrimätön
Tiistaina voitto, niin vaihdan veesopin XO:n puolelle.Mulla käy kohta kalliiksi, kun konulla on menny nyt nämä voittopelit (ja tänään myös). Skål!
Tiistaina voitto, niin vaihdan veesopin XO:n puolelle.Mulla käy kohta kalliiksi, kun konulla on menny nyt nämä voittopelit (ja tänään myös). Skål!
Mua vitutti lukea facesta jotain jeesusteluja "paskoita äpäräfaneista" jotka ovat vaatineet Peltoselle potkuja. Nämä jälkiviisaat jeesustelija-pers'kärpäset sen sijaan ovat koko ajan tienneet että noustaan 3-0 tilanteesta tasoihin.Erehdyin taas kerran lukemaan Facebookista IFK:n kannattajaryhmien postauksia. Siellä on kyllä niin aivokuolleita "tosifaneja", että on vaikea uskoa, että kovinkaan moni heistä on oikeustoimikelpoinen.
Erehdyin taas kerran lukemaan Facebookista IFK:n kannattajaryhmien postauksia. Siellä on kyllä niin aivokuolleita "tosifaneja", että on vaikea uskoa, että kovinkaan moni heistä on oikeustoimikelpoinen.
Jos on Lehterää uskominen niin näitä äpäriä on kiittäminen IFKn noususta.Mua vitutti lukea facesta jotain jeesusteluja "paskoita äpäräfaneista" jotka ovat vaatineet Peltoselle potkuja.
Erehdyin taas kerran lukemaan Facebookista IFK:n kannattajaryhmien postauksia. Siellä on kyllä niin aivokuolleita "tosifaneja", että on vaikea uskoa, että kovinkaan moni heistä on oikeustoimikelpoinen.
Kyllä tässä kaikki keinot käytetään, telkkari ei mene päälle ja radion voimilla mennään.Vittu en edes tiedä mikä oikeastaan vituttaa.
Kellokin käy ihan saatana hitaasti. Tuntuu et oon tsiikannut sitä puol tuntia sitten ni näyttääkin et hei, katsoit kaksi minuuttia sitten.
Tämä nyt ei kuulu tähän ketjuun mut toivottavasti se palstahemmo @Dev (toivottavasti muistan oikein) kuuntelee radiosta. Onpahan ainakin ne saatanan kaikki kivet käännetty ja toivottavasti heitetty hevon vittuun.
No tässähän tämä kommentti olikin sopivasti silmien alla kun kuuntelin televisiota ja mietin että kylläpä voi olla monotoninen ääni ja vielä samalla taajuudella kuin liitutaulun raapiminen.Voihan vitalis. Toi Sirkkeli-akka taas riekkumassa!
Erittäin arvostettavaa One for the team-toimintaa.Kyllä tässä kaikki keinot käytetään, telkkari ei mene päälle ja radion voimilla mennään.
Olet ihana mies. Kiitos!Kyllä tässä kaikki keinot käytetään, telkkari ei mene päälle ja radion voimilla mennään.
Jep! Onneksi tämä narri ei sopimuksesta huolimatta koskaan pelannut peliäkään meillä. (En toki kenenkään sydänvioista iloitse.)Vituttaa kun Jantta koko ajan sanoo iiefkoo ja toi narri vaan sitkeesti lausuu koko ajan hifki. Kertokaa nyt joku, jolla jotain savumerkkejä mahdollisuus laittaa Alkiolle, että opettaa ton kommentaattorikaverinsa sanomaan iieffkoo.
Vituttaa kun Jantta koko ajan sanoo iiefkoo ja toi narri vaan sitkeesti lausuu koko ajan hifki. Kertokaa nyt joku, jolla jotain savumerkkejä mahdollisuus laittaa Alkiolle, että opettaa ton kommentaattorikaverinsa sanomaan iieffkoo.
Annina Rajahuhta. Pelannut naisten MM-joukkueissa ja mitaleita löytyy sieltä sekä kotimaan kentiltä. MS-tauti diagnosoitu 2014.Ja studiossa tämä nainen jonka nimeä en koskaan muista
133:33 0 - 1 (Motin)Minun veikkaus. Jatkoaika ja IFK voittaa