Nyt just vituttaa!

  • 2 565 731
  • 12 133

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei mennyt koronan, vaan Lukon takia.
Lukollahan ei ollut mitään tekemistä HIFK:n mestaruuden "menettämisen" kanssa, kun ei pleijareissa kohdattu. Koronan takia HIFK ei pystynyt parhaimpaansa TPS:ää vastaan ja siksi TPS meni finaaleihin. Mutta Lukko on täysin merkityksetön tekijä tässä saagassa.
 

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänä aamuna tuli unenpöpperössä oltua hieman kömpelö ja vuosia palvellut HIFK-muki tippui lattialle ja hajosi.
Täällä kanssa surullinen mukitarina. Vaihdoin parisen vuotta sitten työpaikkaa ja vanha tiimi piti mulle läksiäiset. Antoivat lahjaksi punaisen IFK-mukin.

Kahvia en ole juonut ikinä, mutta töissä tulee aina teetä juotua. Veinpä sen sitten uuteen duuniin ja tuli siitä puolisen vuotta teetä litkittyä. Sitten alkoi korona ja siirryttiin etätöihin.

Meillä oli toimistolla iso remontti, jossa kaikkien paikat vaihtui ja kaikkia pyydettiin hakemaan henkilökohtaiset tavaransa. Koko firman sisäiseen whatsapp-ryhmään tuli vielä ilmoitus, että mukeja on melkoinen läjä. En vielä silloinkaan tajunnut toimia.

Nyt syksyllä kun koronatilanne näytti alkavan helpottaa menin pitkästä aikaa toimistolle ja ihmettelin missä helvetisdä mun muki on. Kävin kysymässä melkeinpä kaikilta paikalla olijoilta olisiko kukaan nähnyt tai ottanut sitä turvaan. Ei ollut. Moni sanoi sen kyllä nähneensä.

Silloin vitutti ihan tuelta.

Onneksi tiimipomolla oli pelisilmää ja toi mulle lohdutukseksi IFK:n pipon.

Nyt siis vähän lämmittää.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä viime kautta tullaan varmaan ikuisesti pyörittelemään, että mihin olisi rahkeet riittäny. Olihan se IFK ennen koronaa aivan hävyttömän hyvä ja kova, en muista kuin mestaruusjengin 2011 joka oli yhtä vakuuttava. Mutta mitään ei Lukolta pois, viime kauden mestari ja ansaitsivat sen, piste.

Tässä tän kauden jengissä on kyllä kanssa sitä jotain…
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä viime kautta tullaan varmaan ikuisesti pyörittelemään, että mihin olisi rahkeet riittäny. Olihan se IFK ennen koronaa aivan hävyttömän hyvä ja kova, en muista kuin mestaruusjengin 2011 joka oli yhtä vakuuttava. Mutta mitään ei Lukolta pois, viime kauden mestari ja ansaitsivat sen, piste.

Tässä tän kauden jengissä on kyllä kanssa sitä jotain…
Kyllä. Ja se pyörittely tapahtuu enimmäkseen täällä meidän osiossa, kuten kuuluukin. En usko, että kukaan meistä on ottamassa mitään pois Lukolta. Tai että meitä erityisesti harmittaisi juuri Lukon mestaruus. Meitä harmittaa ja vituttaa se, että HIFK:lle kävi kuten kävi. HIFK:lla olisi ollut kaikki eväät haastaa Lukko, tuo täysin suvereeniksi mestariksi jo hyvissä ajoin kruunattu korkealaatuinen joukkue. Mutta koronan vuoksi HIFK:n joukkue ei päässyt ulosmittaamaan kaikkea itsestään. Ja nyt pitää muistaa, että viime vuoden tartunnat tulivat ennen ainuttakaan rokotusta ja kysymyksessä oli eri varianttikin, eli vertailu tämän kauden tartuntoihinkaan ei oikein uppoa.

Lukko ansaitsi mestaruutensa, siitä ei kahta sanaa. Tai ainakin minun mielestäni. Ne pelaa, jotka pystyy ja loukkaantumiset kuuluvat urheiluun. Mutta olihan tuo HIFK:n joukkueen kohtalo nyt ihan poikkeuksellista koko maailmankin mittakaavassa. Ei ehkä ainutkertaista, mutta hyvin normaalista poikkeavaa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tätä viime kautta tullaan varmaan ikuisesti pyörittelemään, että mihin olisi rahkeet riittäny. Olihan se IFK ennen koronaa aivan hävyttömän hyvä ja kova, en muista kuin mestaruusjengin 2011 joka oli yhtä vakuuttava. Mutta mitään ei Lukolta pois, viime kauden mestari ja ansaitsivat sen, piste.

Tässä tän kauden jengissä on kyllä kanssa sitä jotain…

Ei voida tietää, olisiko IFKlla kuitenkaan riittänyt Lukkoa vastaan paras seitsemästä sarjassa ilman koronaa -itse en ehkä ihan usko siihen-,mutta olen aika varma, että Lundell ilman koronan tuomaa takapakkia, olisi vienyt joukkueen ainakin finaaleihin.

Ja toki finaaleissa sitten voi tapahtua mitä vain. Yksi paitsiomaali sinne tänne sarjan kääntää voi...
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ei voida tietää, olisiko IFKlla kuitenkaan riittänyt Lukkoa vastaan paras seitsemästä sarjassa ilman koronaa -itse en ehkä ihan usko siihen-,mutta olen aika varma, että Lundell ilman koronan tuomaa takapakkia, olisi vienyt joukkueen ainakin finaaleihin.

Ja toki finaaleissa sitten voi tapahtua mitä vain. Yksi paitsiomaali sinne tänne sarjan kääntää voi...

Sallinen ja Borgström olivat myös aika tahmeita pudotuspeleissä eikä lähelläkään sitä mitä olisi voitu odottaa.
 

Walrus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänä aamuna tuli unenpöpperössä oltua hieman kömpelö ja vuosia palvellut HIFK-muki tippui lattialle ja hajosi.
Pakko aiheeseen liittyen omakin kokemus heittää. Minulla vituttaa kun vaimo on hukannut minun valkoisen HIFK pipon jonnekin. Enää on jäljellä sininen ja pari punaista pipoa.

Nyt kysymys kuuluukin, että mitä minun pitäisi tehdä vaimon suhteen? Olisiko sama kohtalo kuin sille valkoiselle pipolle järkevin ratkaisu? Toisaalta hänessä on se hyvä puoli, että tykkää käyttää HIFK pipoja. Ei helppo paikka.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Harmi, että huomenna kohdataan Tappara eikä yleisöä saa ottaa lehtereille. Olisi tuon TPS matsin voinut korvata jollain muullakin matsilla...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tyhjät katsomot. Vie fiilistä ihan perkeleesti.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tappara. Vie fiilistä ihan perkeleesti.

Noi pitää välttää keväällä kaikin keinoin.
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Oon menettänyt taas yhden huikean elämänkokemuksen kun en päässyt hallille hienojen ihmisten kaa seuraa ja viihtymään matsissa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En tiedä miksi mutta Tuokkolaa kun näytettiin niin sain silmiini aina kuva tapolasta.
Tapola on semmoinen hahmo, että aina kun katsoo Tapparan vaihtopenkkiä, niin sitä kuvittelee hänet sinne. Varmaan tulee olemaan haamunakin tuolla vaihtopenkillä paikalla heristelemässä sormea tuomareiden suuntaan.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Liigan otteluohjelma.

Aivan turha yli viikon tauko peleistä, taas.
Eikös siellä yritetä pelata jypinkylässä ensi keskiviikkona? Tai ainakin jossain oli semmoista tekstiä. Vai joko sekin suunnitelma meni mönkään...

Edit: Siellä olikin Jypillä hpk vastassa keskiviikkona. Lähes kahden viikon pelitauko siis kun seuraava peli 26. päivä JYPiä vastaan kotona...
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ihan järjettömän pitkiä taukoja. En tiedä sitten toivooko seura jopa näitä että suurin osa päästäisiin pelaamaan yleisölle, mutta ei tuo nyt kauhean hyvääkään voi tehdä, että vedetään viikko per peli tahtia.

Mites muuten, 28-29.1 back to back pelit Ilvestä vastaan, saadaanko tuolloin ottaa jo yleisöä? Olen tippunut ihan kartalta näiden rajoitusten suhteen, kun ei jaksa suoraan sanoen enää kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Päähaku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites muuten, 28-29.1 back to back pelit Ilvestä vastaan, saadaanko tuolloin ottaa jo yleisöä? Olen tippunut ihan kartalta näiden rajoitusten suhteen, kun ei jaksa suoraan sanoen enää kiinnostaa.
Uudellamaalla on kielletty henkilömäärästä riippumatta kaikki sisätiloissa järjestettävät yleisötilaisuudet ja yleiset kokoukset 31.1.2022 saakka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös