Joka peli on nykyään joku juhlapeli. Mulle olis juhlapeli se kun pelattais hyvää hokia.Oli kyllä niin kaamea 121- vuotisjuhla, ettei muuta kerrottavaa sitten jäänytkään.
Joka peli on nykyään joku juhlapeli. Mulle olis juhlapeli se kun pelattais hyvää hokia.Oli kyllä niin kaamea 121- vuotisjuhla, ettei muuta kerrottavaa sitten jäänytkään.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Vituttaa ainaiset juhlapelit ja tämä rämpiminen.Joka peli on nykyään joku juhlapeli. Mulle olis juhlapeli se kun pelattais hyvää hokia.
Itsehän poistuin jo toisen erän aikana, eikä meno kentällä muuttunut tippaakaan tv-kuvan perusteella kolmannessa erässä. Olipa hienoa kerrankin päästä sujuvasti pois hallilta.Nyt oli heittämällä surkein kotipeli moneen vuoteen - alusta loppuun saakka käsittämätöntä paskaa. Olikohan vikan 2 minuutin aikana pari-kolmetuhatta silmäparia enää katsomossa? Kusellekkaan ei ollut edes jonoa
Nyt oli heittämällä surkein kotipeli moneen vuoteen - alusta loppuun saakka käsittämätöntä paskaa. Olikohan vikan 2 minuutin aikana pari-kolmetuhatta silmäparia enää katsomossa? Kusellekkaan ei ollut edes jonoa
Itsehän poistuin jo toisen erän aikana, eikä meno kentällä muuttunut tippaakaan tv-kuvan perusteella kolmannessa erässä. Olipa hienoa kerrankin päästä sujuvasti pois hallilta.
Mulla kiinni pikkurahalla kerhon 3,5 tai yli sekä loppuhetkillä löyty kolmannen erän seuraava maali. Silti vitutti.Löysin tähän vitutukseen lääkkeen. Laitoin tulosvedossa 2 euron panoksella IFK:n voittamaan 3-1 tai häviämään 0-4. Haluan lähettää erityiskiitoksen Markus Ruusulle, joka esti paraatipelastuksella 0-5 osuman 20 sekuntia ennen loppua. Haluan myös kiittää IFK:n valmennusta, joka otti 0-3 -tilanteessa maalivahdin pois 3 min ennen loppua. Kerroin 132 poisti vitutuksen ihan kokonaan.
Oli muuten ensimmäinen (ja ehkä myös viimeinen) kerta tällä kaudella, kun lyön vetoa IFK:n ottelusta.
Empä mä kovin paljon isommilla panoksilla pelaile itsekään. Lähinnä vitutuksen pienentämiseksi vedän omaa jengiä vastaan — vetänyt jo useamman vuoden.Helvetti, jätkät laitto ihan ranttaliksi. Itse pelasin koko Veikkaus-tilini saldon (1,50 €) HPK:n suoralle voitolle. Kerroin taisi olla 2,7 tai jotain. Rapiat 4 € on nyt saldo. Kyllä kannatti maksaa 10 € pysäköinnistä hallin pihaan.
Vituttaa että tämä meidän ennen niin tasokas ja viihdyttävä IFK -osio on nykyään lähes lukukelvoton.
Aamen. Jatkoajan IFK-osio on ollut jo pitkään 95% ihan täyttä lukukelvotonta p*skaa. Ehkä tämä on sitten monille se paikka missä pääsee nimettömästi purkamaan omaa pahaa oloaan? Siltä se ainakin vaikuttaa.Vituttaa että tämä meidän ennen niin tasokas ja viihdyttävä IFK -osio on nykyään lähes lukukelvoton. Oli aika kun palstaveli @Stigu vaikutti edustavan täällä sitä kriittisintä osastoa, mutta nykyään hän tuntuu jopa raikkaalta positiivisuuden tuulahdukselta kaiken tämän paskan keskellä. Puskeeko täällä jotkut yleiset vaihdevuodet päälle vai mikä vittu teitä ihmisiä vaivaa?
Lession poistuminen/poistaminen on monella tapaa pettymys, mutta miksi taas kerran johtopäätökset tehdään pelkkien negatiivisten olettamien kautta ja kaikki on jälleen kerran pelkkää paskaa ja vittu syylliset framille saatana!!! Mikä vitun marttakerho tästä on tullut? Sitten perään tulkitaan verotietoja täysin oman agendan mukaisesti, jotta saadaan lisää bensaa liekkeihin.. Vittu että vituttaa.
Nyt täältä saa lähinnä pääsärkyä...
Jonkun mielestä kaikki saattaakin olla hyvin, kun keväällä tulee vasta kahdeksan vuotta kannusta.
Niin. Sen sijaan, että kaikki IFK-osioon kirjoittavat nimimerkit olisivat yhtäkkiä muuttuneet sietämättömiksi kyynikoiksi, niin todennäköisempänä skenaariona näkisin, että palstan ilmapiiri on tasan sellainen millaiseksi seura sen tekemisillään, päätöksillään ja päättämättä jättämisillään on hiljalleen muovannut. Ikävää toki jos joillekin palsta muuttuu "lukukelvottomaksi paskaksi" heti jos seurajohtoa kohtaan esitetään kritiikkiä. Ei täällä silti mielestäni mihinkään asiattomuuksiin ole sorruttu vaikka jotkut asian näinkin tuntuvat haluavan nähdä.
Tuskin sellaista työpaikkaa on olemassa, missä asiat eivät olisi sekaisin. Siksi haluaa turvautua vapaa-ajalla asioihin, jotka sujuisivat hyvin ja toisivat positiivisuutta elämään. Fanittaminen tietenkin tuo paljon erilaisia tunteita, mutta se on myös poispääsy arjen ongelmista.Olet onnekas, jos saat tuloja jostain organisaatiosta missä kaikki ei ole täysin sekaisin. Useimmilla ei sellaista onnea ole ja siksi on hieman negatiivinen ilmapiiri.
Kiteytät mielestäni IFKn suurimman ongelman tässä viestissä, kun sanot IFKn tekevän asioita hyvin. Tuntuu siltä, että tämä "hyvä" on riittävä taso niin IFKn johdolle kuin Salmelaiselle, eikä olla valmiita ottamaan niitä askeleita, että oltaisiin erinomaisia. Johdolla tuntuu fokus olevan siinä vit*un Gardenissa, ja se syö resursseja urheilupuolelta, johon viime/tämän kauden ratkaisu olla hankkimatta ykkössentteri viittaa pahasti. Salmelainen on vaihtoehtoisesti johdon sätkynukke, "firman mies" tai sitten auttamattomasti liian kovassa paikassa, jos ei kykene näkemään suuria puutteita nykyisessä rosterissa, ja reagoimaan. Jos miettii kolmea viime kautta niin tuloksellisesti olemme minun silmissä mainitsemallasi hyvällä tasolla, sillä IFKn resursseilla mitalipeleissä oleminen pitää olla minimivaatimus kaudesta toiseen. Erinomaisuutta olisi Tapparan ja Kärppien kaltainen suorittaminen 2000 ja 2010-luvulla, ja siihen meillä on vielä pitkä matka, enkä itse ole ollenkaan vakuuttunut, että nykyinen johto + UTJ kykenisi sellaisen jatkumon rakentamaan.Ja kuten @ElmerMoody yllä sanoi, hyvän ja paskan väliin mahtuu paljon muutakin. Tosin korvaisin hyvän erinomaisella, sillä mielestäni HIFK tekee asioita hyvin, muttei erinomaisesti. Aina löytyy kehitettävää ja koskaan ei saa tyytyä nykyhetkeen.
Koko tarina
Vituttaa että tämä meidän ennen niin tasokas ja viihdyttävä IFK -osio on nykyään lähes lukukelvoton. Oli aika kun palstaveli @Stigu vaikutti edustavan täällä sitä kriittisintä osastoa, mutta nykyään hän tuntuu jopa raikkaalta positiivisuuden tuulahdukselta kaiken tämän paskan keskellä.
Ehkä Salmelaisella ei lopulta olekaan niin paljon valtaa kuin kuviteltiin eikä HIFK:n lompakko ehkä sitten olekaan niin paksu kuin mitä julkisuudessa annetaan ymmärtää? Satsataan paperilla, muttei käytännössä? Vaikea uskoa, ettei Salmelainen oikeasti osaisi duuniaan. Entäpä, jos joku muu sanookin viimeisen sanan?