Kyllä vois olla ja siihen en ole ottanut kantaa. Kuinkas moni täällä käy muuten vieraspeleissä? Ite en juurikaan käy.Eikö paikkojen paskomisen ja kotona istumisen välillä ole mitään mahdollista toimintatapaa?
Kyllä vois olla ja siihen en ole ottanut kantaa. Kuinkas moni täällä käy muuten vieraspeleissä? Ite en juurikaan käy.Eikö paikkojen paskomisen ja kotona istumisen välillä ole mitään mahdollista toimintatapaa?
Onhan sitä tullut käytyä pari kertaa kaudessa. Punaista on ollut päällä koska idea on ollut osoittaa kannattavansa IFK:ta. Kotijoukkueenkin fanien kanssa on ollut hauskaa keskustella pelistä sopuisasti ja silti ääni on ollut kannustamisesta käheänä vielä seuraavana päivänä. En kaipaa tuota fudispuolella ihannoitua vihaa ja mellakointia.Kyllä vois olla ja siihen en ole ottanut kantaa. Kuinkas moni täällä käy muuten vieraspeleissä? Ite en juurikaan käy.
Tämä on hienoa ja arvostettavaa. Itellä kans olis punaista päällä jos viittis reissuun lähteä. Pitäskö hetki kattoo peliä:)Onhan sitä tullut käytyä pari kertaa kaudessa. Punaista on ollut päällä koska idea on ollut osoittaa kannattavansa IFK:ta. Kotijoukkueenkin fanien kanssa on ollut hauskaa keskustella pelistä sopuisasti ja silti ääni on ollut kannustamisesta käheänä vielä seuraavana päivänä.
"Jos sä vihaat vitun Vaasaa taputa", luonnollisesti keskisormet pystyssä. Voi vittu mitä urpoja tonne Vaasaan on matkustanut. Joukko uniikkeja lumihiutaleita tiimihuppareissaan. Mä todella toivon, että IFK seurana irtisanoutuisi moisista vatipäistä. Toisekseen, koska tappelemaan nuo ääliöt ovat lähteneet, toivon, että Vaasan veri ei vapise.
Vähän kierroksia alas niin ei tarvi loppuiltaa vihoissaan virua. Päivän kaksinaismoralismin huipentuma tässä viestissä kiteytyy lähinnä - jotain rajaa taas."Jos sä vihaat vitun Vaasaa taputa", luonnollisesti keskisormet pystyssä. Voi vittu mitä urpoja tonne Vaasaan on matkustanut. Joukko uniikkeja lumihiutaleita tiimihuppareissaan. Mä todella toivon, että IFK seurana irtisanoutuisi moisista vatipäistä. Toisekseen, koska tappelemaan nuo ääliöt ovat lähteneet, toivon, että Vaasan veri ei vapise.
Tämän lauman jättää Riihimäen kohdalla ulos"Jos sä vihaat vitun Vaasaa taputa", luonnollisesti keskisormet pystyssä. Voi vittu mitä urpoja tonne Vaasaan on matkustanut. Joukko uniikkeja lumihiutaleita tiimihuppareissaan. Mä todella toivon, että IFK seurana irtisanoutuisi moisista vatipäistä. Toisekseen, koska tappelemaan nuo ääliöt ovat lähteneet, toivon, että Vaasan veri ei vapise.
Ihan mielenkiinnosta, millä tavalla huonon ja junttimaisen käytöksen kritisoiminen on kaksinaismoralismia? Mikä on se kritiikin esittäjän teko, jonka kanssa ”moralisointi” on ristiriidassa?Vähän kierroksia alas niin ei tarvi loppuiltaa vihoissaan virua. Päivän kaksinaismoralismin huipentuma tässä viestissä kiteytyy lähinnä - jotain rajaa taas.
Sinne vaan itse reissuun kannustamaan ja persettä ylös sieltä kaljasohvalta, niin ei muut ”urpot” sinun tieltäsi sinne pääse.. :D
Ootko muuten IFK-fani kun ei näy vai pelkkä vieraisiin pöytiin huutelija?Tämän lauman jättää Riihimäen kohdalla ulos
Jokainen tai siis ainakin 60-luvulla syntynyt ymmärtää että jos nuoria ukkoja liikkeellä niin ylilyöntejä tapahtuu.
Realismia. Niin siinä vaan käy. Kohta varmaan 10 sivua moralisoitu 1/10000 kannattajaa. Aina nuorempi sukupolvi käyttäytyy erityisen huonosti vanhempien mielestä. Kuitenkin niistä kasvaa useimmista ”hyviä” aikuisia. Nyt jatkan elokuvan pariin.Vanha kunnon "pojat on poikia", tuolla selityksellä saa sit perseillä, hienoa. Toinen on tietty "kännissä ja läpällä".
Vituttaa että ihmiset ei osaa käyttäytyä
Kovia hommia nämä väkivaltaan yllyttävät kannanotot henkilöiltä ketkä sen ”tuomitsee”Ihan mielenkiinnosta, millä tavalla huonon ja junttimaisen käytöksen kritisoiminen on kaksinaismoralismia? Mikä on se kritiikin esittäjän teko, jonka kanssa ”moralisointi” on ristiriidassa?
Vähän kierroksia alas niin ei tarvi loppuiltaa vihoissaan virua. Päivän kaksinaismoralismin huipentuma tässä viestissä kiteytyy lähinnä - jotain rajaa taas.
Sinne vaan itse reissuun kannustamaan ja persettä ylös sieltä kaljasohvalta, niin ei muut ”urpot” sinun tieltäsi sinne pääse.. :D
Vähän lähti teikäläisellä tosiaan kierroksille.Anteeksi mutta mikä ihmeen kaksinaismoralismi? Minä kritisoin urpoa touhua, mikä näiden maikkarin lähetykseen päätyneiden ressukoiden kohdalla toteutui ainakin aivan saatanan nolona "kamnustushuutona". Lehtijuttujen perusteella mahdollisesti muutenkin.
Ja miten se, että en tänään ollut Vaasassa estää kyseisiä urpoja käyttäytymästä huonosti. Pitäisikö mun mennä sinne irvistelemään niille, niin eivät enää uskalla käyttäytyä idioottimaisesti? Aivan totaalisen typerä tulokulma sinulla tässä asiassa. "Kun et ollut itse paikalla, et voi kritisoida läsnäolijoiden toimintaa". Kasva aikuiseksi.
Lähinnä sinun väkivaltafantasioille naureskelen.Kovia hommia nämä väkivaltaan yllyttävät kannanotot henkilöiltä ketkä sen ”tuomitsee”