Nyt just vituttaa!

• 2 853 841
  • 13 548

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Anteeksi vieraisiin huutelu. Kyselen vain, kun täällä puhutaan Tyrväisestä sikailijana jne. niin milloin viimeksi kaveri on lentänyt ulos ruman taklauksen seurauksena? Tai milloin hän on saanut viimeksi pelikieltoa jostain rumasta taklauksesta? Itse en ainakaan muista. Lehtivuori case tulee ekana mieleen, mutta siitä on kohta 9 vuotta.

Taito on myös taklata puhtaasti ja kovaa.

Taitoa on myös taklata tuppi ulkona hanskasta sopivasti kylkiluihin. Kiva kikkakutonen joka jää tuomareilta 99/100 huomaamatta.

Huvittava seurata tätä keskustelua. Meillä on ukko joka ollut useamman pelin sivussa vamman takia, joka saattaa päättää hänen kauden. Hänet pitäisi kuitenkin ehdottomasti tuoda nyt takaisin Pelicans-peleihin, koska muuten IFK pelkää ja on miespillu. Mutta IFK:ta johtaa osaamattomat luuserit ja kaikille kenkää.

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Olen aiemminnin todennut, että HIFK:n omien "poliisien" pitäisi laittaa tälle rajat. Perjaatteessa joukkueesa niitä olisikin, mutta valitettavasti tämä osasta on vuosien saatossa pehmentynyt ihan täysin.

Tästä olen samaa mieltä.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mä en tajua enää yhtään mitään tuosta Nauttiiko HIFK:n Hallitus Luottamustasi?-ketjun jankkauksesta. Sakeaa settiä yhdeltä vänkääjältä. Ei millään pahalla, eikä mitään henkilökohtaista, mutta joo...

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Mä en tajua enää yhtään mitään tuosta Nauttiiko HIFK:n Hallitus Luottamustasi?-ketjun jankkauksesta. Sakeaa settiä yhdeltä vänkääjältä. Ei millään pahalla, eikä mitään henkilökohtaista, mutta joo...
Siellä on nautittu jotain muuta kuin luottamusta. Lukukelvoton ketju.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Samaa mieltä ja olen pahoillani, sillä minä aiheutin koko jankkaussarjan.
En ymmärrä mitä kaverilla on ajatuksissa, kun kirjoittamani perustui osin tietoihin (tosin muissa ketjuissa kerrottuihin) ja osin omiin havaintoihin, jonka mielestäni tein myös selväksi.
Vaikuttaa aggressiiviselta ja siksi lopetin kommentoinnin.

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Samaa mieltä ja olen pahoillani, sillä minä aiheutin koko jankkaussarjan.
En ymmärrä mitä kaverilla on ajatuksissa, kun kirjoittamani perustui osin tietoihin (tosin muissa ketjuissa kerrottuihin) ja osin omiin havaintoihin, jonka mielestäni tein myös selväksi.
Vaikuttaa aggressiiviselta ja siksi lopetin kommentoinnin.
Ei sun mitää tarvii pahoitella, ei sun vika oo jos vastapuoli ei suostu ymmärtämään, vaan pakottaa omaa settiä kommentista toiseen ja onneks voi pistää täällä porukkaa myös ignoreen

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Nyt meillä on PP eli PesonenPeltonen. Nehän voisi aivan hyvin korvata yhdellä PPP:llä ja näin saataisiin kerralla organisaatioon mm. Herra 47 uj:ksi, James Potkukelkka valmentajaksi, Balle Ramstedt staffiin muuten vaan ja Jarno Ahma sijaisautojen huoltovastaavaksi. Enemmän eloa ja ammattitaitoa nuokin toisivat tähän mädäntyneeseen seurakuntaan.

Ville59

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuossa on sinänsä pointtinsa. Viime kaudella Lehterä teloi poikkarilla Hirvosen pariksi kuukaudeksi sairaslomalle. Tilanteesta ei tullut jäähyä eikä mennyt ikinä tutkittavaksi. Tuon tilanteen jälkeen seuraavissa HIFK kohtaamisissa Lehterä alkoi sitten saamaan vähän kovuutta Tyrväiseltä.

Ja kyllä, Tyrväinen on loistava vastustajan tehokenttien pimentäjä. Kärppiä vastaan viime kaudella välierissä Turusen kenttä ei hirveästi loistanut kun pelasivat Tyrväisen kenttää vastaan. Ei ole Lehterän kenttä tehoillut Pelicansia vastaan mitenkään ihmeellisesti, kun ovat pelanneet Tyrväisen kenttää vastaan. Erikoista oli tämän kauden ensimmäisessä kohtaamisessa ja viime kauden puolivälierissä, kun pelattiin Nordiksella, Peltonen päätti vaihtoedusta huolimatta peluuttaa Lehterän kenttää Tyrväisen kenttää vastaan.
Kukaan ei todennäköisesti ollut kertonut Peltoselle kyseisestä edusta. Ei myöskään ihan joka pelissä muista ottaa aikalisää tai veskaria pois.

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kiitti Hexi Peltosen jatkosopparista
Jos Hexillä olisi jotain tekemistä tämän painajaisen kanssa niin hiukan voisi laskea miehen paitaa katosta alaspäin. Tällaista karhunpalvelusta ei ole nähty miesmuistiin

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Nordikselle voisi järjestää Peltoskiekon kunniaksi erityisen tapahtuman, jossa hallissa Saukkonen selostaisi livenä peliä. Joka tauolle soimaan se vastustaja tekee maalin kaksi IFKi pistää paremmaks renkutus.

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
Vituttaa että tiputaan sarjataulukossa, kun kivi kohti vedenpohjaa. Olihan tämä tietty tiedossa jo aiemmin että näin käy, mutta pannuun se ottaa silti

(1)
  • Tykkää
Reactions: Js11
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy