Nyt just vituttaa!

  • 2 564 583
  • 12 131

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni ei ole kritiikkiä leimata Pikkaraisen ehkä kenties tulevia altavastaaja-lausuntoja etukäteen makaabereiksi.
Se on pelkkää lokaamista ja paskapuhetta, mikä vituttaa mua.
Pitäiskös sun puolestasi etsiä joku toinen paikka, jos täällä Jatkoajassa alkaa muiden täysin aiheellinenkin kritiikki vituttaa? Hölmöähän se on itseään kiusata.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Pitäiskös sun puolestasi etsiä joku toinen paikka, jos täällä Jatkoajassa alkaa muiden täysin aiheellinenkin kritiikki vituttaa? Hölmöähän se on itseään kiusata.

Pikkaraisen ehkä saattavat tai tulevat altavastaaja-puheet makaabereja? Aiheellista kritiikkiä?
Ja taas vitutus syveni.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Kyllä se nyt niin vaan on että IFK on epäonnistunut tämän kauden runkosarjassa. Tämä tarkoittaa valmennusta, pelaajia ja kaikkia joilla on ollut joku vaikutus tulokseen. Toivotaan nyt että edes se 6. sija säilyy niin on edes hieman helpompi lähteä kiillottamaan kilpeä keväällä.

Itse silti uskon vielä Pikkaraiseen ja tähän jengiin, mutta seuraavaksi olisi sitten heidän vuoro osoittaa että ovat luottamuksen arvoisia. Ja tämä tarkoittaa sitä että kun poffeissa kiekko putoaa jäälle, niin joka ikinen hikipisara jää kentälle. Lopussa sitten nähdään mihin riitti.
 
Viimeksi muokattu:

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä vittua Pikkaraisen tai IFK:n pitäisi ylipäätään tehdä, että sinä olisit kerrankin 100% tyytyväinen johonkin?

Ketjun tyyliin: mitä vittua nyt taas? Melkein vois sanoa sulle, että lopeta kannattaminen, jos näkemykset on näin infantiileja - Jokereilla nää sämpylät ja muut politrukit. Onhan toi mahdollinen sija kuusi nyt äärimmäinen epäonnistuminen tällä jengillä, paljon pahempi kuin ne muinaiset kokonaan pudotuspeleistä poisjäännit, sillä nyt jengi on oleellisesti parempi kuin silloin mäkikokkiloiden ja muiden hurtajien aikakaudella. Se, että yleisökeskiarvo on 7200 ja katsomossa on kiva, yhdessä buuaamisen yhteisöllinen meininki on nyt vähimmäisvaatimus tällä puolentoistamiljoonan ihmisen talousalueella, 8200 hengen kapasiteetilla, kun saa ykin huseerata lahteen ja Paraisille asti. muttei sekään mikään kiitettävä +. Siellä on tosiaan keskiarvolla 1000 ihmistä poissa hallista joka matsi. Ja joku vielä yrittää vääntää, että me joudutaan tyytymään jämäpelaaajiin ja jengi on pelaajabudjetiltaan "ihan oikeasti", että "onko dataaa muusta", liigan pienseurojen tasolla. Huh heijaa. Toki Kärpät on kokonaisuudessaan edellä ja Tappara urheilullisesti, mutta se siitä: jos tavoite on 20 vuotta olla eurooppalainen suurseura (muistaakseni Nybondas tullessaan lanseerasi tän ensimmäisen kerran), eikä pärjää edes kotimaan liigassa, saati että pelaisi euroopan parhaiden kanssa sen jälkeen kun kiintiiöpaikat poistettiin, itse alunperin perustamassaan liigassa, on kyllä totaalinen sulaminen, ellei ole sitten juuri se sport, joka on jollain nököjään se verrokki.

Miten joku voi vakavalla naaamalla puolustella tällaisen kauden aikana kokonaisuutta millään argumenteilla? Miten vajaat pitää olla kunnianhimot tällaisella nimimerkillä. suoraansanottuna. Toki yksittäisiä, erinomaisia suorituksia on jenginä ja yksilötasolla nähty, mutta ei se merkitse kokonaisuutena mitään, että yksi pelaaja siellä ja toinen täällä on tehnyt jonkun mageen maalin, kun ollaan sijalla kuusi - ja nimenomaan onneksi ollaan.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Kyllä se nyt niin vaan on että IFK on epäonnistunut tämän kauden runkosarjassa. Tämä tarkoittaa valmennusta, pelaajia ja kaikkia joilla on ollut joku vaikutus tulokseen. Toivotaan nyt että edes se 6. sija säilyy niin on edes hieman helpompi lähteä kiillottamaan kilpeä keväällä.
Jos vertaa tätä kautta viime vuotiseen, ei edistystä Salmelaisen toimesta ole tullut lainkaan. Pelaajabudjettia on saatu hieman ylös mutta pisteissä, sijoituksessa tai peliesityksissä se ei näy. Tänäkin vuonna lähdetään jatkopeleihin altavastaajina jokaiseen sarjaan. Nothing is over -hokema taas alkakoon. Menestykseen uskoo ne, jotka uskovat ihmeisiin. Siihen, ettei 60 peliä harjoitusta merkitsekään mitään vaan yhtäkkiä peli alkaakin sujumaan meillä mutta vastustajilla runkosarjan aikana kehittynyt yhteispeli hajoaa käsiin. Onhan se mahdollista mutta ei kovin todennäköistä. Pidän heti ensimmäistä puolivälierä sarjaa Lukkoa vastaan kovempana haasteena kuin Pelikanit viime kaudella.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Ketjun tyyliin: mitä vittua nyt taas? Melkein vois sanoa sulle, että lopeta kannattaminen, jos näkemykset on näin infantiileja - Jokereilla nää sämpylät ja muut politrukit. Onhan toi mahdollinen sija kuusi nyt äärimmäinen epäonnistuminen tällä jengillä, paljon pahempi kuin ne muinaiset kokonaan pudotuspeleistä poisjäännit, sillä nyt jengi on oleellisesti parempi kuin silloin mäkikokkiloiden ja muiden hurtajien aikakaudella. Se, että yleisökeskiarvo on 7200 ja katsomossa on kiva, yhdessä buuaamisen yhteisöllinen meininki on nyt vähimmäisvaatimus tällä puolentoistamiljoonan ihmisen talousalueella, 8200 hengen kapasiteetilla, kun saa ykin huseerata lahteen ja Paraisille asti. muttei sekään mikään kiitettävä +. Siellä on tosiaan keskiarvolla 1000 ihmistä poissa hallista joka matsi. Ja joku vielä yrittää vääntää, että me joudutaan tyytymään jämäpelaaajiin ja jengi on pelaajabudjetiltaan "ihan oikeasti", että "onko dataaa muusta", liigan pienseurojen tasolla. Huh heijaa. Toki Kärpät on kokonaisuudessaan edellä ja Tappara urheilullisesti, mutta se siitä: jos tavoite on 20 vuotta olla eurooppalainen suurseura (muistaakseni Nybondas tullessaan lanseerasi tän ensimmäisen kerran), eikä pärjää edes kotimaan liigassa, saati että pelaisi euroopan parhaiden kanssa sen jälkeen kun kiintiiöpaikat poistettiin, itse alunperin perustamassaan liigassa, on kyllä totaalinen sulaminen, ellei ole sitten juuri se sport, joka on jollain nököjään se verrokki.

Miten joku voi vakavalla naaamalla puolustella tällaisen kauden aikana kokonaisuutta millään argumenteilla? Miten vajaat pitää olla kunnianhimot tällaisella nimimerkillä. suoraansanottuna. Toki yksittäisiä, erinomaisia suorituksia on jenginä ja yksilötasolla nähty, mutta ei se merkitse kokonaisuutena mitään, että yksi pelaaja siellä ja toinen täällä on tehnyt jonkun mageen maalin, kun ollaan sijalla kuusi - ja nimenomaan onneksi ollaan.
Aika sekava räntti.

Tässä lista asioista, joita en täysin ymmärtänyt:
- miten jokerit ja sämpylät liittyvät mihinkään
- mummo kertoi juuri tuossa ylempänä, että hänkään ei ole tyytyväinen 6.sijaan
- kuka täällä on väittänyt, että joudutaan tyytymään jämäpelaajiin
- kannattaa käyttää pisteitä pilkkujen sijaan
- miksi sellaisen, joka kannattaa joukkuetta niillä synkilläkin hetkillä, pitäisi lopettaa kannattaminen
- dataa kirjoitetaan kahdella a:lla
- pääkaupunkiseudulla on muutakin tekemistä kuin kiekko + täällä on myös yksi rajattomalla budjetilla maajoukkuepelaajia hamstraava venäläinen seura kilpakumppanina (vinkkinä, näin ei ole Oulussa tai Tampereella)
- tavoitteena tuskin on olla 20 vuotta eurooppalainen suurseura; eiköhän sen tilan tavoittelu ja siellä pysyminen ole pitkäjänteisen työn tulos
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Pitäiskös sun puolestasi etsiä joku toinen paikka, jos täällä Jatkoajassa alkaa muiden täysin aiheellinenkin kritiikki vituttaa? Hölmöähän se on itseään kiusata.
Pitäisikö sun ottaa oma viestihistoria tarkasteluun, ennen kuin lähdet kritisoimaan muita? Siitä voit sitten kelailla niitä sun "aiheellisia" onelinereitäsi ja miettiä, että kuinka hölmöä onkaan kiusata itseään.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Ketjun tyyliin: mitä vittua nyt taas? Melkein vois sanoa sulle, että lopeta kannattaminen, jos näkemykset on näin infantiileja - Jokereilla nää sämpylät ja muut politrukit. Onhan toi mahdollinen sija kuusi nyt äärimmäinen epäonnistuminen tällä jengillä, paljon pahempi kuin ne muinaiset kokonaan pudotuspeleistä poisjäännit, sillä nyt jengi on oleellisesti parempi kuin silloin mäkikokkiloiden ja muiden hurtajien aikakaudella. Se, että yleisökeskiarvo on 7200 ja katsomossa on kiva, yhdessä buuaamisen yhteisöllinen meininki on nyt vähimmäisvaatimus tällä puolentoistamiljoonan ihmisen talousalueella, 8200 hengen kapasiteetilla, kun saa ykin huseerata lahteen ja Paraisille asti. muttei sekään mikään kiitettävä +. Siellä on tosiaan keskiarvolla 1000 ihmistä poissa hallista joka matsi. Ja joku vielä yrittää vääntää, että me joudutaan tyytymään jämäpelaaajiin ja jengi on pelaajabudjetiltaan "ihan oikeasti", että "onko dataaa muusta", liigan pienseurojen tasolla. Huh heijaa. Toki Kärpät on kokonaisuudessaan edellä ja Tappara urheilullisesti, mutta se siitä: jos tavoite on 20 vuotta olla eurooppalainen suurseura (muistaakseni Nybondas tullessaan lanseerasi tän ensimmäisen kerran), eikä pärjää edes kotimaan liigassa, saati että pelaisi euroopan parhaiden kanssa sen jälkeen kun kiintiiöpaikat poistettiin, itse alunperin perustamassaan liigassa, on kyllä totaalinen sulaminen, ellei ole sitten juuri se sport, joka on jollain nököjään se verrokki.

Miten joku voi vakavalla naaamalla puolustella tällaisen kauden aikana kokonaisuutta millään argumenteilla? Miten vajaat pitää olla kunnianhimot tällaisella nimimerkillä. suoraansanottuna. Toki yksittäisiä, erinomaisia suorituksia on jenginä ja yksilötasolla nähty, mutta ei se merkitse kokonaisuutena mitään, että yksi pelaaja siellä ja toinen täällä on tehnyt jonkun mageen maalin, kun ollaan sijalla kuusi - ja nimenomaan onneksi ollaan.

Mä olen nähnyt niitä oikeitakin epäonnistumisia IFK:ta seuratessani. Vaikkapa Kari Jalosen valmentamana:


5500 katsojan keskiarvolla.

Mä tiedän tasan tarkkaan, että sä et tiedä yhtään mitään mun kunnianhimoistani.
Ja tiedän senkin, ettei mun kunnianhimoni tai himottomuuteni vaikuta lätkäjengin tekemisiin yhtään mitään.
Mutta se vaikuttaa jo aivan varmasti, että miten sen jengin tekemisiin suhtaudutaan.
Huudetaanko hallilla kannustusta, vai täällä sitä kuinka paskaa kaikki on.
Tai makaaberia.
Tai infantiilia.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Jep, varsinkin kun huomioidaan, ettei IFK ole onnistunut voittamaan Lukkoa kertaakaan kuluvalla kaudella. Aivan itse aiheutettu altavastaaja-asetelma vaikka kuinka joku helppoheikki asiaa yrittäisi muuksi muutella.

Eikä voitettu viime kaudella kertaakaan pelsuja, ja siksi lennettiin lauluun heti.
Vai miten se meni...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itseä vituttaa se, että tuossa joukkueessa olisi potentiaalia paljon parempaan, mutta nuo täysin poskettomat loukkaantumismäärät ja sairastumiskierteet ovat varmasti vaikuttaneet paljon tämän kauden otteisiin.

Ja joka kausi sama laulu...
 
Suosikkijoukkue
IFK
Me molemmat tiedämme miten se meni. Kuten sanoin, pidän Lukkoa tänä vuonna kovempana haasteena kuin Pelsuja viime vuonna vaikka ennakkoasetelma olikin silloin samankaltainen.

Olen samaa mieltä. Lukon puolustus ilman Nemecekiäkin on kovempi kuin pelsujen viimevuotinen Kousalla ja Kaskella.
Halusin kuitata vain sen, että runkosarjapeleillä ei pelata playoff-pelejä. Ne pelit on vielä edessä, eikä lopputuloksia tiedä vielä kukaan.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eikä voitettu viime kaudella kertaakaan pelsuja, ja siksi lennettiin lauluun heti.
Vai miten se meni...

Se, että otettiin joltain joukkueelta säännöllisesti pataan viime kaudella ei tee tämän kauden turpaanottamisesta yhtään sen suotavampaa. Kyllä Lukko lähtee selkeänä ennakkosuosikkina kyseiseen sarjaan mikäli heidät puolivälierissä kohdataan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja Leijonat
Olen erittäin tyytyväinen tällä hetkellä IFK nimisen jääkiekkoseuran henkiseen tilaan, johtavilla paikoilla oleviin henkilöihin, heidän ammattitaitoonsa, ja tekemiseensä, sekä seuran tavoitteisiin. Seurassa on ollut huonompiakin suorittajia, mutta nyt tilanne näyttää minun silmääni paljon paremmalta.

Tästä 100% erimieltä. Urheilujohtaja puhtaasti sukulaissuhteiden ansiosta valittu harjoittelija, jonka teot on nolla, mutta nykyaikaset pehmeät arvot puheissa tuntuu riittävän monelle uudistusta haluavalle. Kun katsoo vaikka tuota tämän kauden jengiä ei siitä IFK:ta tunnista. Mieleen tulee lähinnä 2000-luvun jokerit, mikä onkin salmelaiselle pelaajauralta tuttu paikka. Kai siitä sitten jotkut tykkää, kun halli täyttyy. Itsellä toinen kausi ilman kausikortteja ja paluuta ei ole tiedossa nykyjohdon aikana.

Henkiset ominaisuudet ei todistetusti hirveän vahvat ole kaikilla nykyisellä valmennusryhmän jäsenillä. Lisäksi jos ilkeät puheet pitää paikkansa ei urheilujohtajan henkinen kantti ainakaan pelaajana ollut aina sieltä kovimmasta päästä. Katsotaan miten nykyisessä pestissä kestää, jos tämä kausi päättyy pettymykseen ja painetta ylhäältä päin alkaa tulemaan ja pelkät kauniit puheet ei enää riitä työrauhaan.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Tästä 100% erimieltä. Urheilujohtaja puhtaasti sukulaissuhteiden ansiosta valittu harjoittelija, jonka teot on nolla, mutta nykyaikaset pehmeät arvot puheissa tuntuu riittävän monelle uudistusta haluavalle. Kun katsoo vaikka tuota tämän kauden jengiä ei siitä IFK:ta tunnista. Mieleen tulee lähinnä 2000-luvun jokerit, mikä onkin salmelaiselle pelaajauralta tuttu paikka. Kai siitä sitten jotkut tykkää, kun halli täyttyy. Itsellä toinen kausi ilman kausikortteja ja paluuta ei ole tiedossa nykyjohdon aikana.

Henkiset ominaisuudet ei todistetusti hirveän vahvat ole kaikilla nykyisellä valmennusryhmän jäsenillä. Lisäksi jos ilkeät puheet pitää paikkansa ei urheilujohtajan henkinen kantti ainakaan pelaajana ollut aina sieltä kovimmasta päästä. Katsotaan miten nykyisessä pestissä kestää, jos tämä kausi päättyy pettymykseen ja painetta ylhäältä päin alkaa tulemaan ja pelkät kauniit puheet ei enää riitä työrauhaan.

Saahan sitä eri mieltä olla. Itse kukin. Minä olen erimieltä siitä, onko nykyinen Uj valittu tehtäväänsä sukulaissuhteiden ansiosta vai ei. Loppusuoralla valinnassa oli kilpakumppanina Kölli, sitä ennen oli pudotettu kymmenkunta nimeä. Salmelainen valittiin pelaaja-agenttitaustansa ja urheilubisneksen & organisaation rakentamisen koulutuksensa vuoksi. Kirjekurssidissaajat voivat perehtyä ensin aiheeseen, ja vasta sitten alkaa vähättelemisensä. Kölli jäi toiseksi, koska ei eväät riittäneet. Vai onko sukulaisuussuhteet se ratkaiseva tekijä, jolla karsia tulokkaita? Paljonko Antonin jääaikaa on pudotettava? Saako kukaan olla sukua kenellekään? Mikä tässä meni väärin?

Salmelainen on parantanut merkittävästi junnupuolen toimintaedellytyksiä, rekrynnyt lupaavia junnuja, jotta saadaan omasta tuotannosta pelaajia. Mikä siinä on mennyt väärin?

IFK:n nykyistä edustusjoukkuetta voi jälkikäteen arvostella muutamasta alisuorittajasta, mutta keitä he kenenkin mielestä syksyllä olivat? Ei ole selvinnyt minulle, vaikka jonkun verran olen aikaa vanhojen postausten lukemiseen käyttänyt. Syksyllä itse peli oli aivan loistavaa, mutta tulos ei. Salmelainen talutti sisään M.Keräsen ja V.Leskisen. Jonkunmoisen maalintekijän maineessa molemmat. Onko kaikki tuo sinun mielestäsi oikeasti nolla-suorittamista?

Ja katsojat voi haistaa vitun kun menevät hallille, niinkö? Klassinen väärin kannatettu.
Mitäköhän yhteistä seuran henkisellä tilalla ja Uj:n pelaajaprofiililla on toistensa kanssa?
Ilkeitä puheita kuunnellessa pelaajat on edari-narkkari-alkoholisti-tekosairaita-muukalaislegioonalaisia-itselleenpelaavia-ylipalkattuja-alisuorittajia. Pidän tämän hetkistä 6. sijaa tuossa valossa erinomaisena.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisikö sun ottaa oma viestihistoria tarkasteluun, ennen kuin lähdet kritisoimaan muita? Siitä voit sitten kelailla niitä sun "aiheellisia" onelinereitäsi ja miettiä, että kuinka hölmöä onkaan kiusata itseään.
Jos sun älykkyys riittäisi, niin olisit tajunnut sen olevan kuittaus tämän tallikaverisi viestiin toiselle nimimerkille jossa kehotti häntä vitutuksen välttämiseksi vaihtamaan seuraa kun samaan aikaan itse avautuu siitä kuinka vituttaa lukea kritisoivia viestejä täällä.
Miten mun oma viestihistoria liittyy siihen? Mähän en tuossa viestissäni ketään kritisoinut vaan tarjosin vaihtoehtoa sen vitutuksen välttämiseksi. Toi sun vänkääminen ja huomionhaku täällä alkaa olemaan jo säälittävällä tasolla.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Jos sun älykkyys riittäisi, niin olisit tajunnut sen olevan kuittaus tämän tallikaverisi viestiin toiselle nimimerkille jossa kehotti häntä vitutuksen välttämiseksi vaihtamaan seuraa kun samaan aikaan itse avautuu siitä kuinka vituttaa lukea kritisoivia viestejä täällä.
Miten mun oma viestihistoria liittyy siihen? Mähän en tuossa viestissäni ketään kritisoinut vaan tarjosin vaihtoehtoa sen vitutuksen välttämiseksi. Toi sun vänkääminen ja huomionhaku täällä alkaa olemaan jo säälittävällä tasolla.

Miks sun pitää mulle mitään vaihtoehtoja tarjoilla?
Eikö pääsi kestä sitä, että joku on eri mieltä?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Miks sun pitää mulle mitään vaihtoehtoja tarjoilla?
Eikö pääsi kestä sitä, että joku on eri mieltä?
Ajatteli varmaan olla kohtelias, kun sinä tämän aloitit omaan tyyliisi.
 

Tackler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Me IFK-fanit näytämme olevan kovin yhteen hiileen puhaltavaa joukkoa. <hymiö> Onneksi IFK:n joukkueessa tuntuu edelleen olevan hyvä henki ja venettä soudetaan samaan suuntaan. Tärkeää näin poffien kynnyksellä!

Itse en suostu heittämään vielä kirvestä kaivoon tämän kauden osalta. Poffit eivät ole vielä edes alkaneet. IFK:lla on edelleen kaikki mahdollisuudet menestyä tällä kaudella. Ja vaikka menestystä ei tulisikaan, niin sitten käännetään katseet ensi kauteen ja laitetaan uutta matoa koukkuun.

Ainakin omasta mielestäni on kivempi elää positiivisella kuin negatiivisella asenteella. Mitä järkeä on ylipäätään seurata urheilua (tai tehdä ylipäätään mitään muutakaan), jos se aiheuttaa pelkästään vitutusta ja negatiivisia tunteita. Urheiluun kun valitettavasti kuuluu väistämättä myös tappiot - ei pelkästään voittoja. Totta kai tappio harmittaa hetken, mutta kyllä mä ainakin pyrin ajattelemaan, että tämä on kuitenkin "vain" urheilua ja käännän katseen taas seuraavaan otteluun. Niin kuin aiemmin sanoin, on huomattavasti mukavampi olla, kun ei koko ajan vituta. <hymiö>
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mikäs siinä oli vikana? Makaaberiuuden puute?
Mikä sinulle tarjotussa vaihtoehdossa oli vikana? Sinä nyt olet aivan vihoviimeinen tällä palstalla, joka voit kirjoittaa pään kestämisestä, mitä tulee eriäviin mielipiteisiin.
 

Salo70

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PENA, RAMI, FRANK
Ihme riitelyä täällä. Ymmärrän kyllä että @Pekka Kaukalo ja @Lätty-ylämummo ovat kyllästyneet täällä vallitsevaan jatkuvaan negailuun johon itsekin toistuvasti syyllistyn. Tarkoitusperät ovat varmaan heillä hyvät mutta aggressiivinen mielipidevaikuttaminen ja raipan antaminen "vääristä" mielipiteistä vain lisää eripuraa ja negatiivisuutta. Ennen vittuiltiin narrifaneille mutta koska niitä ei enää ole tai ovat loikanneet venäjälle niin nyt sitten riidellään keskenämme. Toki tästä kaikesta voi syyttää myös somea joka on pilannut koko maailman ilmapiirin; jengillä on pinna ihan vitun kireällä koko ajan.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Me IFK-fanit näytämme olevan kovin yhteen hiileen puhaltavaa joukkoa. <hymiö>
Me IFK-fanit ollaan poikkeuksellisen kärsivällisiä. Lippuja myydään peleihin enemmän kuin organisaatio on ansainnut. Näin se on ollut jo vuosia ja näin se on edelleen. IFK:n imago on suurseura. Urheilullisesti me ollaan kuitenkin keskikastin joukkue. Brändin mukaan me ollaan edelläkävijöitä, kanadalaistyylinen joukkue, jossa on kokoa, näköä ja voimaa. Todellisuus on ihan muuta. Se, että varsinkin näin keväisin alkaa fanien välinen pään aukominen, kertoo vain siitä, ettei tuote vastaa odotuksia eikä resursseja. Jos joukkue pelaisi ja sijoittuisi tuloksellisesti resurssien mukaiselle tasolle, tällaista keskustelua ei tarvitsisi käydä. Jokainen joukkue kyykkää silloin tällöin mutta jatkuva, tasainen alisuorittaminen nostaa tunteet pintaan, erityisesti silloin kun muutokset parempaan rajoittuvat vain haastatteluihin ja lehdistötilaisuuksiin. HIFK on Suomen johtava kiekkobrändi, jota ei osata käyttää hyväksi, joka ei menesty ja silti katsomossa istuu rapiat 7000 silmäparia joka ilta. Fanien mahdollistamat puitteet ovat Suomen parhaat. Fanien syyllistäminen on sen sijaan ala-arvoista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös