Melart - SalinOhhoh, ei vittu. Eihän tää olis IFK jos kaikki menisi hyvin. Pakisto onkin kertaheitolla paska.
Varmasti Lepistön tilanne ollut Tobben tiedossa jonkun aikaa. Ehkä tämä on jopa estänyt Leksan hankkimisen, koska budjettia pitää käyttää toiseenkin pakkiin. Mutta ei tämä vielä mikään katastrofi ole.Vittu mitä paskaa. Tobbarille patsas jos onnistuu elokuussa täyttämään Lepistön jättämän aukon. Onneksi siellä nyt on laatua kuitenkin jonkunverran pohjilla ettei ihan tyhjän päälle jäädä vahvistusta odotellessa, mutta se varma suorittaja puuttuu.
Tosiaan, nythän tätä ei päästy katsomaan, että vieläkö 39 vuotiaana olisi potku riittänyt läpi pitkän kauden. Kyllä - olen pitänyt Lepistöä riskihankintana, ja vaikka ei ole ennenkuulumatonta, että jossain vaiheessa kun ikää on riittävästi, terveys ei yksinkertaisesti enää salli pelaamista huipputasolla vaikka intoa olisi, niin tällaiset sydänperäiset löydökset ovat tietenkin täysin odottamaton asia, johan on syytä suhtautua äärimmäisen vakavasti.Jos jotain positiivista, niin veli @-Kantor- rummuttama huoli siitä, miten Leppä jaksaa painaa pitkän kauden, voidaan nyt poistaa riskianalyyseistä eskaloitumisen johdosta.
No joo paska on aika vahva sana, mutta heikkeni paljon. Itseä harmittaa aivan suunnattomasti tämä, varsinkin nyt kun puolustajamarkkinat ovat kuivuneet todella pahasti. Siellä ei ole juurikaan enää laatua tarjolla.Melart - Salin
Sund - Motin/Martin
Kotkansalo - Martin/Motin
Kiviharju
Luhanka, Lehmus
En mä sanoisi, että tuo on kertaheitolla paska.
Salinin breikkausta on ihan ok odottaa, olisi varmaan breikannut ilman useita loukkaantumisia jo aiemmin. Motin hyvä puolustava pakki ja Melart monipuolinen pakki joka voi pelata isot minuutit.
Toki on kysymysmerkkejä mutta ei tuo paperilla nyt ihan paska ole ja olen vakuuttunut siitä, että esim. Luhanka tulee yllättämään monet siitä, millä tasolla pystyy pelaamaan. Ensi kaudella voi Luhanka olla jo vakikokoonpanon pakki.
Ja eiköhän tuohon saada koko kaudeksi Lepistön korvaaja lähiaikoina tai sitten väliaikainen paikko.
Jokerien uutta pelipaitavideoo kuvattu Nordiksella. Lyhyesti sanottuna vituttaa, koska se tuntuu aivan helvetin väärältä että Narrit pääsee ees Nordiksen siivouskoppia käyttämään ”kotipeleissään”. Saatikaan, että tossa irvikuva paidassa poseerataan siellä.
Jokerien uutta pelipaitavideoo kuvattu Nordiksella. Lyhyesti sanottuna vituttaa, koska se tuntuu aivan helvetin väärältä että Narrit pääsee ees Nordiksen siivouskoppia käyttämään ”kotipeleissään”. Saatikaan, että tossa irvikuva paidassa poseerataan siellä.
Ei oo pois ei, mutta vituttaa se silti!Ei kai se keneltäkään ole pois?
Ei kai tuossa nyt sinänsä pitäisi mitään ihmeellistä olla.
No vituttaa saa toki. Vitutus on jokamiehen (ja miesoletettujen) oikeus ehdottomasti. Itse en vain näe siihen oikein syytä.Ei oo pois ei, mutta vituttaa se silti!
Mun mielestä tässä ei nimenomaan tarvitse käännellä tai väännellä mitään. Pelipaitavideo ja muutama kotimatsi Nordiksella on tuskin yhtään keneltäkään pois.Kyllähän asiat voi käännellä ja väännellä.
Mä olisin ainakin ollut tuohon ihan tyytyväinen, jos tällaista olisit tuolloin minulle kertonut. Olisi voittanut silloisen kurjuuden 100-0.Mieti, kun olisi kertonut muutama vuosi sitten, että ilmalan halli makaa tyhjillään ja te valmistaudutte mestis-kauteen Nordiksella hassutellen. Irvokasta
Noh mutta jos siellä päässä naureskeltiin meidän massiiviselle (kuten itsekin), niin kyllä tuo paitavideokin mestis-seuralle sopiva kyläseuramainen räpellys oli.
Meehän sinne omalle hiekkalaatikollesi leikkimään.No vituttaa saa toki. Vitutus on jokamiehen (ja miesoletettujen) oikeus ehdottomasti. Itse en vain näe siihen oikein syytä.
Mun mielestä tässä ei nimenomaan tarvitse käännellä tai väännellä mitään. Pelipaitavideo ja muutama kotimatsi Nordiksella on tuskin yhtään keneltäkään pois.
Mä olisin ainakin ollut tuohon ihan tyytyväinen, jos tällaista olisit tuolloin minulle kertonut. Olisi voittanut silloisen kurjuuden 100-0.
No nyt menee jo aika lapselliseksi. Siksi toiseksi, en mä tiedä onko mulla edes mitään omaa hiekkalaatikkoa. Enkä oikein koe, että täällä olisi kenelläkään sellaista.Meehän sinne omalle hiekkalaatikollesi leikkimään.
Olinkin tulossa kysymään, että rupesitko taas jokerit-kannattajaksi nyt, kun ollaan taas suomalaisia?Enkä oikein koe, että täällä olisi kenelläkään sellaista.
Olinkin tulossa kysymään, että rupesitko taas jokerit-kannattajaksi nyt, kun ollaan taas suomalaisia?
No pari vuotta Mestistä ja tilanne voi olla jo ihan toinen. Paluu kotiin äiti-Venäjälle ja ”KHL Is Here Again!” Eikös sieltä eilen tullut viestiä molemminpuolisesta halukkuudesta moiseen?Mä olisin ainakin ollut tuohon ihan tyytyväinen, jos tällaista olisit tuolloin minulle kertonut. Olisi voittanut silloisen kurjuuden 100-0.
No pari vuotta Mestistä ja tilanne voi olla jo ihan toinen. Paluu kotiin äiti-Venäjälle ja ”KHL Is Here Again!” Eikös sieltä eilen tullut viestiä molemminpuolisesta halukkuudesta moiseen?
Mikä tämä juttu siis molemminpuoleisesta halukkuudesta on?