Täytyy myös muistaa se, että Stögön AirHockey- jossa kiekkoa pidetään paljon- poissulkee vanhan kunnon ajan IFK-pelin. Tämä on tosiasia, jonka ainakin itse olen jo hyväksynyt. Esim Ässät on selkeästi hakenut fyysistä jengiä, mutta uskon että Stögö AH kantaa pidemmälle tällä kaudella.
Täällä on mainittu Joonas Järvinen ja Gene-Matti ns. isoina pelaajina. Meikäläisellä ei ole mitään hajua Järvisen kovuudesta (oletan että on kova, kun on niin iso. Ellei sitten ole sukua Lobotomia-Tuomaiselle?). Gene-Matin kohdalla pisti viime kauden IFK:ssa silmään, että kaverin tasapaino luistimilla oli aika huono. No, hän on ainakin valmis tiputtamaan hanskansa.
Sum sum summarum: Meikäläistä ei huoleta IFK:n fyysisyys tai anti-fyysisyys. Nykylätkä , ja varsinkin AirHockey sulkevat Good Old Time lätkän pois, ja toisaalta IFK:n viimekauden pleijarinäytöt osoittivat, että kovuutta löytyy ihan tarpeeksi.
Olisi kiva kuulla Cobolilta ja/tai muilta Narrifaneilta, miten fyysistä peli KHL:ssä on. Itse katsoin muutaman Narrien pelin viime kaudella, ja mieleen jäi ainostaan pelin kovempi vauhti Liigaamme verrattuna.