Nyt just vituttaa!

  • 2 575 274
  • 12 174

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Jos tuo linkitetty virtuaalikävely oli tuon uudistuksen jälkeen niin paljon melua tyhjästä. Muutosta ei juurikaan huomaa. Kyllä se on edelleen vahvasti IFKn näköinen, ei huolta. Brewer street näytti omaan silmään koskemattomalle.
Taisi meikäläinen mennä vaan muutaman narrin provoon…. Ravintola-aluetta ilmeisesti vain siistitty. Täältä nousee käsi pystyyn virheen merkiksi.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos tuo linkitetty virtuaalikävely oli tuon uudistuksen jälkeen niin paljon melua tyhjästä. Muutosta ei juurikaan huomaa. Kyllä se on edelleen vahvasti IFKn näköinen, ei huolta. Brewer street näytti omaan silmään koskemattomalle.
Eihän nuo kuvat edes ole mielestäni uusia.

Esim. A-puolen aulasta löytyy "Kruisaa ensi suvi Vespalla" bannerolli joka on ollut tyyliin kauden 2018 juttuja, ja en usko että sellaset seisosi keskellä kesää Nordiksen aulassa.

Samoin B-puolen käytävillä mainostetaan Rockfestiä Ozzy Osbournen nimellä, ja Ozzy on viimeksi ollut nimenomaan 2018 Rockfesteillä esiintymässä.

Eli siis tuo virtuaalikierros on vuodelta 2018 joten sen perusteella nyt on paha sanoa mitä Nordikselle on tehty.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja bissen hintakin alkaa seiskalla... oi aikoja
Juuri bongasin saman että vaikka nuo aikasemmat huomioni voidaan vielä jotenkin selittää, mutta juomien hinnat kun tarkistaa niin on turha väitellä siitä enää onko nuo kuvat vuodelta 2018 vai 2023.

Eli siis, edelleen ollaan yhtä tietämättömiä siitä miltä Nordis näyttää, virtuaalikierros on vuodelta 2018, ei tältä kesältä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kuulin että tässä saatiin säästettyä ja vain joka toinen penkki vaihdetaan keltaiseen.
Joo tää on varmasti hyvä uudistus, jolla saadaan selkeästi lisäväriä peleihin. Sen verran kans kuulin että siellä kun on seinillä ollu jotain tosi vanhoja valokuvia ties mistä vanhuksista, niin ne on nyt otettu pois ja laitettu uudempia kuvia maajoukkueesta ym.
 
Viimeksi muokattu:

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Siellä ensi maantaina konsertti niin kyselkääs onko joku tutuista menossa ja pyytäkää tarkkailemaan miljöötä. Kaikkien parasta olisi jos tuo tuttu olisi esim viime kaudella käynyt muutamissa peleissä. :D
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Minusta näyttää siltä, kun katsoo helsinginjaahalli.fi virtuaalikävelyllä pääsisäänkäynnin eteishallia ja siitä vasemmalle (jossa street food deli ja kulmassa vivan los nachos), että seinät tosiaan ovat maalattu mustiksi. Kaikki E1-E9 rappusten seinät ovat mustat, ja siellä kulmassa myös kaikki tolpat mustia. Nuo rappuset näyttävät ihan tyylikkäiltä, mutta etenkin nämä kulman tolpat ihmetyttävät. Eikös niissä ollut jotain tauluja vanhoista legendoista (Carl Brewer ja/tai jäädytettyjen pelinumeroiden pelaajia)?
Hyvä viesti ja bongaus! Kävin itsekin tsiigaamassa ja ainakin päätyseinä on edelleen punainen ja logolla sekä legendojen seinät löytyvät onneksi edelleen!

Ihan tyylikkäät myös nuo mustaksi vedetyt osuudet ovat kokonaisuudessa.

Liitteenä pari screenshotia virtuaalikävelystä käytävillä.
 

Liitteet

  • 75E2B842-65FA-4616-8157-E92271EDD285.jpeg
    75E2B842-65FA-4616-8157-E92271EDD285.jpeg
    890,6 KB · kertaa luettu: 173
  • EB28EEFF-E3CB-4622-8F30-31F7163B302A.jpeg
    EB28EEFF-E3CB-4622-8F30-31F7163B302A.jpeg
    948 KB · kertaa luettu: 172

F#21

Jäsen
Hyvä viesti ja bongaus! Kävin itsekin tsiigaamassa ja ainakin päätyseinä on edelleen punainen ja logolla sekä legendojen seinät löytyvät onneksi edelleen!

Ihan tyylikkäät myös nuo mustaksi vedetyt osuudet ovat kokonaisuudessa.

Liitteenä pari screenshotia virtuaalikävelystä käytävillä.
Nuo ovat siis ilmeisesti 2018 kuvattu, eli ei kerro tämän päivän kuvaa.
 

F#21

Jäsen
No eipä siinä kauan mennyt, kun tämä lapsellinen vastakkainasettelu HIFK:n ja Jokereiden välillä Jatkoajassa jatkuu. Tai no, joukkueiden fanien kanssa se vaan tapahtuu. Liian moni ketju vaan nyt hukkuu tähän paskaan ja se vituttaa itseäni. Ei vaan riitä huumori kummankaan puolen köyhiin huuteluihin.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä kärttyinen setä, hei taas!

Mua vähän ärsyttää tuo, että kaikille uusille pelaajille pitää heti vääntää joku juntihko lempinimi. Itse olen mieltänyt sen aina böndejengien puuhaksi. Tietysti esimerkiksi Härkä, Lädä, Pappi, Jäky ja Rasse ym. ovat olleet käytössä alusta asti, mutta mulle ei aukea mitä vikaa on esimerkiksi Jorissa tai Jorstissa?

Ihan mitätön asia - tiedän, mutta en ole hirveästi tänne viime aikoina kirjoitellut, niin pitäähän se palstavelvoite jotenkin täyttää?
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nouseeko Tikkasen Narripaita myös Nordiksen kattoon tämän "uudistuksen" saattelemana?
Mikäli Jokerit eivät tee paluuta Jaffalaan, niin olettaisin syksyllä 2024 Jokereiden yhdeksän mestaruusviiriä ja jäädytetyt "paidat" tuotavan Nordikselle. Huomioiden miten hallia jakavat Tappara ja Ilves (ja Pohjois-Amerikan puolella lukuisat NHL- ja NBA-seurat) onnistuvat tässä, niin varmasti sopu sijaa antaa myös Nordiksella.
 

Forever#88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Täällä kärttyinen setä, hei taas!

Mua vähän ärsyttää tuo, että kaikille uusille pelaajille pitää heti vääntää joku juntihko lempinimi. Itse olen mieltänyt sen aina böndejengien puuhaksi. Tietysti esimerkiksi Härkä, Lädä, Pappi, Jäky ja Rasse ym. ovat olleet käytössä alusta asti, mutta mulle ei aukea mitä vikaa on esimerkiksi Jorissa tai Jorstissa?

Ihan mitätön asia - tiedän, mutta en ole hirveästi tänne viime aikoina kirjoitellut, niin pitäähän se palstavelvoite jotenkin täyttää?
Kiva kun kirjoittelet! Mulle kanssa kelpaisi pelaajien omat aidot nimet oikein hyvin myös palstakäyttöön.

Samalla rahalla toinenkin pieni ärsytyksen aihe + ehdotus: Miksi Jokereista tarvii kirjoitella yhtään mitään IFK:n palstalla? Kaikki tekstit houkuttelee niiden kannattajia tänne provoilemaan. Ja ikävä kyllä melkein aina joku provosoituu vastaamaan… vaikka ainoa oikea vastaus on radiohiljaisuus.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Mikäli Jokerit eivät tee paluuta Jaffalaan, niin olettaisin syksyllä 2024 Jokereiden yhdeksän mestaruusviiriä ja jäädytetyt "paidat" tuotavan Nordikselle. Huomioiden miten hallia jakavat Tappara ja Ilves (ja Pohjois-Amerikan puolella lukuisat NHL- ja NBA-seurat) onnistuvat tässä, niin varmasti sopu sijaa antaa myös Nordiksella.
Näkemättä paskaa. Kuuluukohan eteläpäädyn brvuureihin viellä gorilloiden esittäminen vastustajille? Varmasti kannattajilla ollut ikävä jääkiekkoa, mutta pientä hymyä silti aiheuttaa vitutuksen seassa, kuinka nuurdis oli aiemmin pelkkä betoninen lahokasa, no nythän se kelpaa ja keravalla kuulemma siivotaan roskat pelien jälkeen. Heh.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näkemättä paskaa. Kuuluukohan eteläpäädyn brvuureihin viellä gorilloiden esittäminen vastustajille? Varmasti kannattajilla ollut ikävä jääkiekkoa, mutta pientä hymyä silti aiheuttaa vitutuksen seassa, kuinka nuurdis oli aiemmin pelkkä betoninen lahokasa, no nythän se kelpaa ja keravalla kuulemma siivotaan roskat pelien jälkeen. Heh.
Niin no. Itselle Jaffalassa kasvaneena vierasottelu Helsingin jäähallissa oli ennen kaikkea eksoottinen kokemus. "Rock-menoa", ruotsinkieliset kuulutukset ja itse ihailin, miten yleisö osallistui kannustamiseen Hartwall Areenan pitkiä sivuja ahkerammin. Vanhahan halli on, mutta edelleen ihan käyttökelpoinen.

Vaikka HIFK:lla pitkäaikaisena päävuokralaisena sanansa on moneen sanottavana, odotan Jääkenttäsäätiön ottavan myös Jokereiden näkökulman huomioon kaudesta 2024-2025 eteenpäin, kun yleisöpotentiaalikin on oletettavasti samaa kokoluokkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös