Tuohan pelko siinä on kun se on "oma" mies, en silti usko Salmelaisen olevan niin idiootti että maskotiksi lähtisi.
Mitäpä, jos hänelle myytiin todellista valtaa ja oikeasti tarjolla onkin vain kasvot julkisuuteen?
Tuohan pelko siinä on kun se on "oma" mies, en silti usko Salmelaisen olevan niin idiootti että maskotiksi lähtisi.
Mitäpä, jos hänelle myytiin todellista valtaa ja oikeasti tarjolla onkin vain kasvot julkisuuteen?
En ymmärrä miksi tarttuisi sellaiseen tarjoukseen?
Tätä mäkin olen funtsinut jonkin verran. Mä en usko alkuunkaan, että Salmelainen vain istuisi
1) Tobias haukkasi liian ison palan, eikä kyvyt sittenkään riitä johtamaan näin pöhöttynyttä ja mukavoitunutta organisaatiota.
Että en nyt ihan usko että päätökset pitäisi hyväksyttää Mobergilla ja/tai Heinolla.
Että en nyt ihan usko että päätökset pitäisi hyväksyttää Mobergilla ja/tai Heinolla.
Kaupungissahan on ”uusi” sheriffi, eli Mr Club Director. Mies, joka poistui, kuitenkaan poistumatta. Että, jos siellä joku viimeisen sanan sanoo, niin eiköhän se ole jalomielisesti oman paikkansa ”ennaltasuunnitellusti” Salmelaiselle luovuttanut henkilö.
Tätä ei taas voi tietää. Kyllä tavallisissa isoissa yrityksissä hyväksymisprosessit on aivan naurettavia. Ensimmäinen pikkupomo ei edes tiedä keneltä pitäisi kysyä, jos tarvitset uuden hiiren. Uutta läppäriä ei taas kannata edes kysyä, koska ei tule ikinä onnistumaan.
Miehen nimeähän ei löydy ainakaan nettisivuilta, onko todella niin että "sheriffi" on vielä seurassa jossain merkittävässä asemassa? Missä? On kyllä kummallista mutta toki asiaan kuuluvaa touhua.
Nybari kirjoitti joskus kesällä tai alkusyksyllä Höblään pitkän kolumnin lätkäjengin kasaamisesta ja nimen perässä oli titteli klub direktör tai joku vastaava.
Nybari kirjoitti joskus kesällä tai alkusyksyllä Höblään pitkän kolumnin lätkäjengin kasaamisesta ja nimen perässä oli titteli klub direktör tai joku vastaava. Kaikki luulivat vuosi sitten, että äijä tajuaisi vihdoinkin vetäytyä syrjään, mutta se vanha kettu saikin ylennyksen tai mahdollisesti ylensi itse itsensä.
Kuka on se henkilö, jonka minäkuva ei ole rakennettu vähintääkin osittain HIFK:n varaan? Eipä tulle mulle ketään mieleen.
Ja silti jengi raahautuu hallille katsomaan taaperrusta ja räksyttää somessa, kun mikään ei muutu.
Sillä erotuksella, että siellä saa juoda kaljaa katsomossa. Itse kävin siellä keväällä 2006, kun pudotuspelipaikka oli vielä jotenkin saavutettavissa. Ja vituiksihan se silloinkin meni. Mutta faneilla oli hauskaa lähes täpötäydessä hallissa. Mikko Koivu ratkaisi tuon pelin rankkareilla vastustajalle tuolloin.Kävin noiden hallissa, mikäs siellä oli ollessa. Mikään ei muutu, kunhan ihmisillä on kivaa. Siellä on lämmintä, ruokaa ja juomaa ja voi olla kavereiden kanssa.
Siksi minkään ei tarvitse muuttua, kun aina joku ostaa jotain.
IFK:n seuraaminen ja kannattaminen raskasta henkisesti. IFK yltää odotuksista huolimatta hyvin harvoin keskinkertaisuutta korkeammalle. Sen kuitenkin kestää, kun sitä on jo vuosikymmenet harjoitellut. Mutta kun valehtelu ja paskan jauhaminen lisätään piirakkaan, niin homma yksinkertaisesti ottaa enemmän kuin antaa.