Tykinkuula
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Mikähän vitun aivopieru IFK:lta oli olla siirtämättä näitä tämän viikon pelejä? Täysin ilmaisia pisteitä vastustajalle ja voi maksaa keväällä paljon kotiedun muodossa menestymisen ja talouden osalta.
Samaan kastiin sen viime kauden luovutustappion kanssaMikähän vitun aivopieru IFK:lta oli olla siirtämättä näitä tämän viikon pelejä? Täysin ilmaisia pisteitä vastustajalle ja voi maksaa keväällä paljon kotiedun muodossa menestymisen ja talouden osalta.
Mä olen kyllä iloinen ja ylpeä siitä, että HIFK pelaa vaikka tilanne on tämä. Ymmärrän, jos moni on erimieltä asiasta, mutta toivon tämän vaikuttavan muihin Liigajoukkueiseen, ettei jatkossa enää ottelusiirtoja tule.Mikähän vitun aivopieru IFK:lta oli olla siirtämättä näitä tämän viikon pelejä? Täysin ilmaisia pisteitä vastustajalle ja voi maksaa keväällä paljon kotiedun muodossa menestymisen ja talouden osalta.
Ei se otteluruuhka ennen PO pelejä ole hyvä sekään. Eiköhän tätä asiaa ole valmennuksen/johdon kesken ihan huolella mietitty. Liigalla voi myös olla asiassa sana sanottavana.Mikähän vitun aivopieru IFK:lta oli olla siirtämättä näitä tämän viikon pelejä? Täysin ilmaisia pisteitä vastustajalle ja voi maksaa keväällä paljon kotiedun muodossa menestymisen ja talouden osalta.
Ei kai näitä tän viikon matseja vielä ole hävitty?Mikähän vitun aivopieru IFK:lta oli olla siirtämättä näitä tämän viikon pelejä? Täysin ilmaisia pisteitä vastustajalle ja voi maksaa keväällä paljon kotiedun muodossa menestymisen ja talouden osalta.
Melkoista optimismia, että nykyisellä menolla pelattaisiin täyttä runkosarjaa. Siihen yhtälöön 0/9 pistettä tältä viikolta voi käydä helvetin kalliiksi, ja siitä kyllä saa Salmelainen sekä Peltonen helvetin iso miinuksen. Tuskinpa Liigalla on yhtään sen enempää sanottavaa kuin muillekaan jengeille, jotka ovat näitä siirtäneet.Ei se otteluruuhka ennen PO pelejä ole hyvä sekään. Eiköhän tätä asiaa ole valmennuksen/johdon kesken ihan huolella mietitty. Liigalla voi myös olla asiassa sana sanottavana.
Iloinen ja ylpeä siitä että kannattamasi joukkue ei yritä repiä kaikkia marginaaleja irti menestymisen eteen? Ei tarvitse ihmetellä kun se mestaruus tulee joka 13 vuosi.Mä olen kyllä iloinen ja ylpeä siitä, että HIFK pelaa vaikka tilanne on tämä. Ymmärrän, jos moni on erimieltä asiasta, mutta toivon tämän vaikuttavan muihin Liigajoukkueiseen, ettei jatkossa enää ottelusiirtoja tule.
Olen aika varma että tuloksena ei ole 0/9. Tässä on muuten sitten se taloudellinen aspektikin: ei ole mitään varmuutta, että niitä siirrettyjä otteluita saadaa ikinä pelattua. Vastaavasti näistä pelatuista kilahtaa kassaan rahaa. Olen lähes varma, että lähetysoikeudet omistava taho ei maksa pennin latia pelaamattomista peleistä.Melkoista optimismia, että nykyisellä menolla pelattaisiin täyttä runkosarjaa. Siihen yhtälöön 0/9 pistettä tältä viikolta voi käydä helvetin kalliiksi, ja siitä kyllä saa Salmelainen sekä Peltonen helvetin iso miinuksen. Tuskinpa Liigalla on yhtään sen enempää sanottavaa kuin muillekaan jengeille, jotka ovat näitä siirtäneet.
Menee aika Miracle On the Ice-osastoon, jos tällä keräilyerällä, joka on helisemässä Liigajumboa vastaan, saadaan liigakärjeltä edes piste.Ei kai näitä tän viikon matseja vielä ole hävitty?
En kyllä itse saa näitä IFKn pelaamattomia otteluita millään taloudellisesti niin arvokkaiksi, että ne pitäisi pelata hinnalla millä hyvänsä.Olen aika varma että tuloksena ei ole 0/9. Tässä on muuten sitten se taloudellinen aspektikin: ei ole mitään varmuutta, että niitä siirrettyjä otteluita saadaa ikinä pelattua. Vastaavasti näistä pelatuista kilahtaa kassaan rahaa. Olen lähes varma, että lähetysoikeudet omistava taho ei maksa pennin latia pelaamattomista peleistä.
Tai sitten HIFK ja Peltonen miettivät asioita tätä viikkoa pidemmällä tähtäimellä.Tämä on juuri malliesimerkki siitä puuhastelusta mitä täällä harrastetaan, käsittämätöntä että tämä meni myös Peltoselta läpi vaikka olen aina pitänyt nimenomaan häntä persoonana joka tekee kaiken voittamisen eteen.
Sana puuhastelu on mun mielestä vitutusketjun asiaa niin jatketaan.Iloinen ja ylpeä siitä että kannattamasi joukkue ei yritä repiä kaikkia marginaaleja irti menestymisen eteen? Ei tarvitse ihmetellä kun se mestaruus tulee joka 13 vuosi.
Tämä on juuri malliesimerkki siitä puuhastelusta mitä täällä harrastetaan, käsittämätöntä että tämä meni myös Peltoselta läpi vaikka olen aina pitänyt nimenomaan häntä persoonana joka tekee kaiken voittamisen eteen.
Kerrotko millä tavalla keräilyerällä 0/9 pistettä palvelee IFKta pidemmällä tähtäimellä?Tai sitten HIFK ja Peltonen miettivät asioita tätä viikkoa pidemmällä tähtäimellä.
Ymmärtääkseni Peltonen suunnittelee asioita koko kautta silmällä pitäen ja ihan hyvin on tähän asti mennyt. Eikä tässä ole mitään vielä menetetty runkosarjan osaltakaan, koska huonompia pätkiä tulee joka jengille. Alkukaudesta täällä haluttiin vaihtaa Peltonen Ahokkaaseen Tepsin marssiessa voitosta voittoon, mutta nyt on senkin suhteen kaiketi useimmilla kriitikoilla mielipide muuttunut. Ei tämä sarja ratkea yhteen peliin tai viikkoon, pleijareihin on vielä pitkä matka ja paljon ehtii tapahtua ennen sitä.Kerrotko millä tavalla keräilyerällä 0/9 pistettä palvelee IFKta pidemmällä tähtäimellä?