Nyt just vituttaa!

  • 2 581 314
  • 12 198

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Kyllä muuten voi vituttaa kattos tollasta paskaa (vaikka onkin priiisiiisoni…)!!! Kolme kehitysideaa PeltosVillelle:

1. Ikonen hiuksista perseeseen Lehterän YV:stä ja Rask/Teissala tilalle. Vittu että ärsyttää katsoa kun yks paukuttaa namupaikasta logoon tai plekseihin. Saakeli meikäläinenkin osuu pimeässä muijan oikeaan reikään (sillon kun kerran sataan vuoteen pääsee hommiin), niin luulisi osuvan ammattipelaajalla edes 1/4 vedosta maalia kohti.

2. Kiviharju ja Salin 2-YV:seen. Ja HETI!!! Niillä sentään on vähän ideaa siinä hommassa ja saattavat vaikka vahingossa pieraista maalin. Muutenkin näille kahdelle + Teissalalle lisää peliaikaa. Vituttaa katella kun Muuli tai Melart/Motin urpoilee tuolla kentällä ja leikkii jotain kretskiä…

3. Ville, nyt oikeesti lopettakaa se kulmissa pyöriminen ja hyöriminen. 2 ukkoa kohti maalia ja vetoja. Kyllä väkisinkin yksi kiekko menee maaliin, vaikka sitten neljän perseen ja veskan kullin kautta. Yksinkertainen on kaunista.

Hyvää yötä ja tällä kaudella perkele on aika voittaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jokerit voitti ensimmäistä kertaa​


Piti tämäkin sitten kokea elämässään.

edit : vituttaa sekin että yleensä historiassa voitetaan ensimmäisen kerran. Nyt tämä jengi voitti partitiivissa jotain mitä en ymmärrä.


Lukematta paskaa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä muuten voi vituttaa kattos tollasta paskaa (vaikka onkin priiisiiisoni…)!!! Kolme kehitysideaa PeltosVillelle:

1. Ikonen hiuksista perseeseen Lehterän YV:stä ja Rask/Teissala tilalle. Vittu että ärsyttää katsoa kun yks paukuttaa namupaikasta logoon tai plekseihin.
Rask on ihana ja niin kuin muutkin ovat täällä sanoneet, niin mieluisin pelaaja ketä nyt kesällä on IFK:hon tullut. Kaikella kunnioituksella Raskia kohtaan sanon kuitenkin, että hän ei ole ykkösylivoiman miehiä. Teissala voisi olla, mutta kun tuossa Lehterän johtamassa ylivoimassa pitäisi osata laukoa suoraan syötöstä laadukkaasti, niin en tiedä onko pelinrakentaja Teissala tällainen pelaaja. Mielestäni ei ole. Ainoat vaihtoehdot ovat siis Ikonen ja Pakarinen. Pakarisella on hyvä laukaus, mutta ei härkää puhtaana maalintekijänä ole koskaan tunnettu. Panttaa turhan paljon laukaustaan. Ehkä siksi, että sen pitää osua niin täydellisesti hänelle, että kuti lähtee.

Ymmärrän Ikosen kokeilun ja ei häntä nyt vielä voi dumata kun ihan jokaisella on sihti vielä täysin hukassa. Maltetaan nyt vielä hetki ennen lopullista tuomiota.

Se ikävä fakta pitää myöntää, että Lehterän ylivoimakaverit olivat viime kaudella huomattavan paljon laadukkaampia kuin tällä kaudella. IFK:lta ei missään määrin löydy Kemiläistä, Savinaista, Merelää tai Ojamäkeä. Kaikki aivan A-korin kamaa ja sopivat täydellisesti Lehterän ylivoimalle.
 

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
VMP.
Minkälainen joukkue IFK:lla pitää olla että peli olisi ihan normaalia eikä aina niin helvetin tuskaista. Kevät 22 oli ihan hirveä, syksy 22 yhtä hirveä enkä pysty enää katsomaan kolmatta kertaa samaa paskaa. Ei pää kestä tämän joukkueen kannattamista enää.

Änäri all-starsille HIFK nutut ja Ville peräsimeen, takuulla tulisi turpaan Tampereella. Runkkarissa ehkä sija 4, max.

Ja kyllä, en elättele yhtään toiveita, että pinnaakaan tulee kaudella 23-24 Nokia-areenalta. Se on 18 ottelun tappioputki keväällä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Oli tuossa pelissä oikeasti jotain järkeäkin ja paikkoja saatiin.

Mutta se, mikä vituttaa on se, että taas tuo saatanan tuskainen tehottomuus on riipaisevalla tavalla läsnä. Pelottavia kaukuja viime syksystä.

Nyt sitten Itävallassa jengille pannut täyteen viinaa ja bileet pystyyn. Nyt olis hyvä ottaa se Spengler tähän väliin, eikä enää sitten joulukuussa.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Oli tuossa pelissä oikeasti jotain järkeäkin ja paikkoja saatiin.

Mutta se, mikä vituttaa on se, että taas tuo saatanan tuskainen tehottomuus on riipaisevalla tavalla läsnä. Pelottavia kaukuja viime syksystä.

Nyt sitten Itävallassa jengille pannut täyteen viinaa ja bileet pystyyn. Nyt olis hyvä ottaa se Spengler tähän väliin, eikä enää sitten joulukuussa.
Spenglerissäkin otettiin takkiin, mutta paikallinen keskiketterä ja viina virtas, että varmasti yhteishenki parani. Mikä parasta, nyt samanlaiseen tilaisuus Keski-Euroopan loppukesästä! Mut eiku siis oikeesti, kyl ny vittu pitäs vetää muualleki ku logoon tai pleksiin (puhun teistä, Nättinen ja Ikonen) heillä kuitenkin ollut ainekset 2-3 maaliin per mies. Ikonen varsinkin vedellyt Lehterän ihan vitun wetdream passeista plekseihi, että kohta alkaa eri hallien hoitajiaki vituttaa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei sinäänsä vituta, mutta harmittaa ettei pysty kausaria ostamaan tälle kaudelle, kun vesikielellä odottaa jo kauden alkua. Irtolipuilla vaan pakko pelata ja niissäkin jo hirveä sumpliminen mihin peliin mahdollista mennä ja mihin ei. Toista se oli ennen kun puuttui vaimo, muksu, koira jne. Perkele.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei sinäänsä vituta, mutta harmittaa ettei pysty kausaria ostamaan tälle kaudelle, kun vesikielellä odottaa jo kauden alkua. Irtolipuilla vaan pakko pelata ja niissäkin jo hirveä sumpliminen mihin peliin mahdollista mennä ja mihin ei. Toista se oli ennen kun puuttui vaimo, muksu, koira jne. Perkele.
Ostat kaksi kausaria ja otat muksun mukaan. Vaimokin kiittää, kun saa omaa aikaa. Näin olen itse suunnitellut teoriassa ratkaisevani saman yhtälön kuin sinulla. Toki, käytäntö voi olla jotain muuta.
 

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Ostat kaksi kausaria ja otat muksun mukaan. Vaimokin kiittää, kun saa omaa aikaa. Näin olen itse suunnitellut teoriassa ratkaisevani saman yhtälön kuin sinulla. Toki, käytäntö voi olla jotain muuta.
Eikös muksu mee sylissä samalla kausarilla aina johonkin 5-6 -vuotiaaksi asti? Näin muistaakseni itse vedin A5ssa Faijan kanssa aina 2,5-vuotiaasta asti. Samaa aion soveltaa oman poitsun kanssa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Eikös muksu mee sylissä samalla kausarilla aina johonkin 5-6 -vuotiaaksi asti? Näin muistaakseni itse vedin A5ssa Faijan kanssa aina 2,5-vuotiaasta asti. Samaa aion soveltaa oman poitsun kanssa.
Näinhän se tietysti on! Tuli ajatuskatkos. Joten vieläkin helpompaa @Dev ille (hymiö). Olemme sitten olleet samoilla jalansijoilla kanssasi, sillä samassa A5 katsomossa olen myös minä aloittanut ”urani” vajaa 2-vuotiaasta ja edelleen siellä istutaan. Poika myös aloitti viime kaudella vähän yli 2 vuotiaana elinkautisensa siellä ja nyt juuri 3 vuotta täyttäneenä ajatuksissa olisi ottaa vielä enemmän messiin tulevalla kaudella.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Näinhän se tietysti on! Tuli ajatuskatkos. Joten vieläkin helpompaa @Dev ille (hymiö). Olemme sitten olleet samoilla jalansijoilla kanssasi, sillä samassa A5 katsomossa olen myös minä aloittanut ”urani” vajaa 2-vuotiaasta ja edelleen siellä istutaan. Poika myös aloitti viime kaudella vähän yli 2 vuotiaana elinkautisensa siellä ja nyt juuri 3 vuotta täyttäneenä ajatuksissa olisi ottaa vielä enemmän messiin tulevalla kaudella.
Ajattelin ostaa 19-vuotiaalle pojalleni valmistujaislahjaksi kausarin. Istun itse sen sylissä ekan pelin. Koska häntä ei lätkä kiinnosta(saatana!), niin saan istua loput pelit penkillä. Helppoa. Kotona voin sanoa lätkää vihaavalle vaimolle, ettei kallista korttia voi jättää tyhjän pantiksi. TV:stäkin saa katsoa pelipäivinä jotain muuta kuin IFK:n taaperrusta.

Luulen keksineeni täydellisen kuningasidean.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Ai niin. Mikä vituttaa? Ei vielä mikään, mutta jos Keski-Euroopan kierroksella tehdään 1-2 maalia yhteensä, alkaa lahkeesta valua pikkuhiljaa jännäkakka. Päin mäntyä menneet harkkapelit eivät yleensä ole luvanneet kovin hyvää runkosarjan aloitusta. Tällä kaudella ei todellakaan tarvitsisi antaa tasoitusta heti sarjan alkuun.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Ajattelin ostaa 19-vuotiaalle pojalleni valmistujaislahjaksi kausarin. Istun itse sen sylissä ekan pelin. Koska häntä ei lätkä kiinnosta(saatana!), niin saan istua loput pelit penkillä. Helppoa. Kotona voin sanoa lätkää vihaavalle vaimolle, ettei kallista korttia voi jättää tyhjän pantiksi. TV:stäkin saa katsoa pelipäivinä jotain muuta kuin IFK:n taaperrusta.

Luulen keksineeni täydellisen kuningasidean.
Nyt on kundi ytimessä, huikee suunnitelma :)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Näinhän se tietysti on! Tuli ajatuskatkos. Joten vieläkin helpompaa @Dev ille (hymiö). Olemme sitten olleet samoilla jalansijoilla kanssasi, sillä samassa A5 katsomossa olen myös minä aloittanut ”urani” vajaa 2-vuotiaasta ja edelleen siellä istutaan. Poika myös aloitti viime kaudella vähän yli 2 vuotiaana elinkautisensa siellä ja nyt juuri 3 vuotta täyttäneenä ajatuksissa olisi ottaa vielä enemmän messiin tulevalla kaudella.
Näköjään aika ”samaa matkaa” mennään ja samat ajatukset! Meillä poika täytti 8.8. 3 vuotta ja tällä kaudella ajatuksena käydä tsiigaamassa useampi matsi yhdessä. Ekan kerran toin poitsun A5seen TPS-pleijarisarjaan, kun hän oli 1v8kk (toki silloin hän oli messissä vain ekan erän). :)
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei sinäänsä vituta, mutta harmittaa ettei pysty kausaria ostamaan tälle kaudelle, kun vesikielellä odottaa jo kauden alkua. Irtolipuilla vaan pakko pelata ja niissäkin jo hirveä sumpliminen mihin peliin mahdollista mennä ja mihin ei. Toista se oli ennen kun puuttui vaimo, muksu, koira jne. Perkele.

Helppo vastaus: lopetat kaikki muut harrastukset tai sitten järjestelet niiden aikataulut HIFK:n mukaan. Siellä on paljon muitakin perheellisiä hallissa kausikorteilla ja jotkut avioliitot ovat jopa HIFK:n kestäneet. Teet kuten me muut: pistät HIFK:n kotipelit kalenteriin ja sitten suunnittelet koko muun elämän niiden ympärille. Vaimo saa omaa aikaa milloin tahansa muuten, paitsi kotipelipäivinä. Yhden pelipäivän voi paperilla joutua nokittamaan kahdella vaimon vapaaillalla, mutta harvemmin kuitenkaan käytännössä. Tämä on vaihe 1.

Vaiheessa 2, elämä soljuu jo mukavasti HIFK:n pelien ympärillä ja vaimokin on tyytyväinen, että saa olla rauhassa. Tässä vaiheessa nostat esille myös vieraspelipäivät. Niiden kanssa on joustoa enemmän, mutta vuosi vuodelta kuitenkin vähemmän. Tähän harrastukseen kasvaa kiinni myös perhe.

Vuosien varrella kaverit ja sukulaiset oppivat siihen, että koska kausari, pelit menee kaiken edelle. Kyllä ihmiset ymmärtää, että kun on ihan jokaisesta pelistä maksanut, jokaisen pelin haluaa myös nähdä. Sairastelut ja oikeasti tärkeät jutut toki erikseen.

Vaiheessa 3 olet elinkautisvanki. HIFK:n ulkopuoliset kaverit eivät enää kysele sinua maaliskuun puolivälistä eteenpäin aina mestaruuden ratkeamiseen asti yhtään mihinkään. Saattavat jopa itse tarkastaa, mikä HIFK:n tilanne on, että jokohan sulla jo helpottaisi kohta. Kaverit ovat jo oppineet siihen, että sinä otat sitten yhteyttä, kun HIFK:n kausi on päättynyt, koska sinä kyllä otat aina yhteyttä. Mutta pelataan nyt kausi ensin alta pois. Tämä on kaikille ihan ok, koska ystävät tukevat toisiaan pyyteettä. Sosiaaliset tarpeesi saat täytettyä Nordiksella muiden jännittelijöiden kanssa. Vertaistukea riittää eikä kenellekään tarvitse selittää, miksi olet kalpea ja puhaltelet epötoivoisesti. Kaikki tietävät, että se johtuu voiton tärkeydestä ja kaltaisiasi on halli täynnä.

Vaiheessa 4, myös perheenjäsenilläsi on kausikortit. Hekin käyvät tämän prosessin alusta loppuun.

Ja ei kun kausarikaupoille! Osta, osta, osta!
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Näköjään aika ”samaa matkaa” mennään ja samat ajatukset! Meillä poika täytti 8.8. 3 vuotta ja tällä kaudella ajatuksena käydä tsiigaamassa useampi matsi yhdessä. Ekan kerran toin poitsun A5seen TPS-pleijarisarjaan, kun hän oli 1v8kk (toki silloin hän oli messissä vain ekan erän). :)
Mä oon totuttanut vanhemman pojan heti ykkösellä siihen että matsit tsiigataan loppuun asti. Ekan kerran oli mukana samana päivänä kun täytti 8kk. Oli eka matsi ja kahdestaan oltiin liikenteessä. Sen jälkeen niitä on varmaan yli 200 kertynyt. Nyt se on 12 ja kausari taitaa olla sillä nyt viidettä kautta. Tai kuudetta. Jonain päivänä se vielä syyttää mua tästä…

Oireilla se alkoi hyvin nuorena. Olisko täyttänyt viisi kun kysyin miten haluaa syntymäpäiväänsä juhlistaa. No finaaleja se halusi katsomaan, nuijivat sentään Tapparan pystyyn sillä kertaa siinä pelissä. Hiljaista ollut niiden finaalien suhteen sen jälkeen kyllä.
 
Viimeksi muokattu:

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Vaiheessa 2, elämä soljuu jo mukavasti HIFK:n pelien ympärillä ja vaimokin on tyytyväinen, että saa olla rauhassa. Tässä vaiheessa nostat esille myös vieraspelipäivät. Niiden kanssa on joustoa enemmän, mutta vuosi vuodelta kuitenkin vähemmän. Tähän harrastukseen kasvaa kiinni myös perhe.
Meillä oli ensin näin, mutta sitten vaimokin innostui toden teolla. Hän ei aluksi seurannut liigakiekkoa
juuri ollenkaan, mutta nyt tuntuu siltä että hän on välillä jopa tulisieluisempi kun minä. Minä ostin
juuri elämäni ekan gw-paidan, hän teki senkin ennen minua jo viime kauden puolella :)

Kun tavattiin hän ei ollut yhtään innostunut liigakiekosta, jutteli kavereileenkin miehen "IFK-laisuudesta"
mutta tilanne muuttui aika nopeasti. Yksi avaintekijä oli että hän halusi ikään kun uteliaisuuttaan tulla
mukaan Nordikselle, sen jälkeen alettiin katsomaan kaikki matsit Cmoresta , käytiin yhä useammin
molemmat paikan päällä Nordiksella, ja siitä se innostus sitten syntyi. Nyt on myös ekat yhteiset
kausaritkin jo lompakossa ja puhelimessa.

Meillä on sellainen rajoittava tekijä että asutaan 100 kilsan päässä Nordiksesta, joten ihan jokaiseen
peliin ei pystytä tulemaan, mutta aika moneen kuitenkin. Joskus ollaan jopa puhuttu että pitäiskö
meidän muuttaa lähemmäksi fanittamisen helpottamiseksi ? :)
 
Viimeksi muokattu:

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä on sellainen rajoittava tekijä että asutaan 100 kilsan päässä Nordiksesta, joten ihan jokaiseen
peliin ei pystytä tulemaan, mutta aika moneen kuitenkin. Joskus ollaan jopa puhuttu että pitäiskö
meidän muuttaa lähemmäksi fanittamisen helpottamiseksi ? :)
Itse asiassa tuon sinällään ei pitäisi olla ongelma. Tuohan merkitsee omalla autolla (oletus) siirtymänä noin tuntia. Itselläni menee sama tunti arkisin siirtyessäni duunista nordikselle Katajanokalta. Sama tunti viikonloppupeleissä menee siirtymään puksusta Nordikselle....
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
tse asiassa tuon sinällään ei pitäisi olla ongelma. Tuohan merkitsee omalla autolla (oletus) siirtymänä noin tuntia. Itselläni menee sama tunti arkisin siirtyessäni duunista nordikselle Katajanokalta. Sama tunti viikonloppupeleissä menee siirtymään puksusta Nordikselle....
Me tullaan yleensä auto-juna yhdistelmällä koska se sujuu paremmin kun ajaminen Nordikselle asti.
Meillä menee suunnilleen 1.5 h / siivu sillä tavalla, ainoa ongelma on se , että arkipeleissä voi joskus tulla kiire
stogeen, ja myöhästyminen tietää 1,5 tunnin odotusta, kerran jouduttiin jättämään jatkoaika näkemättä.

Eli ei se mikään ongelma ole, mutta välillä ei vaan kerkiä töiden takia, ja meillä on myös kolme
nelijalkaista joista pitää huolehtia.

Lauantai-matsien jälkeen ollaan välillä otettu hotelli Pasilasta , niin on saatu koiratkin pidettyä siellä
matsin ajan, ja välillä ollaan saatu kämppä Stadista lainaksikin.
 
Viimeksi muokattu:

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
Vituttaa ihan satasella, jos tämä narrien väite ”Nordiksen uudelleen maalauksesta” pitää paikkansa. Ei mitään sitä vastaan että tulevat pelaamaan, mutta perkele ei tarttisi väreihin koskea!
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vituttaa ihan satasella, jos tämä narrien väite ”Nordiksen uudelleen maalauksesta” pitää paikkansa. Ei mitään sitä vastaan että tulevat pelaamaan, mutta perkele ei tarttisi väreihin koskea!
Eikös siitä ole ollut juttua että konserttijärjestäjät olisivat halunneet hallin neutraalimmaksi. Tuskin siellä kuitenkaan penkkien väri vaihtuu. Se olisi kovin kallis projekti. Ilmeisesti seiniä olisi maalattu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös