Nyt just vituttaa!

  • 2 575 517
  • 12 174
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Vituttaa uusittu pelitaukosoittolista, rokki takas.
Tiedän että pitäisi nuorisoa houkutella, mutta mielummin pidettäisiin omista perinteistä kiinni.
Ymmärrän toki. Se on vaan niin että ne perinteet eivät paljoa lohduta jos tulevaisuudessa meillä on Garden puoliksi tyhjänä kun ei olla onnistuttu ”tulevaisuuden fanien” houkuttelussa.

Sitä paitsi kyllä niitä musiikillisiä perinteitä edelleen on. Sisääntulo, Whatever you want, maalilaulu, bad to the bone ja erätaukobiisit yms. Siellä välissä sitten tätä uutta tavaraa.
 

Battlefield

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ymmärrän toki. Se on vaan niin että ne perinteet eivät paljoa lohduta jos tulevaisuudessa meillä on Garden puoliksi tyhjänä kun ei olla onnistuttu ”tulevaisuuden fanien” houkuttelussa.

Sitä paitsi kyllä niitä musiikillisiä perinteitä edelleen on. Sisääntulo, Whatever you want, maalilaulu, bad to the bone ja erätaukobiisit yms. Siellä välissä sitten tätä uutta tavaraa.
On toki perinteitä vielä ja siksi tässä rutisenkin että pidetään niistä kiinni.
Soittolistaa enemmän on kyllä häirinnyt vaisu meno hallissa, vaikka porukkaa onkin paljon.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Itsekin rockmusiikin ja miksei raskaammankin kuuntelijana en syty uusitulle soittolistalle. Ymmärrän kyllä täysin muutoksen. Niin kauan kun emme päädy samalle tasolle Kuopiolaisten päihdeteknon kanssa, niin menköön.

Mutta maalibiisiin ym perinteisiin jäähy, erän alun musiikkeihin jne ette vittu koske!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mulle on vähän vierasta tämä ajattelu siitä, että musiikilla olisi jotenkin ratkaiseva merkitys nuorison houkuttelemisessa halliin. Oon samoilla linjoilla kun aiemmat kirjoittajat, rokin tulisi pysyä aina vahvasti soittolistoilla. Mutta onko sillä oikeasti niin suuri merkitys junnujen saamisessa hallille, soiko jossain kohtaa pelissä 30 sekunnin ajan Ozzy Osbourne vai Adam Lambert? Luulisi, että jengin otteet peleissä saavat ihmiset hallille, ei jotkut yksittäiset biisit mitä hallissa soi.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mulle on vähän vierasta tämä ajattelu siitä, että musiikilla olisi jotenkin ratkaiseva merkitys nuorison houkuttelemisessa halliin. Oon samoilla linjoilla kun aiemmat kirjoittajat, rokin tulisi pysyä aina vahvasti soittolistoilla. Mutta onko sillä oikeasti niin suuri merkitys junnujen saamisessa hallille, soiko jossain kohtaa pelissä 30 sekunnin ajan Ozzy Osbourne vai Adam Lambert? Luulisi, että jengin otteet peleissä saavat ihmiset hallille, ei jotkut yksittäiset biisit mitä hallissa soi.
Tätä itsekin miettinyt, mutta toisaalta haittaishan se itseäkin, jos jotkut Eikka Grönin ikivihreät sois pelikatkoilla. Voihan nämä ikivihreet rockit kuulostaa nuorison korviin samalle. Minusta soittolistaa saa uudistaa ja modernisoida, mutta sopivassa suhteessa perinteitä kunnioittaen. Ei sillisalaattia, vaan toimiva kokonaisuus uutta ja vanhaa, perinteitä ja trendiä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Let's play taas oikeasti hyvä, tätä ei saa ikinä poistaa soittolistalta.

Tästä olen samaa mieltä, etenkin kun puhutaan siitä alkuperöisestä versiosta. Muita ei onneksi olekaan vuosikausiin hallilla soinut.

Tosin tämänkin biisin kohdalla vähemmän on enemmän (joskus soi joka erän alkuun ja vielä aiemmin maalibiisinäkin) ja on hyvä, että nykyään esim. Danger Zone soi ennen vikaa erää.

Itsekin kuuntelen kitara/setärockia, mutta ei haittaa, että musiikkia ja ottelutapahtumaa päivitetään, samalla perinteistä pitäen kiinni, kuten @Jymäkkä edellä totesi. Ei siinäkään ole mieltä, että suurin muutos 2000-luvun alkuun on vain eri videotaulu.

Edu Kehäkettunen totesi selostaja-aikoinaan vuonna 2013 HS:ssä:

Pyhätön tunnelmasta on pakko mainita sen verran, että ottelumusiikit voitaisiin vihdoinkin päivittää tälle vuosituhannelle. Tämä on erityisen tärkeää niin nuoria fanien kuin kuin pelaajienkin takia.
Muistan yhden HIFK-pelaajan aikoinaan sanoneen, että erätauolla pumpattu energia katoaa tyystin, kun luistelee kentälle Come on Canada, Let's play hockey -biisin soidessa jo neljättä vuosikymmentä putkeen.


En olisi itse näin ehdoton, mutta ymmärrän hyvin pointin tässä.
 

ilu

Jäsen
Joo, jossain vaiheessa otettiin tavaksi soittaa pleijaripelien toisen tauon päätteeksi, ja ilmeisesti vähän vielä tilanteen mukaan(ei soitettu, jos peli jo hävitty). Runkosarjassakin ehkä soinut, en nyt niin hyvin muista tai edes tiedä, mutta danger zone siellä tällä kaudella on poikkeuksetta kai soinut. Go IFK on junttiretroilua parhaimmillaan, siksi toimii. Let's play taas oikeasti hyvä, tätä ei saa ikinä poistaa soittolistalta.

Olen melko varma että Go IFK kaivettiin esiin salaisena aseena 2011 Jokerit-sarjan kolmannen ottelun toisella erätauolla, ottelun ollessa 1-1 ja sarjan 0-2. Hyvin toimi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK - SaiPa, Helsingin jäähalli (25.10.2023). Selostajana Antero Mertaranta.

Eikös Antero voisi mennä jo eläkkeelle? Sen verran vaarallista tuo selostajan työ on.
Unelma tilanne olisi toki että Jantta selostaisi kaikki HIFK:n kotipelit.
Jos oikein muistan, niin aikoinaan olikin tähän tyyliin, Tyni Jyväskylässä jne, miksei toimisi nytkin? Ilmasto kiittäisi kun selostajien matkustus minimoitaisiin.
Edit, siis vituttaa muakin toi Lahen miehen höpötys.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vituttaa ja hävettää fanikulma!

Jos laitetaan vierekkäin IFK:n fanikatsomo ja väsynyt keski-ikäinen kahden lapsen äiti, jota ei urheilu juuri kiinnosta vaan lähinnä nukkumaan meno, niin nähtäisiinkö mitään eroa??
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Vituttaa ja hävettää fanikulma!

Jos laitetaan vierekkäin IFK:n fanikatsomo ja väsynyt keski-ikäinen kahden lapsen äiti, jota ei urheilu juuri kiinnosta vaan lähinnä nukkumaan meno, niin nähtäisiinkö mitään eroa??

No sehän kanssa oli samalla tasolla ottelun kanssa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vituttaa ja hävettää fanikulma!

Jos laitetaan vierekkäin IFK:n fanikatsomo ja väsynyt keski-ikäinen kahden lapsen äiti, jota ei urheilu juuri kiinnosta vaan lähinnä nukkumaan meno, niin nähtäisiinkö mitään eroa??
Oletko itse huutamassa siellä? Jos et niin itse en kyllä lähtisi arvostelemaan siellä olevia. Pelintaso tarttui tänään myös katsomoon.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Oletko itse huutamassa siellä? Jos et niin itse en kyllä lähtisi arvostelemaan siellä olevia. Pelintaso tarttui tänään myös katsomoon.
Vaikka halpa tsetti kiinnostaisikin niin en viitsisi ostaa ja seisoa hiljaa vaikka halvalla saisinkin, varsinkin kun sinne varmaan haluaisi niitä keitä kannustaminen kiinnostaa.

Onko IFK:n fanikulma ollut koskaan noin aneeminen?
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuten yleensäkin. Harvoin fanikulma on riehakas kun IFK:n peli on tervanjuontia ja harvoin unelias kun IFK ilotulittaa kaukalossa.
Kun väännetään Saipaa vastaan 3. erässä nolla nollaa ja pelataan ylivoimaa, kuuluu vi älskar IFK laulut. Vaikutti että tämä riittää, ihanaa oli käydä hallilla ja kohta pääsee kotiin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oletko itse huutamassa siellä? Jos et niin itse en kyllä lähtisi arvostelemaan siellä olevia. Pelintaso tarttui tänään myös katsomoon.

Tämä on ihan totta, mutta kyllä siellä ottelun alusta asti fanikatsomo oli täysin unessa. Vähimmäisvaatimus nyt kai kuitenkin on se, että edes ottelun alussa ollaan se kuudes kenttäpelaaja. Tänään ei ollut. Sen nyt tietenkin ymmärtää, että jos maalit puuttuu eikä peli edes ole muuten viihdyttävää, ettei paljon jaksa kannustaa. Mutta sitä nyt vaan ei ottelun alusta voi oikeasti tietää.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Vituttaa että hävisin kaikki rahat mitä oli veikkauksen tilillä, enkä ilman suomalaista pankkitiliä taida voida laittaa lisää pelirahaa veikkaustilille.

Pitikin luottaa IFK:hon ja vielä suurimaaliseen voittoon. Tiedän ettei ole ensimmäinen kerta kun mokataan SaiPaa vastaan räntäisenä lokakuun tai marraskuun tiistaina tai keskiviikkona, mutta onhan tämä nyt noloa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
No niin. Tässähän kävi niinkuin pelkäsin. Vaikka HIFK loi VAAARALLISIA hyökkäyksiä niin SaiPa puolusti VIMMATUSTI ettei kiekkoa saatu REPPUUN!

Kylläpä vituttaa!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tappion kanssa pystyy elämään ja se oli ihan ansaittu tänään, mutta ei tää tuomaritoiminta ole alkuunkaan sillä tasolla, millä sen pitäisi olla ammattilaissarjassa.
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vituttaa toinen surkea peli putkeen. Kyllä nyt kustaan ihan itse muroihin ja varmistellaan tilannetta siihen että pleijareihin lähdetään taas joltain sijalta 5-6. Tämä ei vain vakuuta tai ole mestariksi tähtäävän joukkueen mukaista toimintaa. Vituttaa myös ainainen kitinä tuomareista, eipä tänään IFK heihin kaatunut.

haista vittu HIFK
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Ketuttaa. Ihan OK (ei en ole tyytyväinen) vieraspeli ja oli oikeasti pienestä kiinni ettei pisteet lähteny stadiin.

Kaikkia pelejä ei vaan voi voittaa. Joo ärsyttää mutta ei kaikki ole oikeasti niin huonosti kun tätä palstaa lukemalla voisi luulla.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Täytyi käydä koiran kanssa ulkona, ettei puhelin, tietokone, kahvinkeitin ja vaimon dildo lentänyt TV-ruudun läpi. Harvoin on tappio ottanut näin koville.

Harvoin olen myöskään kiukustunut parin nimimerkin kommentoinnille, kuten tänään. Pahoittelut siitä. Ei ole tarkoitus haastaa kenellekään riitaa.

Huomenna onkin vastassa aina helppo Ilves. Ei sentään pelata Nokia-Areenalla… Melartin paluu olisi tosi tärkeää huomiseksi, mutten usko, että hän on vielä pelissä. Sekin harmittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös