Nyt just vituttaa!

  • 2 576 292
  • 12 174

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Mikähän vitun aivopieru IFK:lta oli olla siirtämättä näitä tämän viikon pelejä? Täysin ilmaisia pisteitä vastustajalle ja voi maksaa keväällä paljon kotiedun muodossa menestymisen ja talouden osalta.
Samaan kastiin sen viime kauden luovutustappion kanssa
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
IFKn tyhmyys. Se on tällä menolla tämän viikon jälkeen säälipleijari-sijoitus haarukassa, eikä tarvitse mistään runkosarjan voittokamppailusta keskustella.
 

F#21

Jäsen
Mikähän vitun aivopieru IFK:lta oli olla siirtämättä näitä tämän viikon pelejä? Täysin ilmaisia pisteitä vastustajalle ja voi maksaa keväällä paljon kotiedun muodossa menestymisen ja talouden osalta.
Mä olen kyllä iloinen ja ylpeä siitä, että HIFK pelaa vaikka tilanne on tämä. Ymmärrän, jos moni on erimieltä asiasta, mutta toivon tämän vaikuttavan muihin Liigajoukkueiseen, ettei jatkossa enää ottelusiirtoja tule.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän vitun aivopieru IFK:lta oli olla siirtämättä näitä tämän viikon pelejä? Täysin ilmaisia pisteitä vastustajalle ja voi maksaa keväällä paljon kotiedun muodossa menestymisen ja talouden osalta.
Ei se otteluruuhka ennen PO pelejä ole hyvä sekään. Eiköhän tätä asiaa ole valmennuksen/johdon kesken ihan huolella mietitty. Liigalla voi myös olla asiassa sana sanottavana.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Mikähän vitun aivopieru IFK:lta oli olla siirtämättä näitä tämän viikon pelejä? Täysin ilmaisia pisteitä vastustajalle ja voi maksaa keväällä paljon kotiedun muodossa menestymisen ja talouden osalta.
Ei kai näitä tän viikon matseja vielä ole hävitty?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei se otteluruuhka ennen PO pelejä ole hyvä sekään. Eiköhän tätä asiaa ole valmennuksen/johdon kesken ihan huolella mietitty. Liigalla voi myös olla asiassa sana sanottavana.
Melkoista optimismia, että nykyisellä menolla pelattaisiin täyttä runkosarjaa. Siihen yhtälöön 0/9 pistettä tältä viikolta voi käydä helvetin kalliiksi, ja siitä kyllä saa Salmelainen sekä Peltonen helvetin iso miinuksen. Tuskinpa Liigalla on yhtään sen enempää sanottavaa kuin muillekaan jengeille, jotka ovat näitä siirtäneet.
 

Tykinkuula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen kyllä iloinen ja ylpeä siitä, että HIFK pelaa vaikka tilanne on tämä. Ymmärrän, jos moni on erimieltä asiasta, mutta toivon tämän vaikuttavan muihin Liigajoukkueiseen, ettei jatkossa enää ottelusiirtoja tule.
Iloinen ja ylpeä siitä että kannattamasi joukkue ei yritä repiä kaikkia marginaaleja irti menestymisen eteen? Ei tarvitse ihmetellä kun se mestaruus tulee joka 13 vuosi.

Tämä on juuri malliesimerkki siitä puuhastelusta mitä täällä harrastetaan, käsittämätöntä että tämä meni myös Peltoselta läpi vaikka olen aina pitänyt nimenomaan häntä persoonana joka tekee kaiken voittamisen eteen.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Tänään taas pitkästä aikaa liigakiekon pariin. Miltä tuntuu? Vituttaa kun ei edes vituta 2-4 tilanne ensimmäisen erän jälkeen kriisi-Jyppiä vastaan. Juu IFK:lla on viis ketjua pois ja pitkä pelitauko.

Joukkue on petrannut alkukauden isojen pelillisten muutosten jälkeen paljon ja kärjessä on keikuttu. Hieno homma. Tämänhän pitäisi aiheuttaa vähintäänkin hymyä. Tuo hymy jää kuitenkin tulematta kun tämä Kiinan kansantasavallan lahja maailmalle tekee kiekon seuraamisesta melkoisen hengetöntä puuhaa. Jatkuva epävarmuus peleistä ja yleisön puute. Samalla tuntuu myös siltä, että Liiga on ihan ennätyksellisen huonotasoinen tänä vuonna. En tiedä onko tämä täyttä sontaa, mutta se on päällimmäinen tunne. Ehkä CHL-pelit avaavat sitä tasoa muuhun Eurooppaan nähden tässä keväällä. Niin siis jos ne pelit pelataan.

Vai onkohan tässä vaan tulossa tylsäksi aikuiseksi joka jaksaa innostua jossain kuudennen finaaliottelun paikkeilla. Toivotaan että siitä ei ole kyse, vaan tästä vitsauksesta C-19.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melkoista optimismia, että nykyisellä menolla pelattaisiin täyttä runkosarjaa. Siihen yhtälöön 0/9 pistettä tältä viikolta voi käydä helvetin kalliiksi, ja siitä kyllä saa Salmelainen sekä Peltonen helvetin iso miinuksen. Tuskinpa Liigalla on yhtään sen enempää sanottavaa kuin muillekaan jengeille, jotka ovat näitä siirtäneet.
Olen aika varma että tuloksena ei ole 0/9. Tässä on muuten sitten se taloudellinen aspektikin: ei ole mitään varmuutta, että niitä siirrettyjä otteluita saadaa ikinä pelattua. Vastaavasti näistä pelatuista kilahtaa kassaan rahaa. Olen lähes varma, että lähetysoikeudet omistava taho ei maksa pennin latia pelaamattomista peleistä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei kai näitä tän viikon matseja vielä ole hävitty?
Menee aika Miracle On the Ice-osastoon, jos tällä keräilyerällä, joka on helisemässä Liigajumboa vastaan, saadaan liigakärjeltä edes piste.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olen aika varma että tuloksena ei ole 0/9. Tässä on muuten sitten se taloudellinen aspektikin: ei ole mitään varmuutta, että niitä siirrettyjä otteluita saadaa ikinä pelattua. Vastaavasti näistä pelatuista kilahtaa kassaan rahaa. Olen lähes varma, että lähetysoikeudet omistava taho ei maksa pennin latia pelaamattomista peleistä.
En kyllä itse saa näitä IFKn pelaamattomia otteluita millään taloudellisesti niin arvokkaiksi, että ne pitäisi pelata hinnalla millä hyvänsä.

En ole ikinä näihin lähtenyt, mutta olen valmis lyömään vetoa jallupullosta, että jos/kun IFK pelaa tällä keräilyerällä koko viikon (täyttä idiotismia) niin sen pomminvarma 0/9 pistettä.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tämä on juuri malliesimerkki siitä puuhastelusta mitä täällä harrastetaan, käsittämätöntä että tämä meni myös Peltoselta läpi vaikka olen aina pitänyt nimenomaan häntä persoonana joka tekee kaiken voittamisen eteen.
Tai sitten HIFK ja Peltonen miettivät asioita tätä viikkoa pidemmällä tähtäimellä.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Mikään ei kai vielä estä kaivamasta aivoja narikasta ja peruuttamasta viikonlopun pelejä, ellei siihen mennessä saada sairastuvalta reilusti apuja.
 

NuoriSkloddi

Jäsen
Suosikkijoukkue
RELEASEBULI
Vituttaa about kaikki tässä käynnissä olevassa pelissä. Aivan sysipaskaa JYP:iä vastaan annetaan ilmaisvoitto kolmella repaleisella ketjulla jotka kasattu suurilta osin reservistä. Me taistellaan runkosarjan voitosta jumalauta ja sit pitää tällasta todistaa... Selostajatkin aivan vitun kioskilla tilanteesta, JYP ei todellakaan pelaa hyvin vaan HIFK on lähes jokaista pelaajaa myöten niin telineissä, että huhhuh. Yksinkertaisesti vajaamiehinen, pitkä pelitauko niin paskaahan tuo on.

Aluksi pidin tätä hienona juttuna, että stadissa pelataan, vaikka jouduttaisi raapimaan kasaan tälläinen kokoonpano kuin jäällä on tällä hetkellä, mutta ei tää kyllä kivaa ole, mahdollisuudet runkkarin voittoon voi mennä tässä leikissä.
Jos kerran muutkaan ei pelaa niin miksi me? Eihän tuolta puutu kuin Koivistoinen, Schmaltz, Auvitu, Broadhurst, Jääskä, Palola, Hirvonen jne. jotka on ollut HIFK:lle täysin hyödyttömiä... Eiku ???? Ja sit tää, että muiden jengien koronatartuntojen takia ollaan oltu yli viikko pelaamatta ja sekin näkyy.... V*ttu.

Ekstravitututus Kotkansalon jatkuvasta paskuudesta ja nyt ei ole edes penkitysmahdollisuutta. Ei sillä, että tuolla kovin moni loistaisi tällä hetkellä.

Ei tästä mitään positiivista saa revittyä irti ellei Kaskimäki päätä iskeä hattua.

En oikeen tsennaa totakaan mitä noi konkurssijengin sankarit tuulettaa? Itellä ei ainakaan ois kauheesti fiilistä juhlia tollasessa tilanteessa, missä annetaan käytännössä ilmanen voitto paskajengille. Toivottavasti viikonlopun pelit siirretään jollain tavalla. EI NÄIN.
 

F#21

Jäsen
Iloinen ja ylpeä siitä että kannattamasi joukkue ei yritä repiä kaikkia marginaaleja irti menestymisen eteen? Ei tarvitse ihmetellä kun se mestaruus tulee joka 13 vuosi.

Tämä on juuri malliesimerkki siitä puuhastelusta mitä täällä harrastetaan, käsittämätöntä että tämä meni myös Peltoselta läpi vaikka olen aina pitänyt nimenomaan häntä persoonana joka tekee kaiken voittamisen eteen.
Sana puuhastelu on mun mielestä vitutusketjun asiaa niin jatketaan.

Mä pidän tätä asiaa sellaisena, että seura näyttää muille esimerkkiä miten tästä nykyisestä koronatilanteesta selvitään. Jos siitä häviää kolme pistettä, niin sitten se on niin.

Mulle tämä on enemmän lasi puoliksi täynnä vettä kuin se olisi täynnä paskaa.
Valmennus ja pelaajat saavat nyt näyttää vaikeassa tilanteessa osaamisensa ja toivottavasti myös oppia sekä kasvaa.

Mutta kuten sanoin, ymmärrän jos tämä ei kaikkia miellytä, eikä tosiaan ole mun asia kertoa kellekään mikä saa vituttaa ja mikä ei.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tai sitten HIFK ja Peltonen miettivät asioita tätä viikkoa pidemmällä tähtäimellä.
Kerrotko millä tavalla keräilyerällä 0/9 pistettä palvelee IFKta pidemmällä tähtäimellä?
 

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vitutti niin, että lähetys kiinni ja HBO Maxista The Wire tulille. Meno Baltimoressakin on vielä kevyttä tuohon Nordiksen paskaan verrattuna.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vitun "taksikuskit" ryhmä!
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kerrotko millä tavalla keräilyerällä 0/9 pistettä palvelee IFKta pidemmällä tähtäimellä?
Ymmärtääkseni Peltonen suunnittelee asioita koko kautta silmällä pitäen ja ihan hyvin on tähän asti mennyt. Eikä tässä ole mitään vielä menetetty runkosarjan osaltakaan, koska huonompia pätkiä tulee joka jengille. Alkukaudesta täällä haluttiin vaihtaa Peltonen Ahokkaaseen Tepsin marssiessa voitosta voittoon, mutta nyt on senkin suhteen kaiketi useimmilla kriitikoilla mielipide muuttunut. Ei tämä sarja ratkea yhteen peliin tai viikkoon, pleijareihin on vielä pitkä matka ja paljon ehtii tapahtua ennen sitä.

Mikäs juttu tämä 0/9 on? Reilu puolet pelattu ensimmäisestä tämän viikon kolmesta matsista.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Joonas Lyytinen.
Miten lätkää ammatikseen pelaava pelaaja voi olla noin huono, pelistä toiseen?
Profiililtaan kiekollinen pakki, eikä mitään annettavaa hyökkäspäähän.
Puolustuspelaamisesta ei kannata mitään edes mainita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös