Nyt just vituttaa!

  • 2 568 096
  • 12 142

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Monesti on tullut kirjoitettua ja varmasti tulee jatkossakin kirjoitettua, että vituttaa Lämsän naama. Nyt voisi lisätä uuden lauseen kokoelmiin: Vituttaa Grönborgin parta ja naama.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Vituttaa Grönborgin parta ja naama.

Tässä Grönborg ilman partaa, vitutusmolekyylien määrä kehossa lienee pysyy samana:

 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tässä Grönborg ilman partaa, vitutusmolekyylien määrä kehossa lienee pysyy samana:

Samalla tavalla tuo vituttaisi parrattomanakin. Vitun kitisijä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Antaa kitistä, kyllä tähän maailmaan puhetta mahtuu.
Tosta tuli mieleen, kun aikanaan räjäyttelivät sitä monttua Kampin keskusta varten ja juttelin siinä UKK:lla suuren taiteilijan eli Sepi Kumpulaisen kanssa ja sanoin, että toi räjäytystyömaa tuntuu ikuiselta. Sepi siihen totesi viileästi, että kyllähän maailmaan ääntä mahtuu. Näin kai se sitten on, tai sitten ei.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Näyttää ehkä piirun verran vielä ruotsalaisemmalta.

Antaa kitistä, kyllä tähän maailmaan puhetta mahtuu.
Puol vuotta Mansessa, ni feissi on ikääntyny 30 vuotta.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Käyttäjä on saanut pelikiellon pään aukomisesta.
Eikö sulla ole mitään muuta elämää kuin vittuilla muille täällä?

Paraskin puhuja, kun esim. tällaisia kirjoittelet:

Vittu tää katsomo on kyllä anaalista.

Yritä katella otteluja jälkikäteen niin et pysty kelaamaan kun tää ripuli ei lataa.

Ketä pitää vetää turpaan että saa tän toimimaan?

Ilveksen paskahousut otteluseurannassa :D

Kunnon neitejä kaikki.

Kuule, minä en ole se joka vittuilee, haukut väärää puuta. En ole kiusaaja, vaan kiusattu. Jos minä kritisoin Salmelaista, ei se tarkoita että kritisoin sinua, ellet sinä sitten olisi Salmelainen, mutta siinäkään tapauksessa en kritisoisi sinun nimimerkkiäsi, vaan sitä julkisuuden henkilöä. Nämäkin olla olevat ovat hyökkäyksiä ihan oikeita ihmisiä kohtaan, mutta tajuatko että siinä on ero sanooko tällaista julkisuuden henkilöstä tai suoraan toiselle kirjoittajalle? (Enkä siis edes mitään tällaisia törkeyksiä ole sanonut Salmelaisesta tai Peltosesta)

Kovarcik aivan naurettava konttailija. Ihan Nurmen tasonen luuseri.

Boman ja salomonin tuomio. Vittu tuokin on urpo.

En ole kirjoittanut mitään vittuilevaa sinulle. Sen sijaan minä olen vastaanottanut vaikka mitä asiatonta kommenttia sinulta, kuten:

Mulle samat lääkkeet kun sulle! Näyttää trippaavan sen verran hyvin, että voisin itekkin testata! Jos vaikka näkisin noitten juttujen lisäksi lohikäärmeitä ja lentäviä hevosia.

Mee jo nukkumaan. Jatketaan Peltosen ja Salmelaisen runnuttamista huomenna.

Laskehan hyvä ihminen sykkeitä. Tää on vaan jääkiakkoo….

Ja tuo viimeinen on asiaton, koska se pyrki ainoastaan tukahduttamaan omasta mielipiteestäsi eriävän mielipiteen. Mitään sykkeitä ei ollut, mutta tuot valheellisen syytöksen maalataksesi eriävän mielipiteen esittäjän hysteerisessä valossa.

Keskustelu pyörii samaa ympyrää jo varmaan neljättä viikkoa. Siirtoraja meni vituiksi, mutta emme voi tietää syitä taustalla, koska emme ole seurassa töissä.

Ei mikään "siirtoraja" mennyt vituiksi, vaan pakiston kiekollisuuden kuntoonlaittamiseen oli aikaa koko kausi. Siitä on melkein 5 kuukautta kun Kiviharju loukkaantui, koko tämä aika meni Salmelaisen pakiston vahvistamisen osalta vituiksi. Sen jälkeen liigaan on saapunut, ja liigan sisällä liikkunut, esim. Adam Clendening, Sami Niku ja Olli Juolevi. Ainoa mitä Salmelainen teki pakiston kiekollisuuden osalta tämän 5 kuukauden aikana, oli heikentää sitä entisestään luopumalla Salinista.

Piti hankkia keittiöön toinen kattila, sen sijaan heitettiin kasarikin menemään ja oletetaan että nyt on jotenkin helpompi taikoa illallinen. No, ei ole.

Musta ainakin vähän epäasiallista alkaa heittelemään sarkasmia ja vittuilua @Jan_Peter in asialliseen pointtiin. Itse jaoit rikepisteitä tuolla toisessa osiossa jo.

Sarkasmi ei ole vittuilua, sarkasmi on sarkasmia. Se ei myöskään ole henkilökohtainen hyökkäys, kuten se mitä minuun on kohdistettu. Systemaattisesti, apologistisiiven (tai peräti seuran työntekijöiden) toimesta. Ja sarkasmista puheenollen, muistuuko sinulle kenties mieleen tämä keskustelu:

Heard of sarcasm?

Onko sarkasmi siis ok kun sinä käytät sitä, mutta jos minä kirjoitan sarkastisesti se on vittuilua?

Kuitenkin oletettavasti aikuinen ihminen olet, niin olettaisin aikuisen ihmisen pystyvän rakentavaan ja asialliseen keskusteluun.

Kyllä minä pystyn asialliseen keskusteluun, mutta todistettavasti toimiston trolliarmeija ei siihen pysty.

Vituttaa keskustelijat, jotka eivät ole asiallisia, ja jotka heittävät toisia keskustelijoita kohtaan perusteettomia ja asiattomia kommentteja. Ja sitten vituttaa moderaattorit, jotka eivät tähän puutu.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Kaikesta päätellen tänne IFK-osioon on syntynyt uusi - pieni mutta äänekäs - siipi, marttyyrisiipi.
 

Eemin76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä IFK-osiossa voitaisiin olla hyvillä mielin, just nyt on parempi tilanne kuin kertaakaan tällä kaudella. Turha kinata keskenään, mun korviin on musiikkia kun tappara on paniikissa vaikka runkosarjavoitto häämöttää, fanitkin jo selittää olevansa kylläisiä:) tällä hetkellä punaisia kyllä vähän pelätään..ihan syystäkin
 

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei teistäkään oikein ota selvää. Ensin vitt....uneita kuukausitolkulla kun oma valmentaja on mallia #kädettaskussaeleettömästihmv Sitten kun toisella puolella eletään tunteella ja räiskyy niin sekin vit....taa.

Mua ei valmentajien tunteenpurkaukset vituta, onhan meilläkin joskus ollut valmentajia, joilla kiehuu välillä yli. Jos kurinpitäjää häiritsee, niin sitten varmaan tulee bänniä tai sakkoa. Ei kai Grönborg kaikissa otteluissa riehu?
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Paraskin puhuja, kun esim. tällaisia kirjoittelet:





Kuule, minä en ole se joka vittuilee, haukut väärää puuta. En ole kiusaaja, vaan kiusattu. Jos minä kritisoin Salmelaista, ei se tarkoita että kritisoin sinua, ellet sinä sitten olisi Salmelainen, mutta siinäkään tapauksessa en kritisoisi sinun nimimerkkiäsi, vaan sitä julkisuuden henkilöä. Nämäkin olla olevat ovat hyökkäyksiä ihan oikeita ihmisiä kohtaan, mutta tajuatko että siinä on ero sanooko tällaista julkisuuden henkilöstä tai suoraan toiselle kirjoittajalle? (Enkä siis edes mitään tällaisia törkeyksiä ole sanonut Salmelaisesta tai Peltosesta)





En ole kirjoittanut mitään vittuilevaa sinulle. Sen sijaan minä olen vastaanottanut vaikka mitä asiatonta kommenttia sinulta, kuten:







Ja tuo viimeinen on asiaton, koska se pyrki ainoastaan tukahduttamaan omasta mielipiteestäsi eriävän mielipiteen. Mitään sykkeitä ei ollut, mutta tuot valheellisen syytöksen maalataksesi eriävän mielipiteen esittäjän hysteerisessä valossa.



Ei mikään "siirtoraja" mennyt vituiksi, vaan pakiston kiekollisuuden kuntoonlaittamiseen oli aikaa koko kausi. Siitä on melkein 5 kuukautta kun Kiviharju loukkaantui, koko tämä aika meni Salmelaisen pakiston vahvistamisen osalta vituiksi. Sen jälkeen liigaan on saapunut, ja liigan sisällä liikkunut, esim. Adam Clendening, Sami Niku ja Olli Juolevi. Ainoa mitä Salmelainen teki pakiston kiekollisuuden osalta tämän 5 kuukauden aikana, oli heikentää sitä entisestään luopumalla Salinista.

Piti hankkia keittiöön toinen kattila, sen sijaan heitettiin kasarikin menemään ja oletetaan että nyt on jotenkin helpompi taikoa illallinen. No, ei ole.



Sarkasmi ei ole vittuilua, sarkasmi on sarkasmia. Se ei myöskään ole henkilökohtainen hyökkäys, kuten se mitä minuun on kohdistettu. Systemaattisesti, apologistisiiven (tai peräti seuran työntekijöiden) toimesta. Ja sarkasmista puheenollen, muistuuko sinulle kenties mieleen tämä keskustelu:



Onko sarkasmi siis ok kun sinä käytät sitä, mutta jos minä kirjoitan sarkastisesti se on vittuilua?



Kyllä minä pystyn asialliseen keskusteluun, mutta todistettavasti toimiston trolliarmeija ei siihen pysty.

Vituttaa keskustelijat, jotka eivät ole asiallisia, ja jotka heittävät toisia keskustelijoita kohtaan perusteettomia ja asiattomia kommentteja. Ja sitten vituttaa moderaattorit, jotka eivät tähän puutu.
Ok, hyvää yötä ja hiihtolomaa.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Lauantaina mulla meni kuppi nurin. Olen pyrkinyt katsomaan IFK:n otteita mahdollisimman objektiivisesti, koittanut olla kuulumatta mihinkään "siipeen" - huonoja matseja tulee ja hyvälläkin pelillä voi tulla pataan, mutta isompi kuva ratkaisee. Ja tältä kantilta katsottuna viime viikko oli erittäin hyvä: kolme kärkipeliä, joista 6 pistettä nakintuoksuisilla otteilla, hienoa! Silti päällimäisenä mielessä on edelleen vitutus ja ristiriita, ja palstan viime päivien siipi-keskustelusta päätellen en ole ainoa.

Toisaalta uskon, että tällä joukkueella on aito mahdollisuus voittaa kanisteri. Toisaalta IFK on hyvästä viime viikostaan huolimatta ottanut edellisestä 10 pelistä 14 pistettä, pelannut "vapisevia" tamperelaisia vastaan saldolla 1-7, sarjataulukossa kuudes (p/o) ja on nöyryyttänyt itseään Nokialla häviten siellä neljätoista kertaa peräkkäin. Viimeksi taas Tapparalle, joka on uudella säihkyvällä areenallaan voittanut jo enemmän kanistereita kuin IFK dinosaurusten kuoleman jälkeen.

Patoutunutta vitutusta oli päässyt kertymään aika lailla. Onneksi on tämä ketju. Eteenpäin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Joo just meinasin samaa kirjoittaa. Ejakuloi vielä potenssiin kymmenen, kun Leijonalegenda Pesonen istuu vieressä.

"Parasta" oli kun KooKoon pakki oli kaksinkerroin ja Mertaranta oivalsi, että Komarov oli lähellä, "katsotaan mitä tapahtui", kun MM-kisoissa 2009.

Pesonen totesi sitten lakonisesti, että siinä veto tuli suojaamattomaan paikkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös