Tässä ois kyllä ideaa, sen verran luokatonta ja käsittämätöntä toi AVItun touhu onToisaalta pitäisikö tästä päätöksestä harmistuneiden jokaisen lähettää Etelä-Suomen aviin meiliä ja kysyä, että mihin nämä rajoitukset perustuu. Jos IFK kannattajat aikoinaan sai Itä-Suomessa äänestykset sekaisin siitä, että onko Matikainen alueen kaikkien aikojen hahmo vai joku runoilija (vai kuka sen sitten voitti, kun IFK kannattajien äänet pois?). Voisi kuvitella, että "muutama" ylimääräinen viesti herättelee uniset virkamiehet Pasilassa, että pitäisikö vähän skarpata..
Tai olisiko AVI:lle vielä työläämpää, jos sinne alkaisi tulemaan ihan kirjepostia pilvinpimein, koska vaikka olisi suhteellisen varma, mitä kirje sisältää, niin jokainen olisi avattava ja luettava erikseen..
Liivik vois kans painua jonnekin muualle tuolta tepsiä kannattamaan.
Kyllä, varsinkin Innala ollut sysipaska. Onko saanut yhtään syöttöä omille tänään?Odotammeko siis, että koska on pelannut HIFK:ssa, pitää puhua paskaa? Asiaahan Liivik puhuu.
Mun toivo on nyt Paajanen, Palola, Tallberg-akselissa. Nämä voivat tämän vielä kääntää, mut nämä Koivistoiset ja Innalat ovat pikkukylien starboja. Helppo tehdä 1+3 jossain 6-1-pelissä. Vähän vaikeampaa on kantaa HIFK:ta repparissa.
Ja mun väitteet saa todellakin todistaa vääriksi.
Ja olikohan 5 kiekon menetystä keskialueelle tossa vitosen yv:llä..Kyllä, varsinkin Innala ollut sysipaska. Onko saanut yhtään syöttöä omille tänään?
IFK ja Pelicans ovat jostain syystä Neiti Mölsän Black List seurat tällä hetkellä.Kyllä tämä aivan tahallista kiusantekoa ja diktatuuria, kokonaiset 500 henkeä 8200 hengen halliin, muualla suomessa saa ottaa tuvan täyteen tai 50 % paitsi Lahdessa kokonaiset 50 tällä hetkellä, Etelä suomen avi täysin pihalla ja vailla järjen häivää, tulisi edes joku perustelemaan tämän järjettömyyden välttämättömyyden omalla nimellä mutta sellaista ei taida löytyä koska ei löydy perusteita. Onko tämä taas näitä Oona Mölsän rajoituksia
Oliko mahdollisesti mitään mainintaa tms. poliittisesta taustasta?Minua ei tämä Oona Mölsä ole henkilönä taustoiltaan oikein kiinnostanut, mutta nyt löin ihan Googleen sen hakusanalla. Ensimmäinen artikkeli, joka tarjoittiin oli kaiken puhuva... alle 30v, valmistunut muutamia vuosia sitten... ollut Avissa vielä työharjoittelija viisi vuotta sitten. Tämä kertoo samaa stooria kuin hänen lafkansa päätöksenteontaso. Valtaa ilman riittävää kokemusta, vastuuta ja ymmärrystä.
Mua oikeastaan kiinnostaisi enemmän tietää, millä tavalla tämä henkilö on päässyt johtajaksi sinne? Miten siellä valinta/rekrytointiprosessit menee...? Kuka on vastuussa tällaisesta nimityksestä/palkkauksesta...
Mun mielestä sen/niiden pää pitää saada vadille Mölsän ohella...
Yleensäkin tämä meidän alueen rajoituspäätös saattaa olla tällä hetkellä Suomen lain vastainen, mutta sitä saa kommentoida enemmän asiasta ymmärtävät....
En ehtinyt pidemmälle artikkelia lukea, kun asian laita tuli selväksi. Laita Googleen ja sieltä tuli maikkarin artikkeli tammikuulta ainakin mulle ensimmäisenä linkkinä...Oliko mahdollisesti mitään mainintaa tms. poliittisesta taustasta?
Sen verran täytyy ottaa kantaa, että ylitarkastaja ei ole johtajapositio. Nopealla googlauksella esim. ”ympäristöylitarkastajan päätehtävänä on esitellä aluehallintovirastolle kuuluvia ympäristönsuojelulain ja vesilain mukaisia lupa-asioita. Tehtävään voi kuulua myös lupa-asioiden ratkaisutoimintaa.” ”Kokonaispalkka virkasuhteen alussa sijoittuu arviolta välille 3900-4700€/kk.”Minua ei tämä Oona Mölsä ole henkilönä taustoiltaan oikein kiinnostanut, mutta nyt löin ihan Googleen sen hakusanalla. Ensimmäinen artikkeli, joka tarjoittiin oli kaiken puhuva... alle 30v, valmistunut muutamia vuosia sitten... ollut Avissa vielä työharjoittelija viisi vuotta sitten. Tämä kertoo samaa stooria kuin hänen lafkansa päätöksenteontaso. Valtaa ilman riittävää kokemusta, vastuuta ja ymmärrystä.
Mua oikeastaan kiinnostaisi enemmän tietää, millä tavalla tämä henkilö on päässyt johtajaksi sinne? Miten siellä valinta/rekrytointiprosessit menee...? Kuka on vastuussa tällaisesta nimityksestä/palkkauksesta...
Mun mielestä sen/niiden pää pitää saada vadille Mölsän ohella...
Yleensäkin tämä meidän alueen rajoituspäätös saattaa olla tällä hetkellä Suomen lain vastainen, mutta sitä saa kommentoida enemmän asiasta ymmärtävät....
Vituttaa että on ”varaa pitää” Winbergiä ja Heljankoa lainassa JyP’issä ja Teissalaa & Luotoa Mestiksessä. Nyt on sitten vajausta rosterissa. Puhumattakaan siitä ettei junnuista oteta täydennystä.Taas täysin vajaa kokoonpano. Miten on mahdollista? Sama antaa pisteet suoraan vieraille...
Tapparaa kannattava kaverini soitteli tänään ja vittuili sarjataulukon tilanteesta. Kyllä nyt vituttaa!
Seuraavan kerran kun kaverisi soittaa, niin vastaa virallisesti koko omalla nimelläsi ja kysy perään, kuka soittaa?Tapparaa kannattava kaverini soitteli tänään ja vittuili sarjataulukon tilanteesta. Kyllä nyt vituttaa!