Seuraan itsekin tätä palstaa aktiivisesti eikä yksikään hyvä kirjoittaja ole jättänyt hyvästejä mainitsemastasi syystä, joten ihan taas omasta päästä keksittyjä tarinoita sinulla.
Täällä ei myöskään ole kenenkään pakko olla, jos ei jutut miellytä eikä saa sisällöstä tarvitsemaansa. Jaksamista sinne norsunluutorniin.
Mäkin olen aina ihmetellyt sitä, että miten positiiviset ihmiset voivat olla niin negatiivisia samanaikaisesti?
Monesti myös mieleen tullut, että voisihan sitä posetiivariporukka avata ihan oman palvelun jonnekin, ja moderoida sitä niin, että siellä saa sanoa vain positiivisia asioita, sekä todeta kaiken aina olevan hyvin. Siellä sateenkaaret ja yksisarviset täyttäisivät jokaisen kirjoittajan mielenmaiseman, ja olisi täydellinen rauha, ehkä jopa nirvanan saavuttaisi moni kirjoittaja. Siellä HIFK olisi aina voittaja, tai sillä on vaan paska tuuri.
Ja kun joku kohta toteaa, että miksi ei negailijat tätä tee, niin se johtunee siitä, että he eivät niinkään kärsi tästä, ja eivät varsinkaan jos keskustelua syntyy.
Musta kuitenkin on hienoa, jos kaikilla on paikka purkaa oloaan, oli se sitten hyvä tai huono olo.
Tietenkin olisi mukavaa, jos aina onnistuisi välttämään ne "ylilyönnit" kaikissa kirjoituksissaan, mutta kun tunteella vetelee, niin joskus se vaan on vaikeaa.
Minä en itse harrasta juurikaan tota toisten ingnooraamista, sillä silloin voisi jäädä jokin näkökulma välistä, joka kuitenkin voisi herätellä näkemään asioita uudesta kulmasta. Ja vaikka siis ottaisikin pataan jonkun maailmankatsomus, niin en sittenkään, sillä edelleen se voi johtaa itseäkin näkemään asian uudella tavalla.