Nyt just vituttaa!

  • 2 574 424
  • 12 172

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En näe tätä niin isona katastrofina kuin näköjään moni muu. Mielestäni Lepistön palkkaaminen oli alun perinkin riskivalinta. Joskus ne kilometrit tulevat täyteen ja nyt kävi näin. Parempi nyt kuin kesken kauden. Vielä ehtii tekemään uusia hankintoja, eikä se runko edelleenkään huono ole.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ohhoh, ei vittu. Eihän tää olis IFK jos kaikki menisi hyvin. Pakisto onkin kertaheitolla paska.
Melart - Salin
Sund - Motin/Martin
Kotkansalo - Martin/Motin
Kiviharju

Luhanka, Lehmus

En mä sanoisi, että tuo on kertaheitolla paska.

Salinin breikkausta on ihan ok odottaa, olisi varmaan breikannut ilman useita loukkaantumisia jo aiemmin. Motin hyvä puolustava pakki ja Melart monipuolinen pakki joka voi pelata isot minuutit.

Toki on kysymysmerkkejä mutta ei tuo paperilla nyt ihan paska ole ja olen vakuuttunut siitä, että esim. Luhanka tulee yllättämään monet siitä, millä tasolla pystyy pelaamaan. Ensi kaudella voi Luhanka olla jo vakikokoonpanon pakki.

Ja eiköhän tuohon saada koko kaudeksi Lepistön korvaaja lähiaikoina tai sitten väliaikainen paikko.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vittu mitä paskaa. Tobbarille patsas jos onnistuu elokuussa täyttämään Lepistön jättämän aukon. Onneksi siellä nyt on laatua kuitenkin jonkunverran pohjilla ettei ihan tyhjän päälle jäädä vahvistusta odotellessa, mutta se varma suorittaja puuttuu.
 

Bourne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mitä paskaa. Tobbarille patsas jos onnistuu elokuussa täyttämään Lepistön jättämän aukon. Onneksi siellä nyt on laatua kuitenkin jonkunverran pohjilla ettei ihan tyhjän päälle jäädä vahvistusta odotellessa, mutta se varma suorittaja puuttuu.
Varmasti Lepistön tilanne ollut Tobben tiedossa jonkun aikaa. Ehkä tämä on jopa estänyt Leksan hankkimisen, koska budjettia pitää käyttää toiseenkin pakkiin. Mutta ei tämä vielä mikään katastrofi ole.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Koska olen edelleen @BOL kanssa tukevasti posisiivessä niin "In Salmelainen we trust". Palaan asiaan tähän ketjuun, jos Lepistöä ei korvata kiekollisella puolustajalla ja olemme taas tilanteessa, että pakiston kiekollisuus on täysin kahden A-juniorin kehittymisen varassa. Tämä ei ole oikein Salinia ja Kiviharjua kohtaan, eikä näin rakennetta mestaruudesta pelaavaa joukkuetta. Mutta ei nyt hutkita vielä. Viime kaudella löydettiin Berglund, joten upgrade vaan hänelle.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Kyllähän lävähti taas märkä rätti naamalle. Noh, onhan tässä onneks vielä muutama tovi aikaa naarata stuntti sisään.

Jos jotain positiivista, niin veli @-Kantor- rummuttama huoli siitä, miten Leppä jaksaa painaa pitkän kauden, voidaan nyt poistaa riskianalyyseistä eskaloitumisen johdosta.

Eteenpäin ja Samille tsemppiä jatkoon!
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos jotain positiivista, niin veli @-Kantor- rummuttama huoli siitä, miten Leppä jaksaa painaa pitkän kauden, voidaan nyt poistaa riskianalyyseistä eskaloitumisen johdosta.
Tosiaan, nythän tätä ei päästy katsomaan, että vieläkö 39 vuotiaana olisi potku riittänyt läpi pitkän kauden. Kyllä - olen pitänyt Lepistöä riskihankintana, ja vaikka ei ole ennenkuulumatonta, että jossain vaiheessa kun ikää on riittävästi, terveys ei yksinkertaisesti enää salli pelaamista huipputasolla vaikka intoa olisi, niin tällaiset sydänperäiset löydökset ovat tietenkin täysin odottamaton asia, johan on syytä suhtautua äärimmäisen vakavasti.

Kaikkea hyvää Lepistölle ja vaikka se suurin kruunu, eli IFK:n edustaminen, jäikin uraltaan puuttumaan, niin ihan kelvollisten meriittien kera hän silti pääsee eläkepäiviään viettämään.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Sund-Martin
Melart-Salin
Kotkansalo-Motin
Kiviharju, Luhanka

Ei toi nytkään mikään katastrofi puolustus vieläkään ole, mutta Lepistölle on löydettävä korvaaja, kun tavoite on mestaruus. Lepistön poisjäänti kyllä vituttaa. Olisi ollut niin tärkeä pelaaja kaukalossa jokaisessa tilanteessa kuin myös kaukalon ulkopuolella kokeneena ja johtavana pelaajana. Olisiko voinut edes toivoa parempaa roolimalli pelaajaa nuorille pelaajille kuin Lepistö? Todella harmillinen menetys, mutta positiivisena asiana on, että nyt kerkee vielä reagoida. Ei tämä laivaa kaatanut.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melart - Salin
Sund - Motin/Martin
Kotkansalo - Martin/Motin
Kiviharju

Luhanka, Lehmus

En mä sanoisi, että tuo on kertaheitolla paska.

Salinin breikkausta on ihan ok odottaa, olisi varmaan breikannut ilman useita loukkaantumisia jo aiemmin. Motin hyvä puolustava pakki ja Melart monipuolinen pakki joka voi pelata isot minuutit.

Toki on kysymysmerkkejä mutta ei tuo paperilla nyt ihan paska ole ja olen vakuuttunut siitä, että esim. Luhanka tulee yllättämään monet siitä, millä tasolla pystyy pelaamaan. Ensi kaudella voi Luhanka olla jo vakikokoonpanon pakki.

Ja eiköhän tuohon saada koko kaudeksi Lepistön korvaaja lähiaikoina tai sitten väliaikainen paikko.
No joo paska on aika vahva sana, mutta heikkeni paljon. Itseä harmittaa aivan suunnattomasti tämä, varsinkin nyt kun puolustajamarkkinat ovat kuivuneet todella pahasti. Siellä ei ole juurikaan enää laatua tarjolla.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jokerien uutta pelipaitavideoo kuvattu Nordiksella. Lyhyesti sanottuna vituttaa, koska se tuntuu aivan helvetin väärältä että Narrit pääsee ees Nordiksen siivouskoppia käyttämään ”kotipeleissään”. Saatikaan, että tossa irvikuva paidassa poseerataan siellä.
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jokerien uutta pelipaitavideoo kuvattu Nordiksella. Lyhyesti sanottuna vituttaa, koska se tuntuu aivan helvetin väärältä että Narrit pääsee ees Nordiksen siivouskoppia käyttämään ”kotipeleissään”. Saatikaan, että tossa irvikuva paidassa poseerataan siellä.

Noh mutta jos siellä päässä naureskeltiin meidän massiiviselle (kuten itsekin), niin kyllä tuo paitavideokin mestis-seuralle sopiva kyläseuramainen räpellys oli.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Jokerien uutta pelipaitavideoo kuvattu Nordiksella. Lyhyesti sanottuna vituttaa, koska se tuntuu aivan helvetin väärältä että Narrit pääsee ees Nordiksen siivouskoppia käyttämään ”kotipeleissään”. Saatikaan, että tossa irvikuva paidassa poseerataan siellä.

Ei kai tuossa nyt sinänsä pitäisi mitään ihmeellistä olla. Onhan Nordis ollut Jokerienkin kotikenttä ja vielä pidempään mitä Hartwall-Areenakaan on kerennyt olla. Ja jos nyt kerta tulevalla kaudella Jokerit pelaa siellä koti-otteluitaan, niin eihän se ihme ole jos siellä joku pelipaitavideokin kuvataan. Ei kai se keneltäkään ole pois?
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Ei kai tuossa nyt sinänsä pitäisi mitään ihmeellistä olla.

Kyllähän asiat voi käännellä ja väännellä. Mieti, kun olisi kertonut muutama vuosi sitten, että ilmalan halli makaa tyhjillään ja te valmistaudutte mestis-kauteen Nordiksella hassutellen. Irvokasta
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Ei oo pois ei, mutta vituttaa se silti!
No vituttaa saa toki. Vitutus on jokamiehen (ja miesoletettujen) oikeus ehdottomasti. Itse en vain näe siihen oikein syytä.

Kyllähän asiat voi käännellä ja väännellä.
Mun mielestä tässä ei nimenomaan tarvitse käännellä tai väännellä mitään. Pelipaitavideo ja muutama kotimatsi Nordiksella on tuskin yhtään keneltäkään pois.

Mieti, kun olisi kertonut muutama vuosi sitten, että ilmalan halli makaa tyhjillään ja te valmistaudutte mestis-kauteen Nordiksella hassutellen. Irvokasta
Mä olisin ainakin ollut tuohon ihan tyytyväinen, jos tällaista olisit tuolloin minulle kertonut. Olisi voittanut silloisen kurjuuden 100-0.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Noh mutta jos siellä päässä naureskeltiin meidän massiiviselle (kuten itsekin), niin kyllä tuo paitavideokin mestis-seuralle sopiva kyläseuramainen räpellys oli.

Kyllä toi video pelipaidasta vei voiton jopa meidän massiivisesta mitä tulee puuhasteluun :D
 

Burnittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Blackhawks, Chiefs, Liverpool
No vituttaa saa toki. Vitutus on jokamiehen (ja miesoletettujen) oikeus ehdottomasti. Itse en vain näe siihen oikein syytä.


Mun mielestä tässä ei nimenomaan tarvitse käännellä tai väännellä mitään. Pelipaitavideo ja muutama kotimatsi Nordiksella on tuskin yhtään keneltäkään pois.


Mä olisin ainakin ollut tuohon ihan tyytyväinen, jos tällaista olisit tuolloin minulle kertonut. Olisi voittanut silloisen kurjuuden 100-0.
Meehän sinne omalle hiekkalaatikollesi leikkimään.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Meehän sinne omalle hiekkalaatikollesi leikkimään.
No nyt menee jo aika lapselliseksi. Siksi toiseksi, en mä tiedä onko mulla edes mitään omaa hiekkalaatikkoa. Enkä oikein koe, että täällä olisi kenelläkään sellaista.

Mutta erinomaista iltapäivää kaikille, ehkä se vitutus hälvenee kun uudet pakit julkaistaan.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Enkä oikein koe, että täällä olisi kenelläkään sellaista.
Olinkin tulossa kysymään, että rupesitko taas jokerit-kannattajaksi nyt, kun ollaan taas suomalaisia?
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Olinkin tulossa kysymään, että rupesitko taas jokerit-kannattajaksi nyt, kun ollaan taas suomalaisia?

Kiitos kysymästä ja hyvä kysymys ehdottomasti. Tuota tässä on itsekin tullut paljon pohdittua. Yhdeksän vuoden tauko tekee kuitenkin paljon, eikä se side nyt ihan nappia painamalla muodostu samanlaiseksi kuin ennen tuota KHL-taivalta. Kyllähän sitä on aikalailla oppinut elämään ilmaan mitään suosikkijoukkuetta ja jollain tapaa myös tottunut siihen neutraalin seuraajan asemaan. Mutta kyllä mä yritän jonkinlaisen mahdollisuuden siihen antaa ja katsoa, josko se sieltä taas ainakin jollain tasolla lähtisi. Saa nähdä.
 
Viimeksi muokattu:

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Mä olisin ainakin ollut tuohon ihan tyytyväinen, jos tällaista olisit tuolloin minulle kertonut. Olisi voittanut silloisen kurjuuden 100-0.
No pari vuotta Mestistä ja tilanne voi olla jo ihan toinen. Paluu kotiin äiti-Venäjälle ja ”KHL Is Here Again!” Eikös sieltä eilen tullut viestiä molemminpuolisesta halukkuudesta moiseen?
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
No pari vuotta Mestistä ja tilanne voi olla jo ihan toinen. Paluu kotiin äiti-Venäjälle ja ”KHL Is Here Again!” Eikös sieltä eilen tullut viestiä molemminpuolisesta halukkuudesta moiseen?

Ei kai nyt enää sentään? Ja seuran koti ei kyllä Venäjällä luojan kiitos ole. Mikä tämä juttu siis molemminpuoleisesta halukkuudesta on?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös