Minä olen myös landelta, vaikka olenkin opiskellut Helsingissä ja sitä kautta vähän stadilainen. Kaikki alkoi siitä, kun kävin enoni luona Helsingissä ja halusin käydä hänen kanssaan lätkämatsissa. Sinä päivänä sattui olemaan Hifkin peli Nordiksella. 90-luvulla koulussa oli niitä rumia turkoosi-violetteja Jokeri-kamppeita monilla ja kaikki tytöt ihailivat jotain Sami Wahlstenia. Loput sitten Saku Koivua ja Tepsiä. Sitten tuli 1997-1998 ja yhtäkkiä Jere Karalahti olikin se äijä.On kovaa tekstiä kosmopoliitilta joten en usko että olet kosmopoliitti. Minulle Jokerit on ollut se vihollinen numero yksi useimmat vuodet. Välillä Kärpät ja nyt Tappara. Myöskin se kun Jokerit palaa liigaan niin on sopivaa ainakin eka kauden ajan fanien muistuttaa Venäjästä vastineena tuohon Jokereiden Suomi huutoon. Mutta ei Jokereita pidä jotenkin poistaa vaan antaa pelaamalla ja taloudella todistaa elinvoimansa. Mua henk.koht ei se Suomi huuto ressannut kun en ole syntyperäisiä stadilaisia ja en myöskään ruotsinkielinen vaan seudulta jossa meidän yläasteella oli noin 400 oppilasta niin olin ainoa IFK-fani. Näyttää myös sille että olen jopa avarakatseisempi kuin Force.
-kait maalainenkin voi olla IFK-fani-
Itse asunut Uudellamaalla vuodesta 87. IFK-fani musta tuli 75 Pohjois-Pohjanmaalla.Minä olen myös landelta, vaikka olenkin opiskellut Helsingissä ja sitä kautta vähän stadilainen. Kaikki alkoi siitä, kun kävin enoni luona Helsingissä ja halusin käydä hänen kanssaan lätkämatsissa. Sinä päivänä sattui olemaan Hifkin peli Nordiksella. 90-luvulla koulussa oli niitä rumia turkoosi-violetteja Jokeri-kamppeita monilla ja kaikki tytöt ihailivat jotain Sami Wahlstenia. Loput sitten Saku Koivua ja Tepsiä. Sitten tuli 1997-1998 ja yhtäkkiä Jere Karalahti olikin se äijä.
On kovaa tekstiä kosmopoliitilta joten en usko että olet kosmopoliitti.
Mutta ei Jokereita pidä jotenkin poistaa vaan antaa pelaamalla ja taloudella todistaa elinvoimansa.
Näyttää myös sille että olen jopa avarakatseisempi kuin Force.
Hieman erikoinen veto Narrien fanilta tulla itkemään IFK:n vitutusketjuun, kuinka ei ymmärräLaitetaan mieluummin nää vitutusketjuun, kun ei ole posiketjun kamaa.
Mutta kyllä mua aidosti ihmetyttää, mistä tää tällainen suoranainen viha edelleen kumpuaa nykyistä Jokeriorganisaatiota kohtaan. Organisaatiota, jolla ei ole mitään tekemistä KHL:n kanssa. Tai jos jotain kytköksiä haluaa etsiä, niin Väänänenhän siellä on, mutta niinhän teilläkin on Lehterä, Komarov, Lindbohm ja Pakarinen. Eli omasta mielestäni mitään kytköksiä ei tietenkään kummallakaan ole.
Omaan silmään nää ”ei-jokereita-ikinä-liigaan-oksettava-jengi” -avautumiset näyttäytyy samalta, mitä itse teininä harrastin HIFK:ta kohtaan, vaikka todellisuudessa HIFK oli aina se jengi, jota vastaan pelatut ottelut aiheuttivat kutinaa ja pelkoa tappiosta jo muutamia viikkoja ennen peliä. Ja nyt en malta odottaa, että joku päivä vielä pelataan samassa sarjassa.
Ja tuohon yhteen lainaukseen liittyen:
Eihän stadilainen jengi voi pelata paikallispelejä espoolaisia vastaan ;)
Mä oon aina asunu pk-seudulla, musta tuli IFK fani Tammisaaren synnytysosastolla 30.1.2006 noin klo 8.41Itse asunut Uudellamaalla vuodesta 87. IFK-fani musta tuli 75 Pohjois-Pohjanmaalla.
Tuli yhtäkkiä mieleeni, rupattelin kerran aikoinaan tämän naapureiden fanien tunnetuimmanEn muuten usko että Jokerit käyttää enään sitä Suomi-huutoa. Se olis kyllä jotenkin hassua. Jos näin niin sitä Venäjää voi myös jatkaa. Mutta Jokeri-fanit tämän ratkaisee.
Mä selvästi edustan nuorempaa kaartia. Musta kuoriutui intohimoinen fani 2022 HIFK-TPS 2. Puolivälieräottelussa.Mä oon aina asunu pk-seudulla, musta tuli IFK fani Tammisaaren synnytysosastolla 30.1.2006 noin klo 8.41
Työkaverilla kahvimuki jossa Tapparan logo.
A tuo näyttää ihan helvetin rumalle
B eihän kahvi voi maistua hyvälle jos sen nauttii tuosta
Ihan jo oman mielenterveyden säilyttämiseksi kannattaa pysytellä kaukana noista ryhmistä. Itse en aina ole siihen kyennyt. Puolitoista kautta fanikatsomossa pomppineiden "tosifanien" vittuilut ja pätemiset voi sentään jotenkin sivuuttaa huumorilla, mutta hämmästyttävintä on, että välillä aika iso osa viesteistä on kirjoitettu jollakin etäisesti suomea muistuttavalla kielellä, josta ei saa mitään tolkkua. Kyse ei siis ole pelkästään siitä, että kaikki välimerkit ovat väärin ja joka lauseessa on lukuisia virheitä, vaan siitä, että sisältö on jotain kummallista ja käsittämätöntä tajunnanvirtaa. Nordiksella käy fiksua porukkaa ja tänne kirjoittaa fiksua porukkaa, mutta Facebookissa meininki on kuin lobotomiaosastolla. Hämmästyttää ja kummastuttaa.Vituttaa ja säälittää nuo facebookin IFK Faniryhmät ja niiden ulosanti. Vähän väliä on narri, vähän väliä ei ole tosifani (mikä vittu se edes on?) ja yleensä pitäs muuttaa kuulemma keravalle.
Muutenhan ei ole sitä syksyn perusvitutusta ollenkaan.
Erittäin hyvin kirjotettu, siellä kun sattuu olee eri mieltä jostain asiasta niin samantien saa pakata kamppeet ja muuttaa norjaan.Ihan jo oman mielenterveyden säilyttämiseksi kannattaa pysytellä kaukana noista ryhmistä. Itse en aina ole siihen kyennyt. Puolitoista kautta fanikatsomossa pomppineiden "tosifanien" vittuilut ja pätemiset voi sentään jotenkin sivuuttaa huumorilla, mutta hämmästyttävintä on, että välillä aika iso osa viesteistä on kirjoitettu jollakin etäisesti suomea muistuttavalla kielellä, josta ei saa mitään tolkkua. Kyse ei siis ole pelkästään siitä, että kaikki välimerkit ovat väärin ja joka lauseessa on lukuisia virheitä, vaan siitä, että sisältö on jotain kummallista ja käsittämätöntä tajunnanvirtaa. Nordiksella käy fiksua porukkaa ja tänne kirjoittaa fiksua porukkaa, mutta Facebookissa meininki on kuin lobotomiaosastolla. Hämmästyttää ja kummastuttaa.
Mä oon alkanut ihmettelemään miksi edelleen edes seuraan muutamaa ryhmää tai sorrun joskus lukemaan firman julkaisuiden kommenttiketjua.Erittäin hyvin kirjotettu, siellä kun sattuu olee eri mieltä jostain asiasta niin samantien saa pakata kamppeet ja muuttaa norjaan.
Ihan jo oman mielenterveyden säilyttämiseksi kannattaa pysytellä kaukana noista ryhmistä. Itse en aina ole siihen kyennyt. Puolitoista kautta fanikatsomossa pomppineiden "tosifanien" vittuilut ja pätemiset voi sentään jotenkin sivuuttaa huumorilla, mutta hämmästyttävintä on, että välillä aika iso osa viesteistä on kirjoitettu jollakin etäisesti suomea muistuttavalla kielellä, josta ei saa mitään tolkkua. Kyse ei siis ole pelkästään siitä, että kaikki välimerkit ovat väärin ja joka lauseessa on lukuisia virheitä, vaan siitä, että sisältö on jotain kummallista ja käsittämätöntä tajunnanvirtaa. Nordiksella käy fiksua porukkaa ja tänne kirjoittaa fiksua porukkaa, mutta Facebookissa meininki on kuin lobotomiaosastolla. Hämmästyttää ja kummastuttaa.
Erittäin hyvin kirjotettu, siellä kun sattuu olee eri mieltä jostain asiasta niin samantien saa pakata kamppeet ja muuttaa norjaan.
Facebookiin pääsee kuka vaan, Jatkikselle päästäkseen pitää kuitenkin läpäistä pääsykoe.Hyvin pakattu sanoiksi samat ajatuksen kuin itsellä @Nahkasohva. Tosiaan en tiedä miksi niissä olen, ehkä jokin masokistinen syy ja/tai jopa huumoriarvo. Kielioppi noissa ryhmissä on tosiaan luokkaa elämän_koulu eikä kukaan osaa edes alkeellisesti käyttää välimerkkejä ym. Mihin vittuunnun jatkossa jos eroan noista ryhmistä?
Huonoa se on myös Suomen upeimman kaupungin upeimmassa uusimmassa hallissa kuuleman mukaan.Nordiksen surkea jää. Ei pitäisi Suomen pääkaupungissa Suomen suosituimman seuran joutua pelaamaan noin onnettomissa olosuhteissa. Hävettää Stadin puolesta!
Huonoa se on myös Suomen upeimman kaupungin upeimmassa uusimmassa hallissa kuuleman mukaan.
No kaiketi se edelleen vaikuttaa molemille, vai onko IFKlla jokin etuoikeus kärsiä jään kunnosta? Toisaaltahan se Melart -vai kuka olikaan- juuri totesi että jää oli parantunut, niin IFK kärsi liian hyvästä jäästä.Nordiksen surkea jää. Ei pitäisi Suomen pääkaupungissa Suomen suosituimman seuran joutua pelaamaan noin onnettomissa olosuhteissa. Hävettää Stadin puolesta!
No kaiketi se edelleen vaikuttaa molemille, vai onko IFKlla jokin etuoikeus kärsiä jään kunnosta? Toisaaltahan se Melart -vai kuka olikaan- juuri totesi että jää oli parantunut, niin IFK kärsi liian hyvästä jäästä.
Mutta toki joo olisi hienoa, että jäät olisi kunnossa liigapeleissä ihan joka hallissa.