Tää pitää kyllä varmasti paikkansa. Ruutu elää huomiosta ja nauttii siitä kun saa koko kaukalon mielenkiinnon käännettyä itseensä. Olen itsekin miettinyt tota että mitä tapahtuisi jos Jarkko ei saisikaan enää huomiota mistään suunnasta. Olisiko lopputuloksena jokin huomion takaava totaalinen aivopieru?
Tuota "hinnalla millä hyvänsä" pointtia on tosin aika paljon liioiteltu. Turskaa tuli, mutta ei mitenkään järjettömiä määriä, eli noin miljoona markkaa. Pena sai aikaan paljon reilumpia tappioita ilman menestyksen häivääkään.
Tuota "hinnalla millä hyvänsä" pointtia on tosin aika paljon liioiteltu. Turskaa tuli, mutta ei mitenkään järjettömiä määriä, eli noin miljoona markkaa.
Entä mitä tekemistä melkein 40 vuoden takaisilla runkosarjasijoituksilla on HIFK:n tämän kauden menestyksen kanssa? No ei yhtään mitään.
Jossain haastattelussa aikoinaan Moberg sanoi, että meni suunnilleen +/-0 ja ei mulle ainakaan ole tullut vastaan, että milli olisi tullut takkiin. Jos näin on niin mulle on kyllä uusi asia.
HIFK näemmä jatkoi sitä samaa neppailua mitä eilen kolmannessa erässä esitti.
Sitä mä pelkäsin, että eilisen kolmannen erän surffaaminen jää päälle. Kunhan nyt kammetaan peli edes tasoihin. Näitä pisteitä ei saisi menettää.
Mä olen tehnyt periaatepäätöksen että penniäkään en Nordikselle vie ennen kuin Raimo on poistunut. Kun hyväksyin tämän asian niin vitutuskin on ollut paljon miedonpaa
Jos itse tekisin moisen lupauksen, niin kyllä Summasen nimen kohdalla listalla olisi Nybondas. HIFK:n kokoonpanossa yksi liigakelponen sentteri ja nyt kun Liivikin kenttä ottaa sen pois, niin oikeastaan HIFK:lta jää tämä Leinonen-Hari-Puustinen ketju, joka saa painetta ja sekin kulmissa pyörmistä. Nämä 3-4 ketjut nyt edes pääse keskiviivan yli, joten maalinteosta lienee aika kaukaista puhua.
Ei siinä on Summanenkin virheitä tehnyt, mutta kyllä syyttävä sormi ensi sijassa Nybondaksen suuntaan osoittaa. Summaselle olisin ihan oikeasti halunnut edes reilun sauman.
Yhä edelleen joku luulee että Summanen ei ole saanut haluamaansa joukkuetta?
Yhä edelleen joku luulee että Summanen ei ole saanut haluamaansa joukkuetta?
Gillies kuitenkin taklaa hyvin ja puhtaasti. Kyllä tämä tästä viimeistään ensi kaudella, nyt ei saa vaipua epätoivoon.
Mitä tämä muka tarkoittaa? Ei kai nyt ulkolaispelaajia kannata nyt sen takia tässä loukkaantumistilanteessa laskea menemään vain sen takia, että veroraja meni. Jos saadaan vahvistuksia, niin sitten seura voi luopua turhista ylijäämäpelaajista.Veroraja meni ja ainoa lähtijä oli Fata.
Kyllä tämä eniten haiskahtaa siltä, että ollaan otettu ne pelaajat, jotka on saatu. Reimolla on siihen oma osuutensa, joka ei ole pieni. Veroraja meni ja ainoa lähtijä oli Fata.
Mitä tämä muka tarkoittaa? Ei kai nyt ulkolaispelaajia kannata nyt sen takia tässä loukkaantumistilanteessa laskea menemään vain sen takia, että veroraja meni. Jos saadaan vahvistuksia, niin sitten seura voi luopua turhista ylijäämäpelaajista.