Nyt just vituttaa!

  • 2 574 096
  • 12 172

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Tämä on oikeasti vakava paikka todeta: IFK:lla on maalintekopaikkoja vaikka kuinka paljon ja peli on 2-2.
Skodet on ala-arvoisia ja menee järjestään ohi maalin. Kaikki kunnia Roopelle, mutta IFK:n pitäisi johtaa jo 5-2.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pitäisiköhän noiden tuomareiden vähän kerrata sääntökirjaa pitkästä kiekosta?
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt taas jännittää ja liian pitkä aika seuraavaan peliin. Vai olisko tuo jännittäminen kuitenkin iloinen asia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt taas jännittää ja liian pitkä aika seuraavaan peliin. Vai olisko tuo jännittäminen kuitenkin iloinen asia.
No nyt kun sivussa ovat Jääskä ja Melart, niin sanoisin tämän odotuksen olevan IFK:lle hyvä asia. Toki hieman huolestuttavalta kuulostaa, että jokin sitkeä tauti riivaisi joukkuetta nyt. Kun odotat paria pelaajaa takaisin, niin onkin tippunut kentällinen muita pelaajia voi olla realismia ensi keskiviikkona...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mitä mies höpisee. Nyt kaivetaan negaa jo syvältä. Eli oletat, että keskiviikkona HIFK ei saa täyttä rosteria kasaan, koska joku influenssa iskee HIFK:hon. Heitetään sellainen realistinen skenaario ilmoille myös, että on realismia, että HIFK:n dösä ajaa kolarin keskiviikkona ja koko matsia ei ikinä pelata.
Noh, niin. Jokin tautihan tuolla nyt jyllää ja on jyllännyt. Vertaa sinä sitä sitten bussikolariin...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miks jätkät sit pelaa. Kun ei sieltä puutu ketään. Voiko puhua, että joukkueessa on tautia päällä, kun 1-2 on sairaana. Vai kehitelläänkö tässä taas väenvängällä jotain tekosyytä valmiiksi fanien toimesta?
Mitä vitun tekosyytä tässä muka kehitellään kun ollaan isosti altavastaajia vaikka koko joukkue olisi täysin terve?

Ainut joka tässä nyt höyryää on sinä. Ja etkö sinä ollut jo Lukko-sarjassa valmis lyömään hanskat tiskiin vai muistanko ihan väärin?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Pitäisikö olla, mä luulin, että tää on jatkoajan keskustelupalsta eikä mikään HIFK-fanien tsemppiviestisivusto.
Ei toki, mutta olihan se sulta snadisti överiä toivoa HIFK:n putoamista Lukko-sarjasta siksi että liput on sulle liian kallit.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ollaan altavastaajia ja joukkue ainakin toistaiseksi ihan terve, enkä näe syytä miksi ei olisi myös ensi keskiviikkona.

Se nyt varmaan on ihan se ja sama lyökö fani hanskat tiskiin vai ei. Eikä se varmaan ketään kiinnostakaan. Positiivisena yllätyksenä pidän edelleen, että HIFK pelaa välieriä sen verran pahassa jumissa oli peli puolareissa pahimmillaan. Sokea HIFK-fani pitää olla, jos väittää, että hyvältä HIFK:n välierä saumat vaikutti, kun Lukko alkoi napsia voittoja.

Pari avainjätkää sieltä puuttui tänäänkin. Toivottavasti ei puutu keskiviikkona.

IFK on altavastaaja ja kaksi voittoa pitää Tampereelta hakea, jos finaalista haaveilee.
Ainakin minua ihmetyttää vain se, miksi esimerkiksi sinä olet niin hanakasti lyömässä hanskoja tiskiin. Kuten vaikka Lukko-sarjassa.

Keijon vaimon sanoin:"Onko sinne pakko mennä, jos siellä tulee aina niin paha mieli?"

Tai, jos odotusarvo on "vituiks se menee"
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nää joukkueosiot on kyllä ihan silkkaa paskaa, ihan puhtaita tsemppiviestiosioita.
Kyllähän täällä tietysti kehutaan kun on aihetta ja toivotaan HIFK:lle menestystä, mutta tuleehan täällä rapaa jengin niskaan hyvinkin kovalla kädellä mikäli peli ei kulje. En kyllä mitenkään saa tästä mitään puhdasta tsemppiviestiosiota tai muutenkaan posiposi-kerhon kokoontumisajoa. Sana on vapaa, kunhan noudattaa palstan sääntöjä eikä täällä tarvitse kaikkia miellyttää. Parempi joka tapauksessa, että vain asiat riitelevät kirjoittajien sijaan.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Eikä ole.

Tää on nyt mun vika viesti tällä palstalla. Suosittelen parille nimimerkille samaa @Walkin @BOL . Aikamoista kuraa noi teidän tekstit etenkin BOL kirjoittaa 5000 merkkisiä tekstejä eikä niissä todellisuudessa lue yhtään mitään.
Lupaatko että on viimeinen viesti. Paras lahja ikinä jos näin on. Kaikkea hyvää sinne Joe, pärjäile.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Eikä ole.

Tää on nyt mun vika viesti tällä palstalla. Suosittelen parille nimimerkille samaa @Walkin @BOL . Aikamoista kuraa noi teidän tekstit etenkin BOL kirjoittaa 5000 merkkisiä tekstejä eikä niissä todellisuudessa lue yhtään mitään.
Katos vaan. Ensimmäisen negapetterin kasetti poksahti. Koville ottaa se tosiasia, että IFK osaa pelata lätkää.
Osanottoni.
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Katos vaan. Ensimmäisen negapetterin kasetti poksahti. Koville ottaa se tosiasia, että IFK osaa pelata lätkää.
Osanottoni.
Tää on kyllä ennenkuulumatonta. Uhriutua nyt siitä, että jengi pelaa hyvin ja ylittää jopa odotukset. Noh, ainakin ollaan oikeassa viestiketjussa lähdön tiimoilta..
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vittu vituttaa se, ettei osata vaan nauttia siitä, että IFK klaarisi tänään ja on ollu kaksi peliä parempi kuin ”Euroopan suurseura”.

Joku vitun Roy ja Hedberg joka toisessa viestissä ja tääl joku uhriutuu.

Salmelainen teki pari hutia, jotka olis varmaan jossain saamarin JYPIssä ihan kukkulan kuninkaita ja me toivottaisiin, että Salmelainen löytäisi joskus tollaisia jäbiä.

Oon haukkunu Dykiä, Melartia, Larssonia, Luhankaa, Åstenia ja ties ketä. Oon haukkunu Salmelaista.

Mut just nyt Peltonen ja Salmelainen vie tota Tapparan inhokkia. Peli on 1-1 vaan Heljangon ja tuomareiden takia.

Ihan vitun hyvä fiilis! Ja joo, oon kaupungilla ja täällä on punaista jengillä päällä!
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HS:n toimittaja Heikki Miettinen. Tämän ”asiantuntijan” kirjoittelu on potuttanut vuosikymmenet. Ei pelkästään sisältö vaan myös artikkelien rakenne. Olin jo onnellisesti luulossa, että jäi eläkkeelle, mutta niin vaan suoltaa kuonaa täydellä teholla. Esim. ”KAHVARALLE (Huom. nimi muutettu) ylivoiman LAHJOITTAMINEN tarkoittaa lähes samaa kuin maalin TARJOAMISTA hopealautasella. Jnejne.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ihme performanssi siltä yhdeltä kirjoittajalta varsinkin eilen illalla. Pelkkää provoa ja vittuilua muille. Mulle on toisaalta ihan sama kuka tänne skrivaa, mutta jos anti on ainoastaan tuota, niin toivottavasti edes pitää lupauksensa ja pysyy jatkossa poissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös